G: Tämän päivän syömiset :)
1kpl karjalanpiirakka, kananmuna
kahvia
salaatti, sis tonnikalaa
ruisleipää 2kpl, juustoa (rasvaista) ja kinkkua
kahvi, pulla, 4 keksiä
rahkaa, jossa ainoastaan ananasta ja rasvatonta rahkaa
Enpä muuta aio tänään syödä... Onko syömäni määrä paljon vai vähän, kun yritän laihduttaa? Nyt 162/74
Kommentit (31)
Aamiainen:
Lautasellinen kaurapuuroa, kaksi ruisleipää margariinillä, kotijuustolla, salaatilla ja tomaatilla, kuppi maitokahvia
Lounas ravintolassa:
2 mozzarellatikkua, valtavat hampurilaisateria ranskiksillä, jälkkäriksi suklaatorttua jäätelöllä ja capuccino, lasi viiniä
Iltapala:
Kaksi ruisleipää margariinillä, kotijuustolla ja tomaatilla, jäätelö ja yksi kolmosolut
Mitat: 165/49
mua ei TIPPAAKAAN kiinnosta sun syömises! Aina silloin tällöin tänne palstalle tulee näitä samanlaisia aloituksia ja tänään alkoi siinä määrin ärsyttää, että oli pakko avata tää ketju ja tulla kertomaan, mitä tämmösistä ajattelen!
Siis onko sulle niin tärkeää toitottaa koko maailmalle, että mitä SÄ olet tänään syönyt? Jos oikeasti kaipaat tietoa siitä, miten syödään terveellisesti, niin varaa aika vaikka tk-lääkärin kautta ravitsemusterapeutille mullta ÄLÄ ROIKU TÄÄLLÄ!
Mutta kommentoidaan nyt sun mielikseks noita sun syömisiä, eli: jos haluat laihduttaa, niin miksi PULLA JA 2 KEKSIÄ? Jos syöt määrällisesti noin vähän, niin eikö olisi kannattanut valita vähän viisaammin?
Jos oot noin heikkojen tietojen varassa ravitsemuksen suhteen, niin älä enää tuhlaa aikaasi täällä av:lla vaan siirry asiasta paremmin perillä oleville nettisivuille.
Huoh, meitä on moneen junaan...
- 2 leipäviipaletta, maksamakkaralla ja juustolla, kahvia
- ananashampurilainen, lasi kolaa
- 2 pullaviipaletta, kahvia
miksi lukutaitoinen ihminen jota ärsyttää ruokagallupit ei osaa olla avaamatta ketjua jonka otsikko on "G: tämän päivän syömiset"?
Kerran tylsistyneenä erehdyin vastaamaan ja 27 tai joku samanlainen leimasi mut heti "suklaanmussuttajaksi", koska juuri sinä päivänä olin syönyt pari palaa suklaata, vaikka yleensä en syö makeaa. En mäkään kyllä näe mitään järkeä näissä syömisgallupeissa, mutta on täällä turhempiakin gallupeja ollut. Ei pidä ottaa kaikkea niin vakavasti.
että miksi avasin tän ketjun vaikken näistä pidä. Eli siis niin usein näitä tämmösiä ketjuja täällä on ollut, että nyt keitti yli ja oli PAKKO saada sanoa se, että MÄ VIHAAN NÄITÄ "NÄIN OLEN SYÖNYT" / "KOMMENTOIKAA MUN SYÖMISET" -KETJUJA!
SIKSI!!! Normaalisti en availe sellaisia ketjuja, jotka eivät kiinnosta. Tuliko selväksi?
t. 27
Kahvia rasvattomalla maidolla (yöllä)
Kahvia rasvattomalla maidolla aamulla
250 g kirsikkatomaatteja ja grillimakkara klo 18
Maitorahkaa 250 g + loraus rasvatonta maitoa, hiukan makeutusainetta + banaania klo 22
Yöllä pini pala raparperipiirakkaa + vaniljakastiketta töissä.
pituu 177 ja paino (nyt raskaana) 68 kg.
voi sua pientä, jos vaikka sitten valehtelisit etkä mainitsisi niitä suklaita listassasi, jos kerran palaute pelottaa noin paljon:=)
Mäkin voin heittää tähän ihan hatusta päivän 'menuun', vaikka tosia asiassa olen syönytkin jotain ihan muuta:
- aamulla kolme sämpylää juustolla
- lounaaksi makkarakeittoa ja ruisleipä
- välipalana pullasiivu, kahvia
- päivälliseksi kotipitsa, lasi colaa
- illalla karkkia, poppareita, kaksi siideriä
;)
Aamulla 2 ruispuikulaa maksamakkaralla ja juustolla ja sokerimunkki... 2 mukia kahvia kyytipoikana,
Lounaalla savulohta, halloumjuustoa, kukkakaalimuusia, porkkanaa ja salaattia.
Jäätelö, 4 pientä keksiä, kahvia.
Mannapuuroa voisilmällä
Grillattua kanaa, salaattia. 150g suklaata, light siideri...
Argh. Loma alkoi, seli seli. Huomenna aamulla 16km juoksulenkki, jos se vähän tasoittais ;) Mitat 168cm ja 57kg.