Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Tämän päivän syömiset :)

Vierailija
28.06.2008 |

1kpl karjalanpiirakka, kananmuna

kahvia

salaatti, sis tonnikalaa

ruisleipää 2kpl, juustoa (rasvaista) ja kinkkua

kahvi, pulla, 4 keksiä

rahkaa, jossa ainoastaan ananasta ja rasvatonta rahkaa

Enpä muuta aio tänään syödä... Onko syömäni määrä paljon vai vähän, kun yritän laihduttaa? Nyt 162/74

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla 2 ruispuikulaa maksamakkaralla ja juustolla ja sokerimunkki... 2 mukia kahvia kyytipoikana,

Lounaalla savulohta, halloumjuustoa, kukkakaalimuusia, porkkanaa ja salaattia.

Jäätelö, 4 pientä keksiä, kahvia.

Mannapuuroa voisilmällä

Grillattua kanaa, salaattia. 150g suklaata, light siideri...

Argh. Loma alkoi, seli seli. Huomenna aamulla 16km juoksulenkki, jos se vähän tasoittais ;) Mitat 168cm ja 57kg.

Vierailija
22/31 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamiainen:

Lautasellinen kaurapuuroa, kaksi ruisleipää margariinillä, kotijuustolla, salaatilla ja tomaatilla, kuppi maitokahvia

Lounas ravintolassa:

2 mozzarellatikkua, valtavat hampurilaisateria ranskiksillä, jälkkäriksi suklaatorttua jäätelöllä ja capuccino, lasi viiniä

Iltapala:

Kaksi ruisleipää margariinillä, kotijuustolla ja tomaatilla, jäätelö ja yksi kolmosolut

Mitat: 165/49

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ei TIPPAAKAAN kiinnosta sun syömises! Aina silloin tällöin tänne palstalle tulee näitä samanlaisia aloituksia ja tänään alkoi siinä määrin ärsyttää, että oli pakko avata tää ketju ja tulla kertomaan, mitä tämmösistä ajattelen!

Siis onko sulle niin tärkeää toitottaa koko maailmalle, että mitä SÄ olet tänään syönyt? Jos oikeasti kaipaat tietoa siitä, miten syödään terveellisesti, niin varaa aika vaikka tk-lääkärin kautta ravitsemusterapeutille mullta ÄLÄ ROIKU TÄÄLLÄ!

Mutta kommentoidaan nyt sun mielikseks noita sun syömisiä, eli: jos haluat laihduttaa, niin miksi PULLA JA 2 KEKSIÄ? Jos syöt määrällisesti noin vähän, niin eikö olisi kannattanut valita vähän viisaammin?

Jos oot noin heikkojen tietojen varassa ravitsemuksen suhteen, niin älä enää tuhlaa aikaasi täällä av:lla vaan siirry asiasta paremmin perillä oleville nettisivuille.

Huoh, meitä on moneen junaan...

Vierailija
24/31 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- 2 leipäviipaletta, maksamakkaralla ja juustolla, kahvia

- ananashampurilainen, lasi kolaa

- 2 pullaviipaletta, kahvia

Vierailija
25/31 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi lukutaitoinen ihminen jota ärsyttää ruokagallupit ei osaa olla avaamatta ketjua jonka otsikko on "G: tämän päivän syömiset"?

Vierailija
26/31 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tylsistyneenä erehdyin vastaamaan ja 27 tai joku samanlainen leimasi mut heti "suklaanmussuttajaksi", koska juuri sinä päivänä olin syönyt pari palaa suklaata, vaikka yleensä en syö makeaa. En mäkään kyllä näe mitään järkeä näissä syömisgallupeissa, mutta on täällä turhempiakin gallupeja ollut. Ei pidä ottaa kaikkea niin vakavasti.

Vierailija
27/31 |
28.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miksi avasin tän ketjun vaikken näistä pidä. Eli siis niin usein näitä tämmösiä ketjuja täällä on ollut, että nyt keitti yli ja oli PAKKO saada sanoa se, että MÄ VIHAAN NÄITÄ "NÄIN OLEN SYÖNYT" / "KOMMENTOIKAA MUN SYÖMISET" -KETJUJA!

SIKSI!!! Normaalisti en availe sellaisia ketjuja, jotka eivät kiinnosta. Tuliko selväksi?

t. 27

Vierailija
28/31 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellinen masokisti

Vierailija
29/31 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia rasvattomalla maidolla (yöllä)

Kahvia rasvattomalla maidolla aamulla

250 g kirsikkatomaatteja ja grillimakkara klo 18

Maitorahkaa 250 g + loraus rasvatonta maitoa, hiukan makeutusainetta + banaania klo 22

Yöllä pini pala raparperipiirakkaa + vaniljakastiketta töissä.

Vierailija
30/31 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pituu 177 ja paino (nyt raskaana) 68 kg.

Vierailija
31/31 |
29.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi sua pientä, jos vaikka sitten valehtelisit etkä mainitsisi niitä suklaita listassasi, jos kerran palaute pelottaa noin paljon:=)

Mäkin voin heittää tähän ihan hatusta päivän 'menuun', vaikka tosia asiassa olen syönytkin jotain ihan muuta:

- aamulla kolme sämpylää juustolla

- lounaaksi makkarakeittoa ja ruisleipä

- välipalana pullasiivu, kahvia

- päivälliseksi kotipitsa, lasi colaa

- illalla karkkia, poppareita, kaksi siideriä

;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme