Miksi naiset haluavat matkustella?
Itse en.
Kaikki naiset joita on ollut, ovat halunneet matkustella ja lomailla jossain muualla kuin Suomessa. Itse en.
Löydänkö ikinä naista, joka EI halua matkustella :D
Kommentit (87)
Koska haluat luis vuittoon-instagram-sali-naisia.
Kysy naisilta, mikä on hänen pelkonsa. Lentopelkoiset eivät matkustele.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et halua matkustaa?
En tiedä. Minusta se on vain helvetin tylsää ja tyhmää. En ole koskaan tuntenut siihen tarvetta.
Ei liity mitenkään junttiuteen. Pidän itseäni jopa poikkeuksellisen sivisityneenä miehenä.
Etsi persunainen, niitä löytyy vaikka hallituksesta
Vierailija kirjoitti:
Minä matkustan, Nykyään usein jopa ilman rauhoittavaa.
No itse olen matkusteluni jo matkustellut, nyt mielummin asettuisin aloilleni ja hommaisin vaikka pari lemmikkiä jos ei miestä löydy. Tuskin olen ainoa.
Onko se sulle kynnyskysymys: ts. oletko ennemmin yksin kuin matkustamisesta pitävän kanssa?
Aika moni pitää yhtä lailla koti- kuin ulkomaanmatkailusta, käviskö sulle sellainen ihminen?
Vierailija kirjoitti:
En halua.
Haluan ratsastaja-hermes-naisia.
Insta, sali ja LV ovat teiniä ja vulgaaria.
Läppä läppänä, mutta kokemukseni mukaan KAIKKI naiset haluavat aina matkustella. Liekö sitten kyse ryhmäpaineesta? Eli nekin jotka eivät siitä oikeastaan välittäisi, haluavat koska kaikki muutkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Minusta se on vain helvetin tylsää ja tyhmää. En ole koskaan tuntenut siihen tarvetta.
Ei liity mitenkään junttiuteen. Pidän itseäni jopa poikkeuksellisen sivisityneenä miehenä.
Miten poikkeuksellisen sivistynyt mies sivistää itseään, jos ei matkustelemalla?
Haittaako sua sitten jos naisesi matkustaa?
Oletko sairalloisen mustasukkainen? Kai sinä voit kotiin jäädä?
Minä haluan matkustella siksi, että maailma on täynnä upeita paikkoja, uskomattomia kulttuureja, hyvää ruokaa ja hienoja uusia kokemuksia. Nautin reissuissa keskusteluista paikallisten kanssa, uusien ruokien kokeilusta, paikallisten ruokakauppojen ja torien tutkailuista, paikkojen historiaan tutustumisesta yms. Ymmärrän, ettei se ole kaikkien juttu, mutta itse en voisi kuvitella eläväni elämääni ihmisen kanssa, jolle riittää yhdessä paikassa nyhjöttäminen. Tunnen monia naisia, joita matkustaminen ei kiinnosta. Meitä on moneen junaan.
On niitä, vaikka mun sisko, mutta sillä on jo mies. Perustelu: ei vaan saa matkustelusta mitään, eikä halua käyttää siihen rahaa.
Itse matkustaisin vain harvinaisen kielikurssin vuoksi, jota ei voi käydä Suomessa. Samasta syystä voisin muuttaa eri kaupunkiin.
Vierailija kirjoitti:
Onko se sulle kynnyskysymys: ts. oletko ennemmin yksin kuin matkustamisesta pitävän kanssa?
Aika moni pitää yhtä lailla koti- kuin ulkomaanmatkailusta, käviskö sulle sellainen ihminen?
Mieluummin yksin.
Sillä riitaahan siitä aina tulee jos toinen haluaa ja toinen ei. Itse kun en halua viettää kuukauden kesälomastani puolta jossain kehitysmaassa.
Kotimaan matkailu on vähän enemmän ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsää ja tyhmää? :D Et varmasti ole kovin kaukana kotoas edes käynytkään!
Vierailija kirjoitti:
Etsi persunainen, niitä löytyy vaikka hallituksesta
Jos Hanna Mäntylä on vapaana niin kelpaa.
No mitä se haittaa jos nainen matkustelee? Tuskin se koko aikaa tien päällä on. Vai etkö sä halua että naisellasi on omia harrastuksia?
Mua ei kiinnosta LV, blogit, salit ym mutta matkustamista rakastan. Ryhmänpaineesta ei johdu, en halua mennä massan mukana muutenkaan. Matkustaminen on ihanaa, viime vuonna siihen kului n. 10 000 euroa. Mieluummin käytän rahat elämyksiin kuin materiaan. Onneksi mieheni pitää matkustamisesta myös.
Päinvastoin kuin luulet, kaikki naiset eivät todellakaan rakasta matkustamista.
Suurin osa naisista (ja miehistä) varmaan todella haluaa matkustella. Eivät kuitenkaan kaikki, joten ehkä vielä löydät sellaisen, joka ei halua. Tai teette kompromissin: pysyt itse kotona sillä aikaa, kun naisesi matkailee.
Vierailija kirjoitti:
Haittaako sua sitten jos naisesi matkustaa?
Oletko sairalloisen mustasukkainen? Kai sinä voit kotiin jäädä?
Ei haittaa enkä ole :D
Mutta tuo tullee kyseeseen vasta sitten vakiintuneissa suhteissa. Ainakin tähän saakka on nimenomaan haluttu, että mennään yhdessä sinne ja tänne.