Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

isät mitä joudutte tekemään seksin eteen

voinäitäpäiviäkunsopimuksiaeikannataetukäteentehdä
05.01.2016 |

auttaako taloushommelit=? oon tullu siihen tulokseen että töillä vaatteilla ei merkitystä eikä paljon käytökselläkään vaan naisen tilannekohtaisella kunnolla/fiiliksellä (Sehän tunnetusti muutuu kuin syksyinen yö)

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.nytimes.com/2014/02/09/magazine/does-a-more-equal-marriage-m…

Naiset aina sanoo yhtä, ja tekee toista. Tietoisesti tai tiedostamatta.

Vierailija
2/25 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali toisen huomioiminen ja hellyyden osoittaminen arjessa on riittänyt. Lisäksi kai kaikille muillekin miehille on itsestään selvää, että hoitaa puolet niistä yhteisen kodin kotitöistä. Veikkaan, ettei AP:n vaimokaan välittömästi käy kuumana, jos isännän asenne on hoitaa välillä muutama "taloushommeli" ihan vain sen takia, että siitä pitäisi saada heti palkinnoksi seksiä. Eli suosittelen kasvattamaan pallit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtemään baariin..:D

Vierailija
4/25 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun hakemaan vaimolle kaljaa kaupasta tai viiniä alkosta.

Vierailija
5/25 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä siivousta, tiskausta ja hierontaa. Jos en suostu siivoamaan vaimo pihtaa ja saattaa hakata vyöllä missä on metallinen solki ja se sattuu.

Vierailija
6/25 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi perusasiat kuten oma-aloitteinen asenne siihen, että tekee puolet kotitöistä, ovat lähtötilanne ja ehdotun edelluytys, jotta nainen näkee miehen vahvana itsenäisetsi pärjäävänä aikuisena, eikä avuttomana lapsenasemassa olevana hoidokkina.

Eli sen jälkeen, kun se on kunnossa, otat käyttöön määrätietoiset otteet. Älä kysele ja anele vaan viettele vaimo määrätietoisesti. Eli älä kysy, että "oletko sillä tuulella tänään" (ei varmasti ole, harva nainen on sillä tuulella jo valmiiksi, vaan tulee sille tuulelle, kun mies lähentelee miehekkäästi), vaan kehu, miten kaunis vaimo on ja sano, että haluat häntä valtavasti ja sitten miehekkäästi ns otat hänet. Ei epävarmaa haparointia vaan miehekäs määrätietoinen viettely.

Vierailija
7/25 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellä kosketus, hyväily, hieronta ja vaatteiden riisuminen. Siinäpä se. Minulla on ihana vaimo!

Vierailija
8/25 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän on tehty tutkimus, jonka mukaan kotitöitä enemmän tekevä mies saa jopa vähemmän seksiä kuin kotitöitä vähemmän tekevä.

Naiset nyt vaan ovat sellaisia tuuliviirejä, että ei niillä omilla tekemisillä ole mitään merkitystä loppujenlopuksi.

Enemmän naisen tunne- ja tahtotilaan vaikuttaa mehupurkin asento jääkaapissa ja naapurin Marjatan kenkien väri kyseisenä päivänä.

Ja se kaikkein tärkein, teki mies mitä tahansa, niin harvoin se on naisen mielestä oikein.

Vierailija
9/25 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästähän on tehty tutkimus, jonka mukaan kotitöitä enemmän tekevä mies saa jopa vähemmän seksiä kuin kotitöitä vähemmän tekevä.

Naiset nyt vaan ovat sellaisia tuuliviirejä, että ei niillä omilla tekemisillä ole mitään merkitystä loppujenlopuksi.

Enemmän naisen tunne- ja tahtotilaan vaikuttaa mehupurkin asento jääkaapissa ja naapurin Marjatan kenkien väri kyseisenä päivänä.

Ja se kaikkein tärkein, teki mies mitä tahansa, niin harvoin se on naisen mielestä oikein.

Jos oma vaimoni myöntää joskus olevansa väärässä tai tehneensä jonkin asian väärin, se on Kympin uutisten ykkösaihe: Breaking news: XX:n vaimo YY myönsi tehneensä virheen ensimmäistä kertaa 25 vuoteen. Itse teen virheitä useinkin ja myönnän ne auliisti. En ole täydellinen. Mutta miten vitussa naisella voi olla niin mahdoton myöntää omaa erehdystään? Jos vaimo vaikka kaataa maitopurkin pöydälle, syy on kuitenkin minussa, että otettuani maitoa asetin purkin 2 senttiä väärään paikkaan, mikä aiheutti sen, että hän ei ylettynyt siihen kunnolla. Ja kun käsikin oli kipeä, siitä kun hän joutui imuroimaan kämpän, ettei saanut kunnon otetta purkista (itse en saa imuroida, koska sitä ei muka tehdä kunnolla), maitopurkin kaataminen oli loppupeleissä minun vikani. Jos itse olisin kaatanut purkin, olisin sanonut: sori mun moka, siivoan kaiken.

Vierailija
10/25 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oma vaimoni myöntää joskus olevansa väärässä tai tehneensä jonkin asian väärin, se on Kympin uutisten ykkösaihe: Breaking news: XX:n vaimo YY myönsi tehneensä virheen ensimmäistä kertaa 25 vuoteen. Itse teen virheitä useinkin ja myönnän ne auliisti. En ole täydellinen. Mutta miten vitussa naisella voi olla niin mahdoton myöntää omaa erehdystään? Jos vaimo vaikka kaataa maitopurkin pöydälle, syy on kuitenkin minussa, että otettuani maitoa asetin purkin 2 senttiä väärään paikkaan, mikä aiheutti sen, että hän ei ylettynyt siihen kunnolla. Ja kun käsikin oli kipeä, siitä kun hän joutui imuroimaan kämpän, ettei saanut kunnon otetta purkista (itse en saa imuroida, koska sitä ei muka tehdä kunnolla), maitopurkin kaataminen oli loppupeleissä minun vikani. Jos itse olisin kaatanut purkin, olisin sanonut: sori mun moka, siivoan kaiken.

Juurikin näin se menee.

Vierailija
11/25 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanan ihmisen olet vaimoksesi valinnut. Minä olen nainen mutta mulla ei ole vaikeuksia myöntää olevani väärässä. Kovapäisyys ei ole sukupuolisidonnaista

Vierailija
12/25 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras keino lienee edelleenkin se paksu lompakko ja korkea status.

Vierailija
13/25 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä harrastetaan seksiä vieläkin lähes joka päivä välillä kolmestikkin, vaikka yhdessä olemme olleet 19,5 vuotta. Lapsia on kolme. Olen aina auttanut kaikissa kotitöissä lukuunottamatta ruuanlaittoa. No teen lapsille aamupalat, iltapalat ja joitain helppoja ruokia,mutta pääosin se homma on ollut vaimolla. Vinkkejä kokemuksen perusteella on ainakin, että arvosta naista, halaile pussaile muutenkin kuin seksin aikana. Nainenkin haluaa nauttia, joten se pelkkä omien pussien tyhjennys ei seksiä lisää ja naiselta kiinnostus loppuu äkkiä. Seksiin täytyy keksiä uusia asioita pitkässä parisuhteessa joten käytä mielikuvitusta ja älä ole mustasukkainen dildoille tai fantasioille. Naisen kanssa voi myös keskustella mikä mättää jos seksiä ei ole ja muutenkin mistä tykkää. Tunnen myös naisia ketkä ei harrasta seksiä miestensä kanssa ja tälläisiä syitä olen kuullut. Hygienia, munat ja perse likaisina tullaan sänkyyn. Sitten liikalihavuus , joka on kuulemma tullut naimisiin menon myötä. Ajatellaan varmaan, että nyt on nainen, niin nyt voi olla lopettaa itsestään huolehtimisen. Kuulemma sekään ei kovin kiihota, kun kotiin tullaan töiden jälkeen ja avataan olut heti ja istutaan sohvalle tv:n loppuillaksi ja sitten aletaan seksiä pyytelemään humalassa. Tässäpä vähän tälläisiä vinkkejä. Tärkeimpänä itse pidän naisen arvostamista ja sitä, että näyttää häntä haluavan ja hellyyttä, sekä haluista ja ongelmista puhumista.

Vierailija
14/25 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Toimi aikansa. Sitten vaimo otti kierukan, halut hävisi, eikä suostu keskustelemaan asiasta. Kesti 3 vuotta, sitten lakkasin yrittämästä. Aivan sama, vieraat naiset alkaneet kiinnostaa enemmän kuin vaimo. Pitäköön tunkkinsa.

Vierailija
15/25 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras keino lienee edelleenkin se paksu lompakko ja korkea status.

Ja siivoaja, ettei vaimo näe sinua hameessa imuroimassa ja tiskaamassa samalla menettäen viimeisetkin halunsa.

Vierailija
16/25 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonaalinen ehkäisy todellakin ehkäisee, siitä kun saatte vaimon irtautumaan niin elämä helpottuu kaikin tavoin, muutenkin kuin panojen määrässä ja laadussa.

Vierailija
17/25 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hormonaalinen ehkäisy todellakin ehkäisee, siitä kun saatte vaimon irtautumaan niin elämä helpottuu kaikin tavoin, muutenkin kuin panojen määrässä ja laadussa.

Ei auttanut hormonaalisen ehkäisyn lopettaminen, ei ole auttanut se että teen kotitöistä varmaan 75%, ei auta sekään että pidän perheen taloudellisesti hyvin toimeentulevana, ei auta sekään että pidän itsestäni huolta ja itseni kunnossa. Ei auta mikään.

M40

Vierailija
18/25 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mitäkö joutuu tekemään?

No mitä nyt mies ehtii kolmessa viikossa tehdä.. eli vaikka mitä ja ihan vitusti liikaa.

Vierailija
19/25 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskapuhetta. Ei mitään vaikutusta meillä.

Vierailija
20/25 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei auttanut hormonaalisen ehkäisyn lopettaminen, ei ole auttanut se että teen kotitöistä varmaan 75%, ei auta sekään että pidän perheen taloudellisesti hyvin toimeentulevana, ei auta sekään että pidän itsestäni huolta ja itseni kunnossa. Ei auta mikään.

M40

JSS

Eikö ole aika selvä keissi? Jos poikasi tai veljesi olisi sinun tilanteessa, mitä neuvoisit häntä tekemään?