Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tissivako

Vierailija
05.01.2016 |

Mikä miehiä vaivaa? Ex tuli meille aamulla, kun olin pukemassa päälle,näki tissivaon ja meni ihan sekaisin 😵 . Nykyisen kanssa tasaisen tylsää, kunnes nyt kun lähetin töihin herutuskuvan, johan aukesi kielenkannat ja viestiä alkoi tulemaan. Molemmat tietävät, mitkä riipputissit omani on, mutta kauniisti kun ovat esillä niin äijää viedään. Kysymys kuuluu miksi? Miten tisseillä on niin suuri vaikutus?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

annoitko exälle?

Vierailija
2/8 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kuuluu: Miksi exäsi tuli teille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

annoitko exälle?

En, mutta kovasti se yritti. Riisui jo oman paitansakin (ihan kun se jotain auttaisi) ap

Vierailija
4/8 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys kuuluu: Miksi exäsi tuli teille?

En muista. Halusi kait ajaa minut töihin.Aina sillä on muka jotain asian toimittamista.

Vierailija
5/8 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika, myös paidan läpi ilman liivejä paistavat nännit ovat hypnotisoivat.

Joku aika sitten näin erään tutun naisen alasti ja vittu miten kiihottavat tissit sillä oli, kiinteät törötissit ja aika pitkät vaaleanpunaiset nännit, muutenkin oli todella vaalea iholtaan.

Liivit päällä ei todellakaan näe mitä piilottelee.

Vierailija
6/8 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun ei tee positiivista vaikutusta.

Vierailija
7/8 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä miehiä vaivaa? Ex tuli meille aamulla, kun olin pukemassa päälle,näki tissivaon ja meni ihan sekaisin 😵 . Nykyisen kanssa tasaisen tylsää, kunnes nyt kun lähetin töihin herutuskuvan, johan aukesi kielenkannat ja viestiä alkoi tulemaan. Molemmat tietävät, mitkä riipputissit omani on, mutta kauniisti kun ovat esillä niin äijää viedään. Kysymys kuuluu miksi? Miten tisseillä on niin suuri vaikutus?

Vissitako eli varmaa pillua.

Vierailija
8/8 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuun ei tee positiivista vaikutusta.

Mikäs sinuun tekee vaikutuksen?

Minä en julkisesti heruta yhtään mitään, mutta toki kotona olen miten tykkään ja toisaalta olen oppinut mistä narusta vetää kun on kyse omasta miehestä 😊