S-ryhmän muovikassit haisee pahalta!
Mistähän helkutin tavarasta nuo kassit on valmistettu, ei ilkeisi oikein edes laittaa ruokiaan sinne sisälle. Hirveä käry niistä lähtee.
Jostain syystä K-ryhmä tai Lidl ei kärsi samoista hajuista.
S-ryhmä tarjoaa taas halvinta paskaa suomalaisille, tällä kertaa muovikassin muodossa.
Kommentit (42)
Joo, ne haisee ihan hirveälle. Syynä on se että ne on tehty kierrätysmuovista. En tiedä miksei muiden kauppojen kierrätysmuovista tehdyt haise yhtä pahalle.
Jotain hajuongelmaa on. Niitten käsidesi oli kamalan hajuista!
On helppo elämä, jos tuosta pitää oikein valituskirjoitus tehdä.
Kun niihin laittaa ruokatavaroita niin se haju tarttuu. Olen nyt jo muutamia vuosia käyttänyt omaa kauppakassia kun en kestä tuota tunkkista.
Onneksi stokkan herkkun kassit ovat vain laadukasta muovia
Gunilla
Ne harmaat? Haisee samalle kuin jätesäkki. En kans koskaan ota niitä, ostan kestokassin jos mukana ei ole omaa pussia
Elämäni onkin helppoa, revi siitä 😀
Vierailija kirjoitti:
Joo, ne haisee ihan hirveälle. Syynä on se että ne on tehty kierrätysmuovista. En tiedä miksei muiden kauppojen kierrätysmuovista tehdyt haise yhtä pahalle.
Koska niissä on vähemmän kierrätettyä materiaalia
Vierailija kirjoitti:
Se haisi joltain pontikalta!😅Ehkä olikin...
Vierailija kirjoitti:
Haju on kuin tuhkakupin sisällön. Ei ne ennen löyhkänneet näin, liekö taas EU:lla sormensa pelissä??
Minä sinulle pahalta haisevat kassit näytän ;)
Lidlissä 80% kierrätysmuovia, S-market 90%
Ne Coop-muovikassin ovat selvästi eri materiaalia kuin Prisma-muovikassit ja kestävyydessä ja paksuudesta on selkeitä eroja eri muovikassierien välillä.
Vierailija kirjoitti:
Pontikan hajuista
Vierailija kirjoitti:
Minä sinulle pahalta haisevat kassit näytän ;)
Kyllä. Olen joutunut imppaamaan niitä pitkään kun ei muuta ele tarjolla.