Nuorena naisena seksin saaminen on helppoa
On ihan totta, että naisille on helppoa saada seksiä. Mulla on kuuden baaripanon numerot ja käytännössä saan seksiä millon vaan. Jos en heti nii viimeistää huomenna :)
- nainen 18v
Kommentit (77)
Mä saisin helposti jos haluaisin.
45N
Korjaan. "Naisena seksin saaminen on helppoa"
Ikisinkkumies
Jos on nuori ja kaunis nainen niin seksin saaminen ei koskaan ole ongelma. Miehiä on suorastaan jonossa tyrkyttämässä itseään. :)
Mikäs siinä, ihan mukavaa näin naisena.
Muistan kyllä. Valitettavasti satunnaisissa panoissa on lähes aina saatavilla vain tosi huonoa seksiä eli ilman oleminen on parempi vaihtoehto. Vanhempana osaa jo jollain tavalla päätellä miehestä, mitä on tarjolla, ja jos on kahden vaiheilla, voi ihan hyvin sanoa ei kiitos ja odotella parempaa.
Niinpä se näyttää olevan. Itse olen parisuhteessa enkä harrasta yhden illan juttuja, mutta kaverini joka on ihan perusnätti (23-vuotias) tuntuu saavan miehiä ihan jonoksi asti, eikä tarvi paljon itseään todistella että kelpaako. Mutta kivaahan se on, nuoret naiset ja miehet voivat panna keskenään ja asiasta ruikuttajat ja syyllistäjät voivat pysyä tietokoneidensa ääressä ja valittaa siitä palstoilla. Kohta täälläkin on luultavasti joku ennustamassa maailmanloppua ja sivilisaation tuhoa koska naiset harrastavat seksiä.
Minäkin saan aina halutessani aviomieheltäni, ei tarvitse soitella eikä odottaa huomiseen.
Vierailija kirjoitti:
45N
älä leuhki siinä, sulle ei irtoo edes rahalla
xD
Totta. Ei tarvii tehdä muuta kuin mennä makkariin ja levittää jalat!
Tiedän ja olen kateellinen ja katkera siitä. Luultavasti tapan itseni tai alkoholisoidun seksinpuutteen takia. Tiedä sitten kumpi parempi vaihtoehto?
M27
Eikä tarvi olla edes 18 v riittää että on nainen.
Vierailija kirjoitti:
Korjaan. "Naisena seksin saaminen on helppoa"
Ikisinkkumies
Ja kissan paskat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
45N
älä leuhki siinä, sulle ei irtoo edes rahalla
xD
:D
Vierailija kirjoitti:
Niinpä se näyttää olevan. Itse olen parisuhteessa enkä harrasta yhden illan juttuja, mutta kaverini joka on ihan perusnätti (23-vuotias) tuntuu saavan miehiä ihan jonoksi asti, eikä tarvi paljon itseään todistella että kelpaako. Mutta kivaahan se on, nuoret naiset ja miehet voivat panna keskenään ja asiasta ruikuttajat ja syyllistäjät voivat pysyä tietokoneidensa ääressä ja valittaa siitä palstoilla. Kohta täälläkin on luultavasti joku ennustamassa maailmanloppua ja sivilisaation tuhoa koska naiset harrastavat seksiä.
Miten niin voivat panna keskenään? Ainakaan minulle ei ole sellaista naista mistään löytynyt?
Ikisinkkumies
Katsoin dokumentin, jossa cp-vammainenkin nainen sai seksiä, joten ap:n saavutukset eivät kuulosta kovin kummoisilta.
Minäkin haluaisin seksiä alle 30v muijilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin voivat panna keskenään? Ainakaan minulle ei ole sellaista naista mistään löytynyt?
Ikisinkkumies
Keskenään != sinä
Ja vesi on märkää. Se on muuten se laatu eikä määrä.
Ei mulle vaan, ja teen aloitteitakin usein. Joko haukutaan, nauretaan tai kavahdetaan
Kuulostaa varmaan typerältä ja vaikealta uskoa, mutta miehenä minua oksettavaa ihmisissä tuommoinen useamman pyörittely samaan aikaan niin naisissa, kuin myös miehissäkin.
Ja kissan paskat!