Miehen tapaaminen - epäilyttää, apua..
Tapasin tinderissä erittäin kivan miehen ja juttu luisti heti. Vaihdettiin numerot ja whatsapissa viestitelty jatkuvasti - hän vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta.
Olemme yrittäneet nyt 3 kertaa tavata mutta hänellä onkin yllättävä meno tai sitten ei otakaan yhteyttä, ehkä seuraavana päivänä syvästi pahoitellen kun tuli sitä ja tätä..
Olen soitellut hänelle muutaman kerran, hän ei vastaa. Milloin on kylässä, milloin puhelimessa vikaa ja ties mitä. Kerran sain hänet puhelimen päähän ja vaikutti äärettömän ihanalta tyypiltä.
Stalkkasin facen, kavereina ei yhteisiä tuttuja. Hänellä kavereita n.1kk sitten 70 ja nyt 111, julkisia julkaisuja ei ole enkä ole häntä siellä kaveriksi lisännyt.
Meidän pitäisi tavata, aloin itse empiä ja todella paljon.. millainen tyyppi hän oikeasti on? En tiedä miksi mutta järki sanoo että ei kannata tavata.. minulla on todella kurjia kokemuksia aikaisemmin joten ehkä olen vähän liian arka.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lienee viisainta unohtaa kokotyyppi.. täytyy vaan perua tuo tapaaminen ja pitäisikö samalla laittaa etten halua yhteyttä pitää? En halua olla töykeä mutta nyt ei huvita olla pelinappulana kenenkään pelilaudalla. Mutta hän osaa puhua.. perhana vie, osaa kyllä selitellä asiat niin että sitten olen taas täysin myyty.
ApÄlä ihmeessä peru, jätä vaan vastaamatta ja menemättä ;)
Juuri noin!!!
Mutta kun sä haluat laittaa perumisviestin, ohon se sitten laittaa, että miksi ja haluaa tavata jne jne...
En peru, jätän menemättä. En myöskään ala hänelle selitellä miksi niin tein. Voin myöhemmin ilmoittaa etten halua olla tyypin kanssa tekemisissä. Kiitos teille! :)
Ap
Oletko miettinyt miten katkaiset välit mieheen? Tuolla menolla hajotat vain itseäsi..
No ei se sinusta ainakaan mitään vaimo matskua ole hakemassa. Veikkaus vaimo on jo olemassa tai sitten on tosiaan pelimies.
Jos olisit hänestä niin ihku niin te olisitte jo tavanneet.
Mä skippaisin moisen ASAP!
On joko peluri eli monta naista kierroksessa, varattu tai sitten epävarma itsestään. Normaali ja rehellinen mies käyttäytyy niin, ettei naisella vaisto hälytä.
Voi olla peluri, silloin kun ei ole parempaa tiedossa niin pitää sinuun yhteyttä oman egonsa takia ja kun tulee parempaa niin saat taas väistyä.
En vaan ymmärrä mitä kiksejä joku saa tuollaisesta roikuttamisesta ja toisen tunteilla leikkimisestä.
Ääh. Tämä on aivan naurettavaa. En edes tunne koko tyyppiä mutta silti on saanut pääni aivan sekaisin! Ei, en ole mikään rumilus tai sellainen etteikö kiinnostuneita miehiä olisi, mutta kun tämä iski täysillä. Aavistelin että varmaan on peluri, mutta kielsin itseäni uskomasta siihen. Siksi kirjoitin tänne kun halusin vain "lisätukea" epäillyilleni ja kiitos teidän, järki voitti.
En jaksaisi yhtään viestiä enää. Ymmärtävätkö tuollaiset ihmiset että satuttavat käytöksellään monia? Ovatko he jotenkin kykenemättömiä sitoutumaan?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ääh. Tämä on aivan naurettavaa. En edes tunne koko tyyppiä mutta silti on saanut pääni aivan sekaisin! Ei, en ole mikään rumilus tai sellainen etteikö kiinnostuneita miehiä olisi, mutta kun tämä iski täysillä. Aavistelin että varmaan on peluri, mutta kielsin itseäni uskomasta siihen. Siksi kirjoitin tänne kun halusin vain "lisätukea" epäillyilleni ja kiitos teidän, järki voitti.
En jaksaisi yhtään viestiä enää. Ymmärtävätkö tuollaiset ihmiset että satuttavat käytöksellään monia? Ovatko he jotenkin kykenemättömiä sitoutumaan?
Ap
Eivät. Miksi sitä muuten tekisivät? Hankkiudu eroon tuollaisesta, olisiko kiva olla suhteessa tuollaisen henkilön kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkinen paikka, et mene mihinkään syrjäiselle paikalle! Ja saavu hieman myöhässä.
Mitä helvettiä? Tämä on pakko olla jonkun helsinkiläisen kommentti. Miksi suomalaisia ihmisiä täytyisi pelätä? Voi herranjumala
Mistä sitä tietää mikä sieltä tulee
Sehän voi olla vaikka persu!
Kuulostaa niiiiin tutulta. Muhun otti FB:n kautta yhteyttä "naamatuttu" mies, ja pyysi kahville. Oharit teki kolme kertaa ja aina juuri ennen tapaamista (olin jo paikalla tai vähintäänkin matkalla), vedoten ihan selkeisiin tekosyihin, kuvitteellinen esimerkki tyyliin "Piti mennä vanhempien luo pesemään lattioita" :D:D Teki myös tuota, että ilmoitti vain ettei pääse sittenkään, eikä sen jälkeen vastannut viesteihin, vaikka oli kyllä ollut online Whatsapissa tai Facessa. Näiden temppujen jälkeen ilmoitin, ettei tarvitse enää kysellä.... Mikälie pleijeri.
Narskut toimii myös noin.
Kannattaa kysellä aina mitä aikaisemmat kumppanit ovat maininneet tai jos mies erehtyy kertomaan kyselemättä. Siellä on monesti totuuden jyvä ja joskus se mies saattaa kertoa vahingossa mitä ex on todennut eli kertoiko mitään sellaista kun juttelitte?
Voisko olla, että on vaan niin ujo? Kyllä minunkin teki mieli monta kertaa tehdä oharit kun en vain uskaltanut mennä paikalle ventovieraan ihmisen kanssa. Monta kertaa oman miehenikin kanssa vetkasteltiin ja lopulta tavattiin vasta kuukauden kirjoittelun jälkeen. Nyt 5,5v yhdessä, joista 4,5v saman katon alla.
Useampi nainen pelissä samaan aikaan, jolloin on aina seuraa, kun mieli tekee. Sitten tulee näitä tekosyitä, joista paras kuulemani on, että on paennut Ranskan muukalaislegioonasta eikä voi näyttäytyä julkisilla paikoilla, ettei joudu linnaan. (Voi kuitenin vuokrata asunnon ja esiintyä Facebookissa omalla nimellään ja naamallaan)
On haukkunut edelliset kumppaninsa. Olivat kuuluma liian mustasukkaisia, menoja rajoittavia "horoja".
Ap
Ja nyt kun luen itse mitä kirjoitan niin viimeistään tajusin ettei tuolla miehellä ole mitään annettavaa minulle.
Mies pyörittää naislaumaa. Hän etsii tinderistä koko ajan uusia naisia. Unohda se urpo ja koko tinder.
Treffeille en mennyt ja nyt ilmoitin etten halua enää nähdä tai pitää yhteyttä.. laittoi viestin jossa toivotti elämääni kaikkea hyvää, ja kertoi minun olevan hyvä ihminen.
Helvetti tämä tunteiden sekamelska!!!!
Ap
Pysy Ap lujana! Limanuljaskakin osaa tarpeen vaatiessa esittää herrasmiestä loppuun asti.
Älä ihmeessä peru, jätä vaan vastaamatta ja menemättä ;)