Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset haluavat matkustella?

Vierailija
03.01.2016 |

Itse en.
Kaikki naiset joita on ollut, ovat halunneet matkustella ja lomailla jossain muualla kuin Suomessa. Itse en.
Löydänkö ikinä naista, joka EI halua matkustella :D

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni matkustelussa on parasta se, kun saa kertoa instagramissa muille olevansa matkalla.

Tämän voi tehdä esim. ottamalla kuvan valkoviinilasista ja omasta alaruumiista rannalla. Oman takapuolen kuvauttaminen hotellin uima-altaan reunalla on toinen yhtä tyylikäs tapa viestiä olevansa lomalla.

Vierailija
82/87 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

T24 kirjoitti:

En tajua miksi matkustelu vain lisääntyy sitä mukaa mitä tietoisimmiksi ihmsiä ilmastonmuutokesta yritetään opettaa...........

Mun hiilijalanjälki on keskiarvoa penempi, vaikka lennän 2x vuodessa Keski-Eurooppaan (ennen koronaa). Mutta selittynee sillä, että mulla ei ole lapsia, ei lemmikkejä, ei autoa, asun kerrostalossa, pyöräilen tai kävelen työmatkat, en käy saunassa, en syö juurikaan lihaa, lajittelen tarkkaan jätteeni jne.  

Ei ole huono omatunto matkustelusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni matkustelussa on parasta se, kun saa kertoa instagramissa muille olevansa matkalla.

Tämän voi tehdä esim. ottamalla kuvan valkoviinilasista ja omasta alaruumiista rannalla. Oman takapuolen kuvauttaminen hotellin uima-altaan reunalla on toinen yhtä tyylikäs tapa viestiä olevansa lomalla.

Sun käsitys on väärä. En ole itse Instagramissa, eikä juuri kukaan mun ikäluokkaa oleva matkustelusta nauttiva henkilö, siis mun ystävät ja tuttavat. Ei ole muutenkaan tapana omaa naamaa tai pyllyä kuvata. Matkustelusta kun nauttii muutkin kuin nuoret. Tällä iällä on kiva matkustaa kun on jo varaa vähän parempiin hotelleihin kuin silloin nuorena interreilillä :). 

N52

Vierailija
84/87 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä muulla tavalla muka voisi lomailla? Matkalla ei tarvitse itse kokkailla, ruokakaupassa voi käydä katselemassa tarjontaa ja ostaa ehkä jotain evästä, mutta muuten saa syödä hyvissä ravintoloissa. Ei tarvitse siivota. Päivä kuluu kivasti nähtävyyksiä katsellen. Välillä voi vuokrata auton ja ajella laajemmallakin skaalalla. Voi löytää mielenkiintoisia nähtävyyksiä, museoita, vaikka huvipuistoja. Tai vain keskittyä vaikkapa uimiseen. 

Vierailija
85/87 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et halua matkustaa?

En tiedä. Minusta se on vain helvetin tylsää ja tyhmää. En ole koskaan tuntenut siihen tarvetta. 

Ei liity mitenkään junttiuteen. Pidän itseäni jopa poikkeuksellisen sivisityneenä miehenä. 

Miten poikkeuksellisen sivistynyt mies sivistää itseään, jos ei matkustelemalla?

No, vaikka lukemalla?

Vierailija
86/87 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Minusta se on vain helvetin tylsää ja tyhmää. En ole koskaan tuntenut siihen tarvetta. 

Ei liity mitenkään junttiuteen. Pidän itseäni jopa poikkeuksellisen sivisityneenä miehenä. 

Matkustamista on monenlaista. Itseisarvoisesti ei ole pakko päästä ulkomaille, mutta monia mielenkiinnon kohteisiini liittyviä juttuja on mahdoton kotimaassa tehdä tai nähdä. Mikäli sinä olet kiinnostunut vain asioista joita kokeakseen ei tarvitse matkustaa, sehän on vain hieno asia ilmaston kannalta, mutta älä oleta että kaikki naiset harrastavat aurinkoloma/näyttäytymis/shoppailu/instakuvareissuja. Toisaalta tietysti joku saattaisi pitää ihmisten erilaisuuden ymmärtämättömyyttä sekä ehdotonta ilmastoon liittymätöntä matkustuskielteisyyttä junttina...

Vierailija
87/87 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten poikkeuksellisen sivistynyt mies sivistää itseään, jos ei matkustelemalla?

No, vaikka lukemalla?

Mä luen paljon, aina vapaa-ajalla, se on mun rakkain harrastus. Reissussa mulla on aina mukana pari-kolme kirjaa :). 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi