Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huolissani miehen juomisesta, onko tämä normaalia? (pidin kirjaa)

Vierailija
03.01.2016 |

Joku täällä neuvoi pitämään kirjaa juomisesta ja niin tein. Oli huolestuttavaa huomata, että mies ei osaa olla pitkään juomatta. Mies ei ole koskaan silmiinnähden humalassa. Olen hänet kerran nähnyt oikein humalassa huojumassa, ja yritti haastaa riitaa ym oli hankalana. Samanlaisia piirteitä on havaittavissa kun on juonut paljon.

KE: 7 tölkkiä kaljaa
PE: 12 kaljaa
LA: 13 kaljaa, lasi viiniä
TI: 7 kaljaa
PE: 9 kaljaa
LA: 10 kaljaa

Tässävaiheessa yritti aloittaa elämäntaparemonttia, ja joi joka päivä viikon ajan vain lasin viiniä. Kun tajusin että lopetti kuurinsa, niin mies vain kommentoi että ei kalja ole pahaksi.

KE: kalja ja lasi viiniä
TO: lasi viiniä
PE: kalja ja lasi viiniä
LA: 5 kaljaa
SU: 6 kaljaa
MA-KE: lasi viiniä joka pvä
PE: 9 kaljaa
LA: 6 kaljaa
SU: 7 kaljaa
TI: 4 kaljaa
KE: 12 kaljaa
LA: 11 kaljaa
SU: 7 kaljaa, lasi viiniä
TI: 8 kaljaa
PE: 8 kaljaa
SU: 11 kaljaa

Havahduin itse tästä listasta. Mies oli aina väittänyt minulle, että minä pidän yllä huonoja tapojani ympäri viikkoa (eli syön karkkia) ja hän pitää kaljan juomiset viikonlopussa ja saunailloissa pari kaljaa. Lisäksi huomasin kuinka paljon hän piilotteli tölkkejä roskikseen! Mies ei itse tiedä tästä listasta ollenkaan. Kuinka muualla juodaan? Onko tämä ihan normaalia?

Kommentit (324)

Vierailija
321/324 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tappotahti.

Miksi? Ihan hyvin menee se 30 - 40 olutta per päivä vapaa-ajalla.

Töissä sitten kun tehdään seisokin aikaan turbiinihallin tai voimalaitos töitä niin silloin menee se 10 - 15 olutta/päivä.

Ikää on 47 veriarvot ok kaikkineen maksa + munuaisarvoineen ,sydän kunnossa verenpaineet keskiarvo 135/75 pulssi lepo 53,  pituus 187 paino 95 . Psyykkinen terveys hyvä.

Vaimo on, 3 lasta ja vakituinen työpaikka. Koira oli mutta kuoli tai lopetettiin kohtusyöpään.

Ei rikosrekisteriä tai muutakaan ongelmia.

Joten mikä ongelma?

Kerrot, että psyykkinen terveydentilasi on hyvä. Onko vaimolla ja lapsilla hyvä?

Miten tuo liittyy vaimoon/lapsiin?

Yleensä alkoholin vaikutuksen alaiset ovat todella hauskoja/iloisia ja suostuvat kaikkeen.

Eli todennäköisesti myös lasten "vaatimuksiin" jostain uudesta hupparista/collegesta esim.

Vierailija
322/324 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi et ap . ole mun muija päiväkirjoinesi. Olisit jäänyt jo takavasemmalle aikoja sitten. Koita pärjää pääs kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/324 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lukee alkupään viestit vuodelta 2016 ja sitten lopun, huomaa kuinka trollit ovat pilanneet palstan. Ihan täynnä turhaa lapsellista trollausta viimeiset sivut.

Vierailija
324/324 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lukee alkupään viestit vuodelta 2016 ja sitten lopun, huomaa kuinka trollit ovat pilanneet palstan. Ihan täynnä turhaa lapsellista trollausta viimeiset sivut.

Totta, ihmeellistä kyttäystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme