Bloggaajat pieleen mennyt uuden vuoden toivotus
Sattuiko kukaan katsomaan mitä eräs leopardimekkoinen blondi bloggaaja snapissa kertoi? Katsoin videot ohimennen ilman ääniä ja aamulla suurin osa pätkistä oli poistettu ja tilalla paljon pahoitteluja asiattomuudesta. Mitä se oikein sitten sanoi? :D
Kommentit (33)
Koska kyseistä bloggaajaa koskevat keskustelut lähtevät nopeasti, jos nimi mainitaan. Ja jos videot näki, tietää heti kenestä on kyse, jos ei tiedä niin ei osaa vastatakaan. Pahoittelut jos otsikko oli liian mysteerinen :D
Ulkomailla asuva suomalainen huuliaan täyttänyt bloggaaja, pyörinyt usein Helsingissä vieraillessaan Namussa siskon kanssa. Nytkin videot taisivat olla sieltä ja aamun pahoittelut olivat niin runsaat (monta snappia) että jäin ihmettelemään mitä oikein tapahtui, kun äänettöminä videot vaikuttivat vain iloiselta höpinältä...
No mitäs niissä videoissa sitten oli?
Vierailija kirjoitti:
No mitäs niissä videoissa sitten oli?
No sitä nyt yritinkin kysyä, niinkuin sanoin katsoin ilman ääniä ja höpisi vain jotain iloisena baarissa heiluen. Aamulla oli monta snappia jossa pahoiteltiin ja sanottiin että oli ollut asiaton, eli täysi mysteeri.
Siis katoit videot ilman ääniä? Miks ihmeessä? :O
Ennen nukkumaanmenoa selasin nopeasti snapit mutta koska mies nukkui jo enkä ajatellut että niissä olisi mitään huikean tärkeää (eikä edes vaikuttanut siltä), laitoin äänettömäksi, katson useinkin koska selitykset harvoin ovat kovin merkittäviä, monilla ei edes ole omissa snapeissaan ääntä.
en kerro ennen ko kerrot blogistin nimen
Vierailija kirjoitti:
en kerro ennen ko kerrot blogistin nimen
Eikös se nyt jo mainittu...
Snapchatissa on se hieno ominaisuus että ne videot/kuvat katoavat, ellei joku ovela ole ottanut screeshotteja.
Vierailija kirjoitti:
Snapchatissa on se hieno ominaisuus että ne videot/kuvat katoavat, ellei joku ovela ole ottanut screeshotteja.
No kyllä joku varmaan tajusi sellaiset ottaa?
No hupsista! Mutta eikös aloittaja sanonut ettei itse videossa ollut mitään outoa, eli luulin että kyse olisi jostain mitä sanoi? Vai onko ap ihan pihalla?
Tietääkö joku nyt oikeasti tästä jotain??
Vierailija kirjoitti:
No hupsista! Mutta eikös aloittaja sanonut ettei itse videossa ollut mitään outoa, eli luulin että kyse olisi jostain mitä sanoi? Vai onko ap ihan pihalla?
Ap hakee vaan huomiota. Mitään videota ei ole koskaan ollutkaan.
Kaukaa haettua olisi minusta keksiä koko juttu, uskon apta.
Mä näin sen uudenvuoden päivän snäppin missä oli anteeksipyyntöjä ja silloin näkyi myös yöltä baarista yksi pätkä jossa toivottaa uutta vuotta. Eli en minäkään mokailua nähnyt, mutta jotain sille on sattunut!
Vierailija kirjoitti:
Mä näin sen uudenvuoden päivän snäppin missä oli anteeksipyyntöjä ja silloin näkyi myös yöltä baarista yksi pätkä jossa toivottaa uutta vuotta. Eli en minäkään mokailua nähnyt, mutta jotain sille on sattunut!
Mutta kuka kyseessä
Miksei sitä bloggaajan nimeä voi edes paljastaa? On niin mystinen otsikko ja viesti kokonaisuudessaan...