Minusta lumilautailija Markku Koskella on ruma nimi
Koski muutenkin kovan tuntuinen nimi niin joku pehmeämpi nimi sopisi etunimeksi paremmin.
Esim. Janne Koski, Jesse Koski, Lasse Koski, Eemeli Koski, Ville Koski, Olli Koski, Ilmari Koski jne.
Kommentit (9)
No, se varmaan vaihtaa nyt, kun olet tuota mieltä.
Valitettavasti ei ollut mun aloitus. Ihmettelin itekin tota tyyliä, että ihan väkisin joka haluaa saada aiheesta keskustelua aikaiseksi.
Enkä sitten tietenkään malttanut olla vastaamatta, kun ko. jannun tunnen, mutta ehkä olis pitänyt malttaa pitää kädet irti näppiksestä :)
Sorry!
Ap pohtii Markku -etunimen sointumista Koski -sukunimeen, ja kakkonen vastaa tuntevansa Suomen lumilautailuporukkaa. " Olen melkein sukua julkkikselle" . OMG.
olen saanut aivan taivaallista seksiä sen nimiseltä juipilta joskus aikoinaan. Aina kun kuulen nimen Markku, tulee tää mieleen.
Vierailija:
Valitettavasti ei ollut mun aloitus. Ihmettelin itekin tota tyyliä, että ihan väkisin joka haluaa saada aiheesta keskustelua aikaiseksi.Sorry!
Siinähän sitä, jos missä, yritetään väkisin tuoda tittyä asiaa ilmi. Huvittavaa ;D
Mulla yks tuttu hehkutti tätä Karpela-Saarela romanssia tällä viikolla, kun jompikumpi oli jonkun isän serkun ...joku... :))
ap oot muuten sairaan lapsellinen dorka
ja tämä lautailija Markku Koski yksi niistä. Ja tämä kyllä paras tuon nimen kantaja, niin ihana ja sympaattinen, reilu ja kunnollinen tyyppi. Vaikka tunnen nuo muutkin olympialautailijat, niin kyllä oikeestaan olen vain iloinen, että juuri Markku sai mitalin!