Olen huolissani miehen juomisesta, onko tämä normaalia? (pidin kirjaa)
Joku täällä neuvoi pitämään kirjaa juomisesta ja niin tein. Oli huolestuttavaa huomata, että mies ei osaa olla pitkään juomatta. Mies ei ole koskaan silmiinnähden humalassa. Olen hänet kerran nähnyt oikein humalassa huojumassa, ja yritti haastaa riitaa ym oli hankalana. Samanlaisia piirteitä on havaittavissa kun on juonut paljon.
KE: 7 tölkkiä kaljaa
PE: 12 kaljaa
LA: 13 kaljaa, lasi viiniä
TI: 7 kaljaa
PE: 9 kaljaa
LA: 10 kaljaa
Tässävaiheessa yritti aloittaa elämäntaparemonttia, ja joi joka päivä viikon ajan vain lasin viiniä. Kun tajusin että lopetti kuurinsa, niin mies vain kommentoi että ei kalja ole pahaksi.
KE: kalja ja lasi viiniä
TO: lasi viiniä
PE: kalja ja lasi viiniä
LA: 5 kaljaa
SU: 6 kaljaa
MA-KE: lasi viiniä joka pvä
PE: 9 kaljaa
LA: 6 kaljaa
SU: 7 kaljaa
TI: 4 kaljaa
KE: 12 kaljaa
LA: 11 kaljaa
SU: 7 kaljaa, lasi viiniä
TI: 8 kaljaa
PE: 8 kaljaa
SU: 11 kaljaa
Havahduin itse tästä listasta. Mies oli aina väittänyt minulle, että minä pidän yllä huonoja tapojani ympäri viikkoa (eli syön karkkia) ja hän pitää kaljan juomiset viikonlopussa ja saunailloissa pari kaljaa. Lisäksi huomasin kuinka paljon hän piilotteli tölkkejä roskikseen! Mies ei itse tiedä tästä listasta ollenkaan. Kuinka muualla juodaan? Onko tämä ihan normaalia?
Kommentit (324)
Onneksi et ap . ole mun muija päiväkirjoinesi. Olisit jäänyt jo takavasemmalle aikoja sitten. Koita pärjää pääs kanssa.
Kun lukee alkupään viestit vuodelta 2016 ja sitten lopun, huomaa kuinka trollit ovat pilanneet palstan. Ihan täynnä turhaa lapsellista trollausta viimeiset sivut.
Vierailija kirjoitti:
Kun lukee alkupään viestit vuodelta 2016 ja sitten lopun, huomaa kuinka trollit ovat pilanneet palstan. Ihan täynnä turhaa lapsellista trollausta viimeiset sivut.
Totta, ihmeellistä kyttäystä.
Miten tuo liittyy vaimoon/lapsiin?
Yleensä alkoholin vaikutuksen alaiset ovat todella hauskoja/iloisia ja suostuvat kaikkeen.
Eli todennäköisesti myös lasten "vaatimuksiin" jostain uudesta hupparista/collegesta esim.