Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En suostunut ostaman teinille muotivillityksiä ja tässä lopputulos:

Vierailija
04.01.2016 |

En voisi olla tyytyväisempi! Villityksillä tarkoitan esim. Svea-pipo, kånken-reppu.. Vaikka teini kuinka ruinasi niin ei. Ja arvatkaapa mitä? Tytöstä on tullut mielettömän "mageen" näkönen ja tyyliltään persoonallinen mutta tyylikäs. Ikää on nyt siis 15v.
Jälkeenpäin kun olen häneltä jostain vaatteesta kysynyt niin on itsekkin myöntänyt että "se oli oikestaan ihan tyhmä". Uskon että näin hän oppii asioissa ylipäätään tekemään omien aivojen mukaan eikä niin kuin kaikki muutkin tekee!

Kommentit (200)

Vierailija
1/200 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kylläpäs hän on uniikki lumihiutale, onneksi olkoon!

Vierailija
2/200 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä Kånken-Converse-Jopo-hullusta on tullut virallinen palstahullu. Onneksi olkoon uudesta tittelistä! Muista että aateluus velvoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/200 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kylläpäs hän on uniikki lumihiutale, onneksi olkoon!

No en minä nyt tietenkään tuotakaan tarkoita, mutta mukavaa jos on massasta erottuvia ihmisiä katukuvassa.

Ap

Vierailija
4/200 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä Kånken-Converse-Jopo-hullusta on tullut virallinen palstahullu. Onneksi olkoon uudesta tittelistä! Muista että aateluus velvoittaa.

Ai, onks tää uus ikis?

Olin just tulossa kommentoimaan, että onko luovempaa tehdä niin kuin äiti määrää, mutta ilmeisesti aiheesta ei ollut tarkoitus keskustella. 

Vierailija
5/200 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Converset ovat klassikot. Ne häneltä löytyy ;) Jopo myöskin, mutta se on isän vanja jopo tuunattuna tytöllemme. uudet jopot ovat mauttomia. Ja voisiko joku kertoa mitä NEGATIIVISTA siinä on, jos ei mene virran mukana?

Vierailija
6/200 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nuohan nyt eivät enää edes muotia ole. Ehkä tyttäresi onkin nyt viimeisen muodin mukainen?

Millaisia vaatteita/ asusteita hän käyttää?

Vierailija
7/200 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en mäkään ostanut noita, tosi ei pyytänytkään.

No, ilmeisesti siitä oli seurauksena tuo shokkihiusväri, venytys, lävistys naamassa, maiharit jalassa jne. Että olisi kannattanut ostaa Svea-pipo, Kånken-reppu ja Jopo,  vaikkei pyytänytkään.

No ei vaiskaan, tykkään tyttäreni tyylistä.

Vierailija
8/200 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, onks tää uus ikis?

Olin just tulossa kommentoimaan, että onko luovempaa tehdä niin kuin äiti määrää, mutta ilmeisesti aiheesta ei ollut tarkoitus keskustella. 

Toki hän itse muuten saa valita mitä haluaa päällensä pukea. Enää häntä ei edes viehätä nuo massajutut. Tämä on minun kasvatustapani ja sillä selvä. En moittinut muita, kuhan tylsyyksissäni asian tokaisin. Miten jotkut voivat ärsyyntyä noin paljon?

Vierailija
9/200 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muutaman vuoden päästä tyttö harmittelee että eli äidin dreamlife elämää.

Vierailija
10/200 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Converset ovat klassikot. Ne häneltä löytyy ;) Jopo myöskin, mutta se on isän vanja jopo tuunattuna tytöllemme. uudet jopot ovat mauttomia. Ja voisiko joku kertoa mitä NEGATIIVISTA siinä on, jos ei mene virran mukana?

Ei mitään, jos kyse on teinin omasta valinnasta. Paljonkin, jos kyse on äidin valinnasta.

Vierailija
11/200 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on tyyliltään vähän semmoinen hippi/grunge, mutta todella hillitysti ja sievän tyttömäisesti. Ei mauttomasti ollenkaan.

Vierailija
12/200 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä ei ole negatiivista, mutta eipä opi olemaan itsenäinen, jos äiti ohjailee kaikkea omien mieltymystensä mukaan.

Vierailija
13/200 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja muutaman vuoden päästä tyttö harmittelee että eli äidin dreamlife elämää.

Ei, vaan nimen omaan on löytänyt itsensä ja pukeutuu sen mukaan. Jos en päästä häntä mukavuusalueelle, on hänen se itse itselleen tehtävä.

Vierailija
14/200 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehdottomasti yksilöllisyyden kannalla enkä tykkää noista muotivillitysjutuista. Oonpa jopa yrittänyt tytärpuolen kanssa neuvotella, että käyttääkö hän ihan tosissaan mieluummin rikkinäistä iphonea kuin uutta, ehjää samsungia.. mutta kyllä noi trendijutut vaan on lapsille tosi tärkeitä. Ei ton ikäiset halua erottua joukosta vaan kuulua porukkaan. Miksi pakotat lapsesi silmätikuksi?

Kai nyt edes annoit hänen muuten valita oman tyylinsä, vai menitkö mukavan narsistisesti liimaamaan hänen päälleen oman tyylikäsityksesi?

Ihan kiva joo että erottuu joukosta, mutta antaisit nuoren itse tehdä tuollaiset päätökset! Kannattaahan noista jutella, mutta aika julmaa päättää lapsen puolesta minkälaisia vaatteita hän saa tai ei saa käyttää.

Vierailija
15/200 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni löytää sen oman persoonallisen tyylinsä vaikka olisikin saanut elää teineille tärkeän massaankuulumisvaiheen.

Vierailija
16/200 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan ollut muodin ja muiden mukaan pukeutuja, mutta onko siinä oikeasti jotain väärää jos joku nuori nin haluaa tehdä?

Vierailija
17/200 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap et kuitenkaan voi olla varma mikä on lopputulos tyttäresi pään sisällä ja suhtautumisessa sinuun. Miksi et voinut antaa hänelle yhtään mitään niistä mitä hän pyysi ja halusi?

Vierailija
18/200 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mulle tulee vaikutelma, että yrität elää nuoruuttasi uudelleen tytön kautta ohjailemalla häntä haluamaasi suuntaan. Teet tämän vaatteilla yms. Haluaisit ehkä vetää itse nuo ko. vaatteet päällesi, mutta et jostain syystä sitä tee.

Vierailija
19/200 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa näin päälle kolmekymppisenä miehenä, että Kånken tuli pikkutyttöjen muotijutuksi. Hommasin sellaisen isomman version 10 vuotta sitten alennuksesta halvalla, koska tiesin että kyseessä on laadukas ja tilava reppu. Nykyään kirpaisee vähän heittää se niskaan, kun lähtee kauppaan. En kuitenkaan suostu taipumaan paineen alla ja hommaamaan jotain toista. Tällä mennään niin kauan kun pysyy ehjänä, eli varmaankin sellaiset 50+ vuotta.

Vierailija
20/200 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määkikää vaan ja tehkää omista tyttäristänne lampaita :D Haha, oli pakko pyytää tytär katsomaan teidän vastauksianne ja hän tuhahti vain että "no pitäisikö sitten tupakkaakin saada polttaa koska kaikki muutkin tekevät niin?". Toki asia on ihan eri, mutta toisaalta tytöllä oli pointtinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan