Mikä musiikin live-kokemus on tehnyt sinut onnelliseksi
Minut teki Jarkko Aholan joulukonsertti Joensuun kirkossa.
Tätä kokemusta on vaikea ylittää.
Kommentit (12)
Kait se oli se kun pääs ekaa kertaa ison kaliiberin rokkikeikalle. Kyseessä oli siis KISS Hartwall Areenalla 2008. M22
Yön 20-vuotisjuhlakiertueen keikka, kun kuulin ensimmäisen kerran livenä Joutsenlaulun ja vielä Jussi Hakulisen laulamana.
Michael Jacksonin konsertti. En pystynyt uskomaan, että olen siellä ja pääsen kokemaan livenä. Nytkin tuntuu vaikealta uskoa, että se tapahtui. Ihan mahtava fiilis, kun olin pienestä fanittanut. Myös ensimmäisessä Madonnan konsertissa oli jotain samaa. Olen sitä ikäluokkaa, että nuo olivat minulle ne kaksi suurinta nimeä enkä nuorena päässyt koskaan konsertteihin, kun ei ollut rahaa.
Viime keväänä olin perheen kanssa Ed Sheeranin konsertissa Tallinnassa. Siellä oli omanlaisensa hyvä tunnelma. Oli Edin syntymäpäivä ja hän oli hyvällä tuulella. Aloitti synttärihattu päässä ja ilmapallokin hänellä oli <3 Ja tykkäsin siitä, että se oli yhden miehen show.
Vierailija kirjoitti:
Kait se oli se kun pääs ekaa kertaa ison kaliiberin rokkikeikalle. Kyseessä oli siis KISS Hartwall Areenalla 2008. M22
Ai niin, tästä keikasta tuli mieleen yks hauska yksityiskohta: Parasiten alkuriffin aikana Gene huusi "Hello, Mr Lordi!" :D M22
Daniel Baranboim ja Staatskapelle Berlin Helsingin musiikkitalossa. Kotimatkan tulin leijumalla...
Kauan sitten rovaniemeläisessä bussissa kyydissä ollut Down-tyttö lauloi täysin puhtaasti kauniilla äänellä jonkun suomalaisen kansanlaulun. Puhkesi vain yhtäkkiä laulamaan. Istuin silmät kyynelissä koko ajan. Se oli täydellistä.
Munamiehen laulukeikka Helsingin Forumissa keväällä 2012.
Sotilasvalatilaisuudessa kauan sitten Tuusulan kirkossa sotilassoittokunnan yläparvelta esittämä Finlanda. Vieläkin sitä muistellessa tuppaavat niskavillat nousemaan.
Jenni Vartiaisen Cirkuksen keikka syyskuu 2015. Täydellistä.
m24
U2:n 360-kiertueen keikka Olympiastadionilla. Se oli minulle ensimmäinen stadionkonsertti ja mahtava kokemus, stadion oli ihan täynnä. Täytyy silti vielä todeta, että livemusiikki tekee minut usein onnelliseksi, riippumatta puitteiden suuruudesta, jos vaan pidän kuulemastani.
Mikä tahansa sunrise avenuen keikka, mutta sanotaan vaikka SA: n keikka circus alkuvuodesta 2014
Motörhead 10 vuotta sitten.