Mitä ruokaa teillä tänään?
Meillä äyriäispastaa pecorino juustolla, entä teillä?
Mies
Kommentit (38)
Tulista bataatti-porkkanasosekeittoa. Lisukkeena auringonkukansiemenleipää.
Broilerileikkeitä, pastaa ynnä tykötarpeita. Jälkiruuaksi sekametelikiisselin jämät. Kyllä sillä nälkä lähti! Ei tietenkään hifistelijöiden mieleen, mutta mitäs siitä.
Lounaalla lapsille pinaattikeittoa ja aikuisille sipulikeittoa (alusta asti itse tehtyä). Päivälliseksi blinejä mäti-punasipuli-smetana-suolakurkku-hunaja-lämminsavulohi täytteillä. Nääkin itsw tehty.
Vierailija kirjoitti:
Broilerileikkeitä, pastaa ynnä tykötarpeita. Jälkiruuaksi sekametelikiisselin jämät. Kyllä sillä nälkä lähti! Ei tietenkään hifistelijöiden mieleen, mutta mitäs siitä.
Broilerin pihvit kuullostaa ihan hyvältä.
Mies
Vierailija kirjoitti:
Lounaalla lapsille pinaattikeittoa ja aikuisille sipulikeittoa (alusta asti itse tehtyä). Päivälliseksi blinejä mäti-punasipuli-smetana-suolakurkku-hunaja-lämminsavulohi täytteillä. Nääkin itsw tehty.
Onko sulla ohjetta antaa tuohon sipulikeittoon?
Vierailija kirjoitti:
lisukoituna = laiskan palstamamman keksimä sana "pastaa lisukkeena" -kombinaatiolle kun ei jaksanut kirjoittaa enää lauseen alkua uusiksi.... ;) t. 2
:D Asia vilpitön.
-se kyselijä
Paistettiin ohukaisia. Päälle laitettiin korvasienimuhennosta. Lisäksi meillä oli Lidlin katkarapurengas; dippikastike katkoille tehtiin kermaviilistä, majoneesista, sinapista ja piparjuuresta.
lounas: savulohta ja nuudelia, salaattia, jälkiruuaksi muutama pala suklaata
iltapala: lapsille nakkisämpylät, leipäjuustoa + salaattia, itse söin leipiä katkarapukimaralla ja mies veti eilisiä lihakebakoita perunasalaatilla.
Lounaalla maa - artisokkækeittoa, illalksi tein kantarellijauheliha cannelloneja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla ohjetta antaa tuohon sipulikeittoon?
Pastanjauhantaa -blogissa Pehmeä sipulikeitto. Taitaa olla Jamie Oliver -original. Järjettömän hyvää!!
Savustettua lohta ja perunasalaattia.
Pakasteateria aasialaista ruokaa.
Olen uskovainen.
Lounaaksi leipää. Päivälliseksi oli alkuun ilmakuivattua kinkkua ja hunajamelonia ja pääruoaksi naudan sisäfilepihvit, raakapaistetut valkosipuliperunat, konjakkikermakastike sekä höyrytettyä parsakaalia. Jälkkäriksi mutakakkua kermavaahtoa ja kahvia.
Kermaperunoita ja kasvispyöryköitä.
Vierailija kirjoitti:
Kermaperunoita ja kasvispyöryköitä.
Mitä laitoit pyöryköihin?
-kiinnostunut
Kantarellilasagnea. Se on minusta helppo, kun ei tarvitse kuin yksi soosi. Hyvää myös, jos sienistä pitää.
lisukoituna = laiskan palstamamman keksimä sana "pastaa lisukkeena" -kombinaatiolle kun ei jaksanut kirjoittaa enää lauseen alkua uusiksi.... ;) t. 2