Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helsingin baarit eilen tyhjiä, outoa.

Vierailija
01.01.2016 |

Meinasin jäädä uudeksivuodeksi himaan kun en noita ruuhkia oikein jaksa.. Tuli kuitenkin lähdettyä ja oli yllätys että kaikki baarit oli tyhjiä! Ensiksi käytiin kalliossa joissa kaikissa vähemmän kuin normi viikonloppuna. Sama tilanne myös keskustassa. Taksinkin sai samantien. Raketteja ei ammuttu juuri satunnaista paukuttelua lukuunottamatta. Onko tämä juhlinta muuttunut vai johtuuko tämä tästä lamasta? Mulle tämä sopii hyvin, mutta varmasti ravintoloille tuli kalliiksi.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat päättäneet jäädä kotibileisiin tänä vuonna. Ihan hyvä vaihtoehto.

Vierailija
2/43 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään ei ole enää rahaa ja siksi baarit on tyhjinä,siksi konkka-aalto nielee niitä peräkkäin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opiskelijatyttäreni puheista ymmärsin, että pakosta on siirrytty juhlimaan niin, ettei mukaan pääse kuka tahansa eli klubimainen toiminta on kasvanut turvallisuussyistä. Kun ovella tarkistetaan esim. voimassaoleva opiskelijakortti, jää moni asiakas ihan laillisesti oven ulkopuolelle eikä voi vetää esiin rasistikorttia.

Kappas vaan. Tilanne selkeentyy pikkasen. Oli jo kauhunmerkit ilmassa. 

Ihan fiksu käytäntö. Asiakkaatkin pitää lisääntyneestä turvallisuudesta.

Vierailija
4/43 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelijatyttäreni puheista ymmärsin, että pakosta on siirrytty juhlimaan niin, ettei mukaan pääse kuka tahansa eli klubimainen toiminta on kasvanut turvallisuussyistä. Kun ovella tarkistetaan esim. voimassaoleva opiskelijakortti, jää moni asiakas ihan laillisesti oven ulkopuolelle eikä voi vetää esiin rasistikorttia.

Suljetut bileet rules 

Vierailija
5/43 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tosi hyvä juttu! 

Vierailija
6/43 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla vähenee silmätipparaiskaukset

Vierailija
7/43 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, Tigeriin oli ainakin sadan metrin jono ja keskusta täynnä porukkaa, joka näytti olevan tulossa baareista tai menossa baareihin. Itse olin loppuunmyydyllä keikalla. Kova oli hulina keskustassa ja bussit tupaten täynnä.

Vierailija
8/43 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos jossain oli, muut oli aivan autioina. Takseja oli pitkät jonot. 

Vierailija
9/43 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä huomannut saman ilmiön useanakin vuonna. Keskustan baareihin pääsee hyvin sisälle uutena vuotena. Luulen, että porukka on keskiyöllä katsomassa ilotulituksia ja muuta ohjelmaa Senaatintorilla. Eilen siellä esiintyi esim. Maija Vilkkumaa. Itse olin ihan kotosalla tällä kertaa. Joten ei tosiaan ole tämän vuoden ilmiö pelkästään.

Vierailija
10/43 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, Tigeriin oli ainakin sadan metrin jono ja keskusta täynnä porukkaa, joka näytti olevan tulossa baareista tai menossa baareihin. Itse olin loppuunmyydyllä keikalla. Kova oli hulina keskustassa ja bussit tupaten täynnä.

Espoon junaan ei ollut jonoa. päästivät vielä kaikki ilmaiseksi sisään. Ei tarvinnut leimata

hyvä et jossain edes ollut porukkaa eilen.

Vierailija
11/43 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2008 jälkeen ja tämän suuren jättityöttömyyden takia porukalla ei oo enää rahuja. 

Vierailija
12/43 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minusta taas keskustassa paukkui raketteja paljon. Yökerhokansa oli liikkeellä lyhyissä talvitakeissaan, minihameissaan ja ohuissa sukkahousuissaan hytisemässä ja jonottelemassa ilman pipoja ja hanskoja, kun pakkanen tuntui -10 asteelta.

Vierailija
13/43 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei enää juhli jossain yleisissä baareissa vaan yksityisklubitilaisuudet on nyt se juttu.

Vierailija
14/43 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ihan usko, että joka kuppilasa opiskelijapaperit vaaditaan

Vierailija
15/43 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks kaikki lähe johki päi lappia lasketteleen ym. Köyhät jää kaupunkiin.

Vierailija
16/43 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattijuoppona voin kyllä sanoa, että hiljaista oli.

Vierailija
17/43 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks kaikki lähe johki päi lappia lasketteleen ym. Köyhät jää kaupunkiin.

Ai, onko kaikki päässy yhtäkkiä rikastuu kun ketää ei näkyny?

Vierailija
18/43 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ihan usko, että joka kuppilasa opiskelijapaperit vaaditaan

Ei varmastikaan. Mutta kyllä turvallisuudesta voi jo maksaa ja moni hakeutuu juuri niihin paikkoihin missä voi turvallisesti oleskella. 

Vierailija
19/43 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tässä nyt juhlimaan kun maahan on otettu 50 000 raiskaajaa jotka vielä vievät mun sossurahat prkl. Kotona joutui vetämään kalsarikännit.

Vierailija
20/43 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnut tuota opiskelijakortin kysymistä. t. opiskelija muualta