Mitä mieltä somevaikuttajan agendasta "En jaa someen mitään negatiivista, haluan levittää vaan positiivisuutta"
Kommentit (103)
En tiedä, en ole somessa. On parempaa tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Teeskentelijä ja hyvesignaloija. Totuudenkieltäjä. Elämä ja ihmiset opettavat vielä mistä kana maailmassa pissii.
Näin..
Ihan sama kun ei some kiinnosta. Yksi ainoa elämä, keskityn elämään omaani
Miksi someen pitäisi jakaa mitään negatiivista? Ja mitä?
M23 kirjoitti:
Jos teknisiä ollaan niin tämä palsta on osa somea, varsinkin jos on tehnyt nimimerkin.
Vierailija kirjoitti:
Elämä ei ole vain ihqua.
Vierailija kirjoitti:
M23 kirjoitti:
Jos teknisiä ollaan niin tämä palsta on osa somea, varsinkin jos on tehnyt nimimerkin.
Minusta klassiset keskustelupalstat eivät ole somea.
M23 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M23 kirjoitti:
Siitähän voit olla vaikka mitä mieltä, ei minua haittaa se että olet väärässä.
Mutta älä kuitenkaan vaivu itsepetokseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä ei ole vain ihqua.
Ei ole mutta en silti jaa sitä someen.
Kuulostaapa negatiiviselta somettajalta. Jaahan tietoa kuka tuo on niin voidaan trollata niin kauan että alkaa itkeä ja lopettaa höpötykset.
Ihan hyvä. Niin mäkin teen. Jos tarkoitetaan nyt esim instagramia. Jaan vain positiivisia juttuja siksi, että en halua myöhemmin muistutuksia siitä mitä harmia milloinkin on ollut. Ei siis pelkästään muiden takia vaan ennen kaikkea itseni.
Kaikki kyllä tietää, että elämä ei ole vain kivaa. Sitä puolta on turha korostaa. Itse en seuraa ankeuttajien ja marisijoiden juttuja. En saa niistä mitään itselleni.
Samaa paskaa, että harvoissa palveluissa ei saa enää antaa alanuolta vaan pitää haukkua kommenteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä ei ole vain ihqua.
Ei varmaan. Kerro ihmeessä, mitä negatiivista sinne someen pitäisi sieltä elämästä sitten kertoa?
Haluan saman lääkityksen, kuin sillä somettajalla 😂
Mielummin positiivista kuin negatiivista. Kaikkea negatiivista shittiä tulee ihan tarpeeksi jo vastaan joka paikasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä ei ole vain ihqua.
Ei varmaan. Kerro ihmeessä, mitä negatiivista sinne someen pitäisi sieltä elämästä sitten kertoa?
Käsität väärin. Ei pakkonauramisen vastustaja halua pelkkää negatiivisuutta.
Vierailija kirjoitti:
M23 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M23 kirjoitti:
Siitähän voit olla vaikka mitä mieltä, ei minua haittaa se että olet väärässä.
Mutta älä kuitenkaan vaivu itsepetokseen.
No minä en ole koskaan tuntenut, että vaikkapa Instagram ja tämä palsta olisivat samaa huttua. Ehkä sitten olen väärässä, ei olisi ensimmäinen kerta.
Miksi sinne someen pitää jakaa yhtään mitään?
En kyllä näe mieltä levittää omaa pahaa oloa muille. Muutenkin ollaan jo valmiiksi pahoinvoivia, vihaisia ja eri leireihin jakaantuneita.
Enkä todellakaan ala livenäkään kuuntelemaan kenenkään oksennuksia jollei siellä ole luvassa parannusehdotuksia.
Hyvä linja jakaa vain positiivista, vaikken mihinkään nami namiin uskokaan.
Teeskentelijä ja hyvesignaloija. Totuudenkieltäjä. Elämä ja ihmiset opettavat vielä mistä kana maailmassa pissii.