Onko Canada goose takki jo ihan out?
Haluaisin sellaisen ensi talveksi. Niitä ei varmaan koskaan myydä alennuksella missään. 800€ on aika kova hinta takista. Mutta kestäisi varmaan loppuelämän. Ja ihanan lämmin.
Kommentit (127)
Osta Para Jumpers. Ei samanlainen teinitakki kuin CG mutta lämmin sekin
Jos menee Canada Goose -takki päällä johonkin vanhaan ja halpaan autonrutkuun ja ajelee sillä vuokrayksiönsä parkkiruutuun, niin se on out. Pitää olla muutkin puitteet samaa luokkaa. Canada goose jonkun kävellen liikkuvan roadmanin päällä on out. Eli riippuu kontekstista. Itse vaatteenahan se on klassikko, jolla ei ole varsinasta in/out -statusta. Sehän on joka talvi in ja joka kesä out.
Kyseinen takki ostetaan vain sen vuoksi että halutaan näyttää muille. Takilla on ylihintaa, brändin arvo joka lähtee jos sen merkin leikkaa irti.
Joka kerta tulee fiilis et Ai haluat näyttää takkivalinnallas.
On se ihan ok takki jos tarvitsee todella lämpimän ja laadukkaan untuvatakin ja on varaa maksaa siitä paljon. Toki on muitakin erittäin laadukkaita vaihtoehtoja. Esim. Moncler tai Moose Knuckles jotka ovat myös tosi kalliita takkeja. Myös Helly Hansenilta löytyy sieltä hinnaston yläpäästä kyllä takkeja todella kylmiin olosuhteisiin vaikkei HH ole sellainen muotimerkki varsinaisesti kuitenkaan.
Itse en välttämättä kehtaisi ostaa sellaista, jossa on se iso CG-merkki perinteisellä värityksellä, mutta Black Label -version voisin ostaa, jossa se merkki on lähes huomaamaton.
Mä ostin Salewan vuorikiipeilyyn suunnatun talvitakin ihan normikäyttöön ja olen varsin tyytyväinen. Hinta oli vain puolet Canada Googesta mutta vaikuttaa kyllä todella laadukkaalta takilta ja on lämmin. RDS-arvo on 750.
KUKAAN kehä kolmosen sisällä asuva ei TARVITSE tuollaista takkia, kun eihän siellä etelässä ole edes kunnon talvea. Aivan yhtä hyvin pärjää jollain perus Tokmannin laarista hankitulla takilla. Naurettavaa, että aikuisetkin haluaa vielä pröystäillä vaatekappaleilla, joiden hankkimisen ainoa syy on niiden hinta, jotta voi leuhkia köyhemmille.
Kelan asiakkaiden takki. Venäläisillä näkyy myös jonkin verran.
Vielä huonompi on kiiltävä moncler yhdistettynä roadman-asusteisiin
Suomessa en kehtaisi käyttää, samantien tulee mieleen kela.
Nythän noita näyttää saavan alennuksessa...
Jos ei löydy takkii veilä niin kyllä tuolla hinnalla kannattaa ostaa :)
Mulla olisi yksi Canada Goose myynnissä (koko L, oikeasti XL). Menisikö jossain kaupaksi?
Vierailija kirjoitti:
On se ihan ok takki jos tarvitsee todella lämpimän ja laadukkaan untuvatakin ja on varaa maksaa siitä paljon. Toki on muitakin erittäin laadukkaita vaihtoehtoja. Esim. Moncler tai Moose Knuckles jotka ovat myös tosi kalliita takkeja. Myös Helly Hansenilta löytyy sieltä hinnaston yläpäästä kyllä takkeja todella kylmiin olosuhteisiin vaikkei HH ole sellainen muotimerkki varsinaisesti kuitenkaan.
Itse en välttämättä kehtaisi ostaa sellaista, jossa on se iso CG-merkki perinteisellä värityksellä, mutta Black Label -version voisin ostaa, jossa se merkki on lähes huomaamaton.
Mä ostin Salewan vuorikiipeilyyn suunnatun talvitakin ihan normikäyttöön ja olen varsin tyytyväinen. Hinta oli vain puolet Canada Googesta mutta vaikuttaa kyllä todella laadukkaalta takilta ja on lämmin. RDS-arvo on 750.
Mä ostin Black Label Goosen (MacCullough tjs) ja olen ollut tyytyväinen.
Kela anta uusi kun pyytä, myydä taki Feija ja osta raha khat. T. Abdi