ketään muuta jota v...ttaa työ
Olen niin kyllästynyt heräämää joka aamu johku kellon soittoo ja pamppaloimaan töihin , siellä kiristelen hammasta purren koko päivän, kun ilmapiiri ahdistaa ja haluaisin pois mutta hiton kellokortti pakottaa olemaan 8 h töissä , en jaksaisi enää, ei koskaan edes vapaapäivää
Kommentit (9)
Töissä tulee taas tunne että olen luuseri jos en jaksa töissä käydä, mutta kun työmatka on jo niin pitkä että alkaa suututtaa kun joka päivä olen kotona vasta kahdeksalta. Olen aamu uninen enkä vain saa noustua aiemmin, kellokortti vaatii että tietyt tunnit tehdään jolta palkka maksetaan, pakko venyttää päivät aina iltaan asti. Koskaan en saa vaikka ajateltua että nyt lähdetään vaikka laivalle kun aina ne hiton tunnit pitää tehdä ja laiva ehtii ko lähteä kun minä vielä istun töissä.
Kyllähän tuo vituttaa, mutta onneksi on enää tämä viikko ja sen jälkeen pääsen opiskelemaan unelma-alaani. Pääsee paskahommista ja esimiehen kyykytyksestä vihdoinkin eroon :)
Arvaa paljonko?
Sijaisena yläkoulussa...
Vaihtakaa alaa tai jääkää työttömäksi. Aika moni olisi valmis tekemään teidänkin työnne ja vieläpä kiitollisena. Inhottaa narisijat, jotka syö muittenkin työiloa.
Me kaikki muut rakastamme työtämme ja kusemme aamuisin hunajaa kun herätyskello soi. Miten sulle onkin voinut käydä noin, tosi epänormaalia.
Työ on yksi osa elämää. Jos muuten asiat suht mallillaan, jaksaa töissäkin.
No entä kun ei ole, parisuhde voi huonosti kun ollaan vaan töissä ja työ koetaan ikäänkuin pakopaikaksi suhteessa , mies tuskin koskaan tarjoaa mitään kun on niin pihi rahoistaan.
Tuollaistahan se varmasti meillä useimmilla on. Työ on paskaa, mutta sellaista se on, että leivän ja asunnon eteen tarvii tehdä moista. Kyllä sen jaksaa, kun sentään on vapaa-aikaakin vastapainoksi.
Et oo ainoa.