Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monet silmälasit ihmisellä voi olla :)

Vierailija
01.01.2016 |

Olen ihan hurahtanut noihin!

Mulla on yhdet ikivanhat kotilasit joilla voi vaikka nukkua, sitten on samaa mallia kahdet eri väriset joista toista väriä en ole käyttänyt kertaakaan. Yhdet, joita pidän töissä ja muualla ihmisten ilmoilla. Nyt löysin taas yhdet ihanat joita ainakin haluan käydä sovittamassa, saanhan ;)

Nämä on siis ne joihin nyt ihastuin http://www.nissen.fi/silmalasit/2000539 enkä tarvi mitään erikoislinssejä (tietty heijastuksenesto ja kovapinnoite olis hyvät, mut on mulla noi tuplatkin vastaavat eikä mitään käyttöeroa näihin kalliimpiin) eli hinta olis tuon 79;-

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kattokaa nyt makutuomareina joku ees toi linkki, mitä itse tykkäisitte ton tyylisistä rilleistä? ap

Vierailija
2/14 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri ihmisille sopii erilaiset. Kannattaa kokeilla niitä päässä, ei se muuten selviä. Joillekin sopii lämpimät värit, toisille viileät. Joillekin pitää olle pyöreämmät ja ohuammat, joillekin paksut ja kulmikkaammat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole mun tyyliset, mutta ihan kivat jollain, ehkäpä juuri sulla :)

Vierailija
4/14 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri ihmisille sopii erilaiset. Kannattaa kokeilla niitä päässä, ei se muuten selviä. Joillekin sopii lämpimät värit, toisille viileät. Joillekin pitää olle pyöreämmät ja ohuammat, joillekin paksut ja kulmikkaammat.

Kiitos että vilkaisit :) Mulla on samantapainen malli nyt näissä työrilleissäni, mut ihan eri väriset. Toisaalta vihertävä voiskin olla ihan magee vaihteeksi ;) ap

Vierailija
5/14 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole mun tyyliset, mutta ihan kivat jollain, ehkäpä juuri sulla :)

Kiva että katoit :) Malli on tosiaan tuttu, mut enhän tässä nyt osaa sanoa kuinka leveät ja muuten isot ovat oikeasti, kokeilen siis - kun teidän luvankin sain ;) ap

Vierailija
6/14 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mun tyyliset. On mullakin neljät lasit joista yhdet lukulasit.

Vierailija
7/14 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mun tyyliset. On mullakin neljät lasit joista yhdet lukulasit.

No hyvä että meitä on muitakin :) ap

Vierailija
8/14 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kokeilemassa :) Mulla on ensimmäistä kertaa elämässäni kahdet silmälasit, kun sain ne yksien hinnalla, ja erikoishionnoista ei tarvinnut niihin extrarilleihin maksaa tolkuttomia - yleensä mikään hyvä tarjous ei koske tarvitsemiani (kalliita) linssejä, ja näkö muuttuu sitä vauhtia ettei lasit ole hintaansa nähden pitkäikäiset.

Ihmettelen usein, miksi niin moni haluaa pitää aina samoja laseja, kun ne kuitenkin vaikuttaa ulkonäköön niin paljon, vähän kuin kampaus tai vaatteet :) Pitäisin itsekin useampia vaihtoehtoja, jos lompakko kestäisi.

Vierailija
9/14 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on useita. Mutta mielestäni nuo linkin lasit ovat vanhanaikaiset. Nissen myy Instrun jämät ja b-brändejä.

Vierailija
10/14 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy kokeilemassa :) Mulla on ensimmäistä kertaa elämässäni kahdet silmälasit, kun sain ne yksien hinnalla, ja erikoishionnoista ei tarvinnut niihin extrarilleihin maksaa tolkuttomia - yleensä mikään hyvä tarjous ei koske tarvitsemiani (kalliita) linssejä, ja näkö muuttuu sitä vauhtia ettei lasit ole hintaansa nähden pitkäikäiset.

Ihmettelen usein, miksi niin moni haluaa pitää aina samoja laseja, kun ne kuitenkin vaikuttaa ulkonäköön niin paljon, vähän kuin kampaus tai vaatteet :) Pitäisin itsekin useampia vaihtoehtoja, jos lompakko kestäisi.

Kyl mä taidan rohkaistua kokeilemaan! Mut totta, ei mullakaan ennen monia laseja ollut, hirveän kallista oli aikaisemmin mutta onneksi vähän halventuneet. Ja oon kyllä kiitollinen että riittää ihan peruskakkulat eikä tarvi mitään erikoisjuttuja niihin linsseihin joka kerta... ap

Vierailija
11/14 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on useita. Mutta mielestäni nuo linkin lasit ovat vanhanaikaiset. Nissen myy Instrun jämät ja b-brändejä.

Mun mielestä toi malli taas on sellainen klassinen, joka käy monta vuotta. Mut makuasia tosiaan ;) Enkä todellakaan raskis ostaa edes mitään merkkikehyksiä kun pelkäisin et rikkoisin ne kuitenkin :) Millaiset lasit siis itse ostaisit, ihan muuten vaan kysyn? ap

Vierailija
12/14 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksan silmälaseista 500-600€, joten niitä ei kovin monia vuodessa osteta. Nyt on kolmet käytössä, mutta yksillä hyvillä pärjää loistavasti.

Vierailija
13/14 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä maksan silmälaseista 500-600€, joten niitä ei kovin monia vuodessa osteta. Nyt on kolmet käytössä, mutta yksillä hyvillä pärjää loistavasti.

On kyllä kalliit! Tolla hintaa mulla olis yhdet rillit 10 vuodessa jos sitäkään ;) Sitä suuremmalla syyllä mallin pitäisi olla todella ajaton! ap

Vierailija
14/14 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla niin monet lasit, kun on varaa ostaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi