Unohdetut julkkikset - kuka on jäänyt mieleen?
Mietin aina välillä, mitä mahtaa kuulua Hyvät, pahat ja rumat -ohjelman Simo Rantalaiselle. Sarasvuon juontajapari oli ohjelman aikaan skarppi, mutta ilmeisesti kiinnostui sittemmin liikaa päihteistä ja hävisi jonnekin. Mitähän hänen elämäänsä kuuluu nykyään?
Samoin muistelen välillä upeaäänistä Janitaa, laulajaa, joka varhaisteininä keikkui listojen kärjissä, mutta katosi sitten otsikoista. Vieläköhän hän tekee musiikkia?
Kenen julkisuudesta kadonneen kuulumiset sinua kiinnostaisivat? Kuka on jäänyt mieleen?
Kommentit (2639)
Vierailija kirjoitti:
Monion tullut uudestaan julkisuuteen.Esim Janne Porkka.
Onko Porkka varsinaisesti ollutkaan pois? Tehnyt enemmän radiota Turun suunnalla ja satunnaista keikkaa pitkin poikin Suomea. Semmoista hiljaiseloa. BB sitten puhalsi hänet uuteen nousuun.
Vielä eräs unholaan vaipunut 1980-luvun laulajatähtönen on Leena Nilsson, s. 1962. Teki kolme älppäriä, lauloi mainoslurituksia kuten "Aina kun mä maitoo juon", osallistui kolmasti Eurovision laulukilpailun alkukarsintoihin, ja on ollut poissa julkisuudesta lähemmäs 30 vuotta.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Leena_Nilsson
https://www.discogs.com/artist/1134654-Leena-Nilsson
Ei kai ole päätynyt museoon? Heh heh...
Fitness-kuvioissa 1990-luvun lopulla esillä ollut Pirjo Ilkka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kikka Laitinen, tamperelainen muusikko.
Tiina Tiikeri, kuten yllä.
Marjo Leinonen (Balls)Kyllähän näistä ainakin Marjo Leinonen keikkailee, ei vain ole sen kummemmin julkisuudessa. En tiedä, haluaisiko edes olla.
Varmaan Kikkakin esiintyy vielä mutta kumpikaan ei ole julkisuudessa. Tiina on kai naimisissa jonkun tamperelaisen muusikon kanssa. Vai muistankohan väärin?
Tuli mieleen muusikko Toni Tiina Lähteenmäki, joka puolestaan oli naimisissa vuosikausia Heikki Silvonnoisen kanssa. Tässä kun on sekotettu vähän kikkaa ja kakkaa ja tiinaa ja tiikeriäkin jo.
Joten heitän Toninkin lauteille. ;D
Vierailija kirjoitti:
1990-luvulla tunnetuksi tullut laulaja Mami on tietääkseni julkaissut vain yhden albumin eikä ole sen jälkeen esiintynyt julkisuudessa.
Mamin hittejä olivat "Uneton", "Kesä maistuu" ja "Tanssikengät".
Tanssikengät tanssi jalkaan!
Mä en tiennyt, että hän on enemmänkin näitä biisejä tehnyt, mutta Mamin Tanssikengät ovat olleet mun korvamatona sieltä ysäriltä saakka.
Kerran hänet Jyrkissä näin Katja Ståhlin haastateltavana ja se esitti tuon. Jäi päähän. Välillä etsinyt biisiä, muttei mistään ole vielä vastaantullut. Joko nyt spotify olisi valmis tälle! :D Saispa kerrankin soittaa lapsille sen, mistä on paljon laulua riittänyt.
Mitra kaislaranta, idols-voittaja. Oli ihan hyvä ääniä ja muutama ok biisi.
Juppivuosien ikoni, tuolloin vielä teini-ikäinen mediaguru Sam Inkinen.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Sam_Inkinen
https://www.vauva.fi/keskustelu/516014/ketju/mista_sam_inkinen_muisteta…
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2008/11/14/euronuori-sam-inkinen
Täytti 50 pari vuotta sitten, haastateltiin Hesarissa. Täydessä vedossa edelleen, vaikka ulkonäkö om muuttinut melko lailla.
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000007699778.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1990-luvulla tunnetuksi tullut laulaja Mami on tietääkseni julkaissut vain yhden albumin eikä ole sen jälkeen esiintynyt julkisuudessa.
Mä en tiennyt, että hän on enemmänkin näitä biisejä tehnyt, mutta Mamin Tanssikengät ovat olleet mun korvamatona sieltä ysäriltä saakka.
Kerran hänet Jyrkissä näin Katja Ståhlin haastateltavana ja se esitti tuon. Jäi päähän. Välillä etsinyt biisiä, muttei mistään ole vielä vastaantullut. Joko nyt spotify olisi valmis tälle! :D Saispa kerrankin soittaa lapsille sen, mistä on paljon laulua riittänyt.
Olikohan tämän Mamin oikea nimi Marjo Louhe tai Louhi muistaakseni. Ennen tuota soolouraa hänellä ollut bändi Pepe Le Moko, muistaakseni 80-luvulla. Kuulin, että sekin satunnaisesti keikkaillut sittemminkin, mutta nyt en tiedä. Jos koittaisi googlettaa.
Vierailija kirjoitti:
Mandi Malek
Megavisa Marika
Mandi lähti isiensä maille.Muistaakseni Irakiin.
YouTubesta löytyy tanssikengät ja kaikki muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marjo Leinonen (Balls)Kyllähän näistä ainakin Marjo Leinonen keikkailee, ei vain ole sen kummemmin julkisuudessa. En tiedä, haluaisiko edes olla.
Varmaan Kikkakin esiintyy vielä mutta kumpikaan ei ole julkisuudessa. Tiina on kai naimisissa jonkun tamperelaisen muusikon kanssa. Vai muistankohan väärin?
Marjo Leinonen oli ainakin nuorempana jo alkoholisoitunut, onkohan sama meno edelleen elämässä.
Marjo oli jossain terveet elämäntavat ohjelmassa. Nuorena varmaan bailasi mutta ei kai enää.
Koop Arponen
Olli Saarela
Ana Leppänen
Ei nyt just tuu mieleen...🤔unohdetut julkkikset 🙂
Matti-Esko Hytönen (toimittaja/bodari)
Poikansa Joonas
Matti-Eskon vaimo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen muusikko Toni Tiina Lähteenmäki, joka puolestaan oli naimisissa vuosikausia Heikki Silvonnoisen kanssa. Tässä kun on sekotettu vähän kikkaa ja kakkaa ja tiinaa ja tiikeriäkin jo.
Joten heitän Toninkin lauteille. ;D
Apua, mä taidan sekoittaa Tonin ja Tiikerin. Muistan että sekoitin Tonin myös Taru Valkeapäähän (?) En ole ihan varma nimestä, mutta Tilt-juontaja. Heillä kaikilla oli lyhyet hiukset😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikohan tämän Mamin oikea nimi Marjo Louhe tai Louhi muistaakseni. Ennen tuota soolouraa hänellä ollut bändi Pepe Le Moko, muistaakseni 80-luvulla. Kuulin, että sekin satunnaisesti keikkaillut sittemminkin, mutta nyt en tiedä. Jos koittaisi googlettaa.
Mami oli ihana. Siinä samassa bändissä (P le M)vaikutti Moko Karttunen. Mitäköhän hänelle tapahtui? Oikeastaan myös Vilperin Perikunta on myös häviksissä, samoin Broadcast (Kaartamo, Lönnholm) ja Pääkköset.
Vierailija kirjoitti:
Mitra kaislaranta, idols-voittaja. Oli ihan hyvä ääniä ja muutama ok biisi.
Varma keino päätyä unohdukseen on osallistua Idolsiin, Voiceen tai X-Factoriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mami oli ihana. Siinä samassa bändissä (P le M)vaikutti Moko Karttunen. Mitäköhän hänelle tapahtui? Oikeastaan myös Vilperin Perikunta on myös häviksissä, samoin Broadcast (Kaartamo, Lönnholm) ja Pääkköset.
Paljon turun suunnan artisteja. Tietääkseni Vilperin perikunta taitaa keikkailla muttei niin aktiivisesti ja ainakin yksi muusikoista tekee laivoilla trubaduurikeikkoja, tullut yksi semmoinen vilkaistuakin takavuosina. Broadcasteista Esa Kaartamosta on aika jättänyt ja ehkä Lönnholm myös näitä satunnaiskeikkailijoita nykyään ja Pääkkösistä olen kyllä itsekin täällä kysellyt missä mahtavat nyt mennä. Hyvin merkittävä turun alueen artisti onkin ollut mulle Janos Valmunen vaikkei kaikki samaan yhdy. Hänet tai hänen kohtalonsa tiedän kyllä valitettavan hyvin.
Kylie on aktiivinen maaimalla koko ajan.
Maria Kuusiluoma myös näyttelee jatkuvasti, teatteria ja sarjoissa ollut jonkin verran.
Nik Kershaw jep, en osannut ajatella, että tätäkin joku voisi kaivata. ;)
Tutteli Tiivola teki tv-juontajan uraansa Ylellä pitkään. Mä muistin, että jäi eläkkeen myötä pois, mutta googletin saikin -95 potkut. Oli ollut liian raisu juonto. On se duuni toisilla herkässä kiinni ollut vielä ysärilläkin. Eikä kaikki jää julkisuuteen pötköttelemään, kun aktiiviura loppuu.