Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen tapaaminen - epäilyttää, apua..

Vierailija
05.01.2016 |

Tapasin tinderissä erittäin kivan miehen ja juttu luisti heti. Vaihdettiin numerot ja whatsapissa viestitelty jatkuvasti - hän vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta.
Olemme yrittäneet nyt 3 kertaa tavata mutta hänellä onkin yllättävä meno tai sitten ei otakaan yhteyttä, ehkä seuraavana päivänä syvästi pahoitellen kun tuli sitä ja tätä..

Olen soitellut hänelle muutaman kerran, hän ei vastaa. Milloin on kylässä, milloin puhelimessa vikaa ja ties mitä. Kerran sain hänet puhelimen päähän ja vaikutti äärettömän ihanalta tyypiltä.

Stalkkasin facen, kavereina ei yhteisiä tuttuja. Hänellä kavereita n.1kk sitten 70 ja nyt 111, julkisia julkaisuja ei ole enkä ole häntä siellä kaveriksi lisännyt.

Meidän pitäisi tavata, aloin itse empiä ja todella paljon.. millainen tyyppi hän oikeasti on? En tiedä miksi mutta järki sanoo että ei kannata tavata.. minulla on todella kurjia kokemuksia aikaisemmin joten ehkä olen vähän liian arka.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkinen paikka, et mene mihinkään syrjäiselle paikalle! Ja saavu hieman myöhässä.

Vierailija
2/42 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu tyyppi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko varattu?

Vierailija
4/42 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jonkun facebookin kaverimäärän takia aloit empiä todella paljon? Senkö perusteella nyt yrität määritellä millainen ihminen hän on?

Vierailija
5/42 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaisin kuitenkin, niin ei tarvitse jäädä miettimään. Tuntuu siltä, että jotain hän salaa. Olisiko sitten varattu tai sitten jotain muuta.

Vierailija
6/42 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään ole omien sanojensa mukaan varattu ja ehdotti tapaamista hänen luonaan,johon en tietenkään suostu.. voi toki olla varattu ja asuvat erillään, en ihmettelisi..

Tuo facebookin kaverimäärä ei kerro mitään, kaikki n.40 uutta kaveria ovat naisia, joten mielessä välähti että olisiko kunnon pelimies. Ulkonäkö sen ainakin sallisi..

Ap

Vierailija
7/42 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla mun mies, se osaa lirkutella ja sirkutella joka suunnalle. Totuus vaan on ihan toinen.

Vierailija
8/42 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkinen paikka, et mene mihinkään syrjäiselle paikalle! Ja saavu hieman myöhässä.

Mitä helvettiä? Tämä on pakko olla jonkun helsinkiläisen kommentti. Miksi suomalaisia ihmisiä täytyisi pelätä? Voi herranjumala

Vierailija
9/42 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on tullu netissä kaikenlaista tallaajaa vastaan. Ota varovasti...

Vierailija
10/42 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua epäilyttäisi tuo, että ei otakaan yhteyttä, viakka on luvannut. Viime tipassakin voi tulla todellinen este, mutta fiksu henkilö ilmoittaa, että "valitettavasti en nyt pääsekään, koska on sitä ja tätä, sopisiko että tavataankin ensi tiistaina". Jos sovitut tapaamiset vaan ei toteudu ja jää niin, että toinen ei vaan otakaan yhteyttä ja häneen ei saa yhteyttä, niin mulla soisi hälytyskellot ja unohtaisin koko tyypin.

Vierailija
11/42 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuollainen kuvio oli. Tapaamiset vaikea järjestää, tiukka aikataulu. Komea ja symppis kuin mikä, keskustelukykyä ties mistä aiheesta. En voinut olla ihastumatta.

Totuus: tapailee yhtaikaa monia naisia, herättää luottamuksen, naiset pitävät yhteyttä suhteen loppumisen jälkeenkin eli kykyä koukuttaa kyllä on. Ja olen itsekin tuossa sarjassa. Yritin jo unohtaa ja poistin kaikki yhteystiedot, mutta sittenpä tuo ottikin yhteyttä. Voin kyllä viestejä vaihtaa, mutta näkemään en enää suostu. Ja sekin outo piirre, että ottaa tauon jälkeen yhteyttä ja avataan viestikanavat ja ei kuitenkaan vastaa kuin harvakseltaan. 

Vierailija
12/42 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimies.

Vierailija
13/42 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua epäilyttäisi tuo, että ei otakaan yhteyttä, viakka on luvannut. Viime tipassakin voi tulla todellinen este, mutta fiksu henkilö ilmoittaa, että "valitettavasti en nyt pääsekään, koska on sitä ja tätä, sopisiko että tavataankin ensi tiistaina". Jos sovitut tapaamiset vaan ei toteudu ja jää niin, että toinen ei vaan otakaan yhteyttä ja häneen ei saa yhteyttä, niin mulla soisi hälytyskellot ja unohtaisin koko tyypin.

Juuri noin tekee. Viimeisin tapaaminen kun piti olla, ei tuntia ennen sovittua aikaa vastannut enää viesteihin tai mihinkään. 2 päivän päästä toivotin hänelle hyvät jatkot ja sitten tuli viestiä että anteeksi, tuli sitä tätä ja tota, olen pahoillani ja jne..

Syitä on kyllä aina, laidasta laitaan. Harmittaa koska ihastuin (kyllä, minä fiksu, aikuinen nainen ihastuin vaikken ole tyyppiä edes tavannut), mutta pahemmalta tuntuu jos tapaan tyypin ja hän on edelleen ihana mutta todellinen "playeri". Ärh 😣

Ap

Vierailija
14/42 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tuollainen kuvio oli. Tapaamiset vaikea järjestää, tiukka aikataulu. Komea ja symppis kuin mikä, keskustelukykyä ties mistä aiheesta. En voinut olla ihastumatta.

Totuus: tapailee yhtaikaa monia naisia, herättää luottamuksen, naiset pitävät yhteyttä suhteen loppumisen jälkeenkin eli kykyä koukuttaa kyllä on. Ja olen itsekin tuossa sarjassa. Yritin jo unohtaa ja poistin kaikki yhteystiedot, mutta sittenpä tuo ottikin yhteyttä. Voin kyllä viestejä vaihtaa, mutta näkemään en enää suostu. Ja sekin outo piirre, että ottaa tauon jälkeen yhteyttä ja avataan viestikanavat ja ei kuitenkaan vastaa kuin harvakseltaan. 

Tuo tarkoittaa, että ottaa yhteyttä, kun muita naisia ei ole saatavilla. Sitten kun on taas "parempaakin" tarjolla, ei ole tavoitettavissa.  Mutta ylläpitää yhteydenpitoa sillä tavalla, että voi taas palata asiaan, kun ei muuuta parempaa ole saatavilla. Suosittelen unohtamaan tyypin.

Vierailija
15/42 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä? Tämä on pakko olla jonkun helsinkiläisen kommentti. Miksi suomalaisia ihmisiä täytyisi pelätä? Voi herranjumala

Mistä sitä tietää mikä sieltä tulee

Vierailija
16/42 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain ulkomaalaisia pelätään, ja keksitään niille kaikenlaisia hassuja nimiä kuten uussuomalaiset.

t. Persu.

Vierailija
17/42 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda tuo, ettet joudu samaan jamaan kuin minä. Olen myös aikuinen nainen ja elämää nähnyt, hyvässä työssä. Silti menin lankaan tuollaisen miehen suhteen ja nyt on itsensä kokoaminen käynnissä. Ihastuin täysillä ja miehen puolelta olin vain yksi pelinappula muitten joukossa.

Vierailija
18/42 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin eilen johonkin vastaavaan ketjuun. Olin itsekin lyhyessä suhteessa tuollaiseen mieheen. Kun totuus pleieristä selvisi, laitoin tauolle. Muutamaa viikkoa myöhemmin mies otti yhteyttä ja laitoin viestiä, että hakeuduhan sp-tautitesteihin, sillä aika monta naista on kuvioissasi ja päälle päin ei taudit näy. Loppui viestittely.

Vierailija
19/42 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee viisainta unohtaa kokotyyppi.. täytyy vaan perua tuo tapaaminen ja pitäisikö samalla laittaa etten halua yhteyttä pitää? En halua olla töykeä mutta nyt ei huvita olla pelinappulana kenenkään pelilaudalla. Mutta hän osaa puhua.. perhana vie, osaa kyllä selitellä asiat niin että sitten olen taas täysin myyty.

Ap

Vierailija
20/42 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällasten tyyppien nimet vaan julkiseen jakoon niin loppuu se säätäminen.