nyt olen sitten todistanut (itselleni) ettei rintamaito välttämättä riitäkään!
Olen kahtena iltana antanut rinnan asemasta tuttelia (vauva puraisi toista rintaani,eikä sillä voi imettää). Kiinteitä syöty kk:n verran ja aina rintamaitoa päälle. Nyt kun annoin korviketta, nukkui poika tooooodella hyvin verrattuna aikaisempiin (n. 5 herätystä yöllä ja muu ei kelpaa kuin tissi) Nyt heräs 2 kertaa.. Ihmetyttää vaan puheet, että se ei mihinkään lopu, siis maito. Ja mä valvonu monta kuukautta ja kulkenu suunilleen zombiena. Unikoulua meinasin aloitella, mutta jospa olikin nälkää. Ainiin ja poika 7kk.
Kommentit (27)
miten paljo mun ois pitäny imettää, kun tuli kuin vettä, vaikka lapsi oli välissä 10 minuttia tauolla ja taas tissillä ainakin 30 min...
Äidinmaidon rasvapitoisuus on alempi jos imetysvälit ovat pitkät, mitä tiheämmin äiti imettää sitä suurempi on maidon rasvapitoisuus.
Oli njaurussa pitelemistä 6kk hammaslääkärissä kun täti suu pyöreänä sanoi, että nyt on tutkittu ettei se maito MUUTUKKAAN litkuksi ja puhui sikitä minulle kuin seitsemännestä ihmeestä........
Kas kun jo tiesin =)
mennä 6kuisen kanssa hammaslääkäriin saamaan infoa ja eka hammasharja =)
sanoi hammaslääkäri katsovansa mielummin 6kk suuhun joka sen antaa vielä tehdä toisin kuin n. 10kk-1vuotias
(on tää tietsikka sitten orjuuttava, olis voinu käydä jo aikaa sitten nukkumaan ja täällä vaan narisen kun väsyttää!!! =) ) Hyvät yöt kaikille! ap
ei omaa lusikka vauvan suuhun ei sokerillisia soseita
hbammaspesu aamiaisen jälkeen ja mitäs kaikkea olikaan..... ja se hammasharja tietty se tärkein jota kiva alkaa heti käyttämään kutiaviin ikeniin ja monella jo on niitä hampaan alkujakin
sitten sairaaloihin otetaan luovutettua maitoa vaan 3kk. Luulis, että ne on tutkinu asian. Ja kun maidon luovuttajista on pulaa, kai kelpais kaikki saatava, jos olis kunnollista. jotkut on näköjään ihan valmiita uskomaan kaiken, mitä jossain imetystukilistalla sanotaan.