Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen tapaaminen - epäilyttää, apua..

Vierailija
05.01.2016 |

Tapasin tinderissä erittäin kivan miehen ja juttu luisti heti. Vaihdettiin numerot ja whatsapissa viestitelty jatkuvasti - hän vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta.
Olemme yrittäneet nyt 3 kertaa tavata mutta hänellä onkin yllättävä meno tai sitten ei otakaan yhteyttä, ehkä seuraavana päivänä syvästi pahoitellen kun tuli sitä ja tätä..

Olen soitellut hänelle muutaman kerran, hän ei vastaa. Milloin on kylässä, milloin puhelimessa vikaa ja ties mitä. Kerran sain hänet puhelimen päähän ja vaikutti äärettömän ihanalta tyypiltä.

Stalkkasin facen, kavereina ei yhteisiä tuttuja. Hänellä kavereita n.1kk sitten 70 ja nyt 111, julkisia julkaisuja ei ole enkä ole häntä siellä kaveriksi lisännyt.

Meidän pitäisi tavata, aloin itse empiä ja todella paljon.. millainen tyyppi hän oikeasti on? En tiedä miksi mutta järki sanoo että ei kannata tavata.. minulla on todella kurjia kokemuksia aikaisemmin joten ehkä olen vähän liian arka.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffeille en mennyt ja nyt ilmoitin etten halua enää nähdä tai pitää yhteyttä.. laittoi viestin jossa toivotti elämääni kaikkea hyvää, ja kertoi minun olevan hyvä ihminen.

Helvetti tämä tunteiden sekamelska!!!!

Ap

Poista miehen numero ja tee jotain, mikä saa ajatuksesi muualle. Olette vain muutamia viestejä vaihtaneet ja miehellä on selkeästi ongelmia, jotain rythiä.

Vierailija
42/42 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaarana on että kun sinä pistät nyt välit noin poikki niin tämä mies ensin tykittää ystävällisiä herrasmiesviestejä, ja jos et niihinkään vastaa, alkaa stalkata ja vainota sua. Jos taas vastailet niin  mies tyytyväinen, yksi manipuloitava taas tallessa.

Varminta että laitat vaikka huomenna viestin että itse asiassa tajusit rakastavasi yhtä joka tähän asti ollut vain ystävä, joten hyvästi ikuisiksi ajoiksi ja hyvää loppuelämää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla