isät mitä joudutte tekemään seksin eteen
auttaako taloushommelit=? oon tullu siihen tulokseen että töillä vaatteilla ei merkitystä eikä paljon käytökselläkään vaan naisen tilannekohtaisella kunnolla/fiiliksellä (Sehän tunnetusti muutuu kuin syksyinen yö)
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
kun on tarpeeksi saanut vaimolta rukkasia ei enää niin kiinnosta. Tai siis kyllä seksi kiinnostaa, mutta vaimon vietteleminen ei. Häviää koko hommasta ilo, jos huomaa miettivänsä miten pitäisi edetä tai miten toista tyydyttää. Se menee suorittamiseksi ja tuntuu lähes työltä.
Ja hölmöintä tässä on, että vaimo on alkanut vihjailemaan että seksi kiinnostaa. Saa nähdä miten käy kun huomaa etten olekaan innokkaana kimpussa. Hänen ei ole juuri tarvinnut aiemmin aloitteita tehdä. Nyt minä haluaisin olla se joka vietellään. Olisi hienoa vain antautua nautinnolle eikä miettiä mitään. Toivottavasti vielä joskus minäkin innostun.
Samantapainen kuvio täälläkin. Syksystä asti ollut itsellä kiinnostus kateissa. Kerran kävi yllättäen kourimaan munia ja toisen kerran nappasi yllätten suuhun, mutta sittemmin loppui yrittäminen (olisin kyllä tykännyt enemmän romanttisemmasta lähestymistavasta, mutta annoin silti). Taitaa olla turhauttavaa tajuta millaista on olla jääpuikon puolisona, kun on ollut viimeaikoina kärrtyinen kuin Pohjolan Akka, mutta sitä saa mitä tilaa.
t: 14
En mitään, meillä seksiä harrastetaan koska panettaa ja rakastetaan toisiamme. Se ei ole palkinto mistään, kiristyksen väline tai säälipalkinto eikä kummankaan tarvi sitä harrastaa jos ei siltä tunnu. Kotityöt kuuluvat yhtä paljon molemmille ja suhteessa näytetään hellyyttä ja rakkautta ilman mitään odotetta että heti pitää saada pillua. Kasvata pallit ja ala käyttäytymään kuten aikuisen kuuluu
Oliskin kiva tietää mitä pitäis tehdä. Seksiä ei ole 11 vuoden aikana ollut kuin 5 kertaa, vaikka tekisin mitä. Kai sillä on joku kriisi taas tai jotain. Olen rakastanut vaimoani koko tämän ajan mutta nyt rupeaa hiipumaan pikkuhiljaa... Lapsiani en kuitenkaan kykene jättämään hänen kynsiinsä.
"Me ollaan rakkauden haudalla..."
Kunhan nyt jotenkin ilmaisen että illalla voitais panna. Sitten pannaan illalla.
Jos kovasti tekis mieli eikä akka suurin piirtein ikinä anna, niin miks fidussa roikutte sellaisen kanssa? Hä? Luuleko se mörkö olevansa joku stnan lottovoitto?
Tätä mieltä minäkin olin ennen. Mutta kun on tarpeeksi saanut vaimolta rukkasia ei enää niin kiinnosta. Tai siis kyllä seksi kiinnostaa, mutta vaimon vietteleminen ei. Häviää koko hommasta ilo, jos huomaa miettivänsä miten pitäisi edetä tai miten toista tyydyttää. Se menee suorittamiseksi ja tuntuu lähes työltä.
Ja hölmöintä tässä on, että vaimo on alkanut vihjailemaan että seksi kiinnostaa. Saa nähdä miten käy kun huomaa etten olekaan innokkaana kimpussa. Hänen ei ole juuri tarvinnut aiemmin aloitteita tehdä. Nyt minä haluaisin olla se joka vietellään. Olisi hienoa vain antautua nautinnolle eikä miettiä mitään. Toivottavasti vielä joskus minäkin innostun.