Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Canada goose takki jo ihan out?

Vierailija
05.01.2016 |

Haluaisin sellaisen ensi talveksi. Niitä ei varmaan koskaan myydä alennuksella missään. 800€ on aika kova hinta takista. Mutta kestäisi varmaan loppuelämän. Ja ihanan lämmin.

Kommentit (127)

Vierailija
81/127 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela anta uusi kun pyytä, myydä taki Feija ja osta raha khat. T. Abdi

Vierailija
82/127 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Para Jumpers. Ei samanlainen teinitakki kuin CG mutta lämmin sekin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/127 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppis

Vierailija
84/127 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menee Canada Goose -takki päällä johonkin vanhaan ja halpaan autonrutkuun ja ajelee sillä vuokrayksiönsä parkkiruutuun, niin se on out. Pitää olla muutkin puitteet samaa luokkaa. Canada goose jonkun kävellen liikkuvan roadmanin päällä on out. Eli riippuu kontekstista. Itse vaatteenahan se on klassikko, jolla ei ole varsinasta in/out -statusta. Sehän on joka talvi in ja joka kesä out.

Vierailija
85/127 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen takki ostetaan vain sen vuoksi että halutaan näyttää muille. Takilla on ylihintaa, brändin arvo joka lähtee jos sen merkin leikkaa irti.

Vierailija
86/127 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nolo, samoin kuin Moncler.

Vierailija
87/127 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskaritakki.

Vierailija
88/127 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta tulee fiilis et Ai haluat näyttää takkivalinnallas.

Vierailija
89/127 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihan ok takki jos tarvitsee todella lämpimän ja laadukkaan untuvatakin ja on varaa maksaa siitä paljon. Toki on muitakin erittäin laadukkaita vaihtoehtoja. Esim. Moncler tai Moose Knuckles jotka ovat myös tosi kalliita takkeja. Myös Helly Hansenilta löytyy sieltä hinnaston yläpäästä kyllä takkeja todella kylmiin olosuhteisiin vaikkei HH ole sellainen muotimerkki varsinaisesti kuitenkaan.

Itse en välttämättä kehtaisi ostaa sellaista, jossa on se iso CG-merkki perinteisellä värityksellä, mutta Black Label -version voisin ostaa, jossa se merkki on lähes huomaamaton.

Mä ostin Salewan vuorikiipeilyyn suunnatun talvitakin ihan normikäyttöön ja olen varsin tyytyväinen. Hinta oli vain puolet Canada Googesta mutta vaikuttaa kyllä todella laadukkaalta takilta ja on lämmin. RDS-arvo on 750.

Vierailija
90/127 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUKAAN kehä kolmosen sisällä asuva ei TARVITSE tuollaista takkia, kun eihän siellä etelässä ole edes kunnon talvea. Aivan yhtä hyvin pärjää jollain perus Tokmannin laarista hankitulla takilla. Naurettavaa, että aikuisetkin haluaa vielä pröystäillä vaatekappaleilla, joiden hankkimisen ainoa syy on niiden hinta, jotta voi leuhkia köyhemmille.

Vierailija
91/127 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelan asiakkaiden takki. Venäläisillä näkyy myös jonkin verran.

Vierailija
92/127 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä huonompi on kiiltävä moncler yhdistettynä roadman-asusteisiin

Vierailija
93/127 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa en kehtaisi käyttää, samantien tulee mieleen kela.

Vierailija
94/127 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän noita näyttää saavan alennuksessa...

Vierailija
95/127 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyy takkeihin.

Vierailija
97/127 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei löydy takkii veilä niin kyllä tuolla hinnalla kannattaa ostaa :)

Vierailija
98/127 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
99/127 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi yksi Canada Goose myynnissä (koko L, oikeasti XL). Menisikö jossain kaupaksi?

Vierailija
100/127 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se ihan ok takki jos tarvitsee todella lämpimän ja laadukkaan untuvatakin ja on varaa maksaa siitä paljon. Toki on muitakin erittäin laadukkaita vaihtoehtoja. Esim. Moncler tai Moose Knuckles jotka ovat myös tosi kalliita takkeja. Myös Helly Hansenilta löytyy sieltä hinnaston yläpäästä kyllä takkeja todella kylmiin olosuhteisiin vaikkei HH ole sellainen muotimerkki varsinaisesti kuitenkaan.

Itse en välttämättä kehtaisi ostaa sellaista, jossa on se iso CG-merkki perinteisellä värityksellä, mutta Black Label -version voisin ostaa, jossa se merkki on lähes huomaamaton.

Mä ostin Salewan vuorikiipeilyyn suunnatun talvitakin ihan normikäyttöön ja olen varsin tyytyväinen. Hinta oli vain puolet Canada Googesta mutta vaikuttaa kyllä todella laadukkaalta takilta ja on lämmin. RDS-arvo on 750.

Mä ostin Black Label Goosen (MacCullough tjs) ja olen ollut tyytyväinen.