Onko Canada goose takki jo ihan out?
Haluaisin sellaisen ensi talveksi. Niitä ei varmaan koskaan myydä alennuksella missään. 800€ on aika kova hinta takista. Mutta kestäisi varmaan loppuelämän. Ja ihanan lämmin.
Kommentit (127)
Uloshan se on tarkoitettu. Todella OUT!
Hyvää laatua mutta ilmaa hinnassa ja paljon. Mitä turkikaulukseen ja turkiksiin muutenkin tulee. Niiden suurin markkina taitaa olla jo Kauko-Idässä kuten muidenkin luxustuotteiden. Siellä eivät kiinnosta ketään eläinten oikeudet missään suhteessa. Länsimaisilla aktivisteilla on naiivi kuvitelma että nuo ikivanhat kulttuurit pitäisivät heitä esikuvana.
Joissain ammateissa, esim Grönlannin pelastus partiolla yms on käytännössä pakko olla karvareunuksinen hupputakki. Modernit materiaalit eivät toimi valitettavasti äärimmäisissä olosuhteissa yhtähyvin kuin aito turkis.
Vierailija kirjoitti:
On. Osta esim. moncler.
teinimerkki
Canadan hanhi on niin last season.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Osta esim. moncler.
teinimerkki
Hinta paljon korkeampi kuin kanadalaisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Osta esim. moncler.
teinimerkki
Hinta paljon korkeampi kuin kanadalaisessa.
Höpöhöpö. GC:n takithan on jo yli tonnin...
CG on varmaan hintansa väärtistä huippulaatua 😂 mutta hassun mallisia ja näköisiä päällä ne kyllä ovat. Poikien päällä näyttävät siltä kuin olisi lainattu isosiskon takkia ja tyttöjen päällä isän isolta laatikkomaiselta takilta, jota on vähän yritetty kuroa kasaan. Aikuinen nainen löytää samassa hintaluokassa paljon imartelevampia ja istuvampia untsikoita aikuisten naisten laatumerkeiltä ja ilman sitä lapsellista pörröreunusta. Naparetkeillessä pörröturkisreunus on varmaan tarpeen, mutta Suomen kaduilla ja kauppakeskuksissa se on vähän semmoinen prinsessajuttu siinä missä pinkit asusteet ja perhoset ja nallet käsilaukussa.
Meillä ei eläinrääkkäystä tueta.
Vierailija kirjoitti:
https://moncler-cdn.thron.com/delivery/public/image/moncler/G20921A0001… ei saakeli😂
Kontulan ostarilta napattu kuva!
Kuka maksaa tommosesta tollaset hinnat.. uffista saa yhtä paksun ja helvetin lämpimän takin + kierrätys kannattaa aina. Jää rahaa vielä vaikka ruotsin reissuun.
Olen palelija. Ostin lähemmäs 10v sitten. Silloin sain käsityksen, että eettinen valmistusprosessi (eläinperäiset materiaalit saadaan sivutuotteina ja nimenomaan mitään untuvia ei nypitä, kasvipohjaiset värit ym.). Jostain syystä olin luulossa, että turkikset ovat jotain roadkillmateriaalia. Selvittelin siis tuolloin, kun mietin ostopäätöstä. Koska takki minulla nyt edelleen on ja on toiminut, kestänyt aikaa, kuten myös sen neutraali ulkonäkö, niin en minä sitä käyttämättä jätä tai ainakaan hävitä sen takia, jos muuttunut jälkikäteen paheksuttavaksi(?) Trendikkyydestä en tiedä, koska itse teen ostopäätökseni ensisijaisesti tarpeen ja omien mieltymysteni mukaan.
En ostaisi jalkarautatakkia.