Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas eilen kävi näin, nyt riittää!

Vierailija
01.01.2016 |

Sama kuin jouluaattona. Eli minä olen valmistautunut harrastamaan kunnolla seksiä mieheni kanssa oikein laittaitumalla ja pukeutumalla sukkanauhaliiveihin jne. ja juuri kuin vähitellen ollaan aloittamassa, lapsi alkaa huutaa eikä lopeta ennen kuin menen nukkumaan sen kanssa (nukkuu samassa huoneessa).

Nyt loppui meikäläiseltä halut seksielämään panostamiseen siihen asti että mies hankkii lapset tai meidät jonnekin muualle siksi aikaa. En enää kertaakaan aio turhaan nähdä vaivaa asian eteen. Eilen jopa meikkasin vielä myöhään illalla!

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan sivulla 4 ja minulle ainakin vasta nyt selvisi, mistä on kyse. :D

Vierailija
62/74 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa meikata ja puketua *uoraksi omalle puolisolleen.

Ymmärtäisin jos olisit *uora ja olisit iskemässä pokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noloa meikata ja puketua *uoraksi omalle puolisolleen.

Ymmärtäisin jos olisit *uora ja olisit iskemässä pokaa.

Niinhän se taitaa olla. No, kuten sanoin, en aio enää panostaa seksiin yhtään millään tavalla. Ap

Vierailija
64/74 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se sama joka jouluaatto aamuna kittas viiniä eikä luistannut silloinkaan?:-D

Vierailija
65/74 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko se sama joka jouluaatto aamuna kittas viiniä eikä luistannut silloinkaan?:-D

Enköhän. Ap

Vierailija
66/74 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tässä nyt tartutaan siihen, että ap oli laittautunut miestä varten? Miksi se on huono asia? Kyllä minuakin harmittaisi, jos näkisin vaivaa ja suunnitelma menisi pieleen, ja tietäisin, ettei mieheltä ole odotettavissa panostusta asiaan.

Juuri näin! Mies kyllä kummallakin kerralla kun näin kävi, sanoi että korvaa tämän jotenkin, mutta sen tulkitsin sitten siten että ymmärsi mun nähneen vaivaa saadakseni seksiä (josta hän ei erityisemmin edes välitä). Nyt annan kyllä olla, ei paljoa kiinnosta enää. Tunnen itseni idiootiksi. Ap

Eikä sinun kannattaisi keskustella asiasta miehesi kanssa eikä vain kiukutella yksin, että "Taas näin kävi..."? Mies ei tod.näk. tajua, että toivoisit hänenkin panostavan kahdenkeskisiin hetkiinne ja parisuhteen ylläpitoon.

Vierailija
67/74 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo on se mahdollinen "haitta", joka tulee niiden lapsien mukana. Tässä sulle vinkki.: hanki makuuhuoneen oveen lukko ja älä anna lapsen tahdolle periksi. Tokihan sitä voi hoitajan palkata ja hotelliin lähteä, mutta kalliiksi tulee..

Vierailija
68/74 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tässä nyt tartutaan siihen, että ap oli laittautunut miestä varten? Miksi se on huono asia? Kyllä minuakin harmittaisi, jos näkisin vaivaa ja suunnitelma menisi pieleen, ja tietäisin, ettei mieheltä ole odotettavissa panostusta asiaan.

Koska laiskat mammat eivät viitsi itse panostaa ollenkaan asiaan, eivätkä tietenkään halua että kukaan muukaan sitä tekisi.

Vierailija
69/74 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No puhuinkin sitten miehellekin ja hänestä koko tilanne on lähinnä huvittava, eikä hän muutenkaan tajua mikä tässä on muka iso ongelma. No ehkä mieskin haluaa joskus muutakin kuin pikapanoja, joihin suurin syy on kyllä ehkä sittenkin lapset (kiire, väsymys, stressi) tässä tilanteessa... Oman harmini vähentämiseksi päätin kyllä nyt luopua isoista odotuksista toistaiseksi ja pitää seksiasut ja välineet kaapissa ja panostaa aiheseen sitten muulla tavoin kuten pitämällä kropan viimeisen päälle kunnossa, meikkaamalla joskus kotonakin jne... Ap

Vierailija
70/74 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
71/74 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeeta seksiä. Oon aina inhonnut noita pukuseksejä. Eksä niistä tykkäsi, mutta itte en ole niin innostunut pukeutumaan kiusallisiin hepeniin jotka otetaan seuraavaksi pois. Enkä tykännyt mistään myöskään pitkän kaavan mukaan. Oon kai sen verta malttamaton, että minusta seksi on kivointa sillai suht ripeästi, housut pois ja hoitoon tyylillä.

Nyksän kanssa menee hyvin. Jompi kumpi sanoo että mennääks paneen, ja sit mennään ja pannaan. Aina ei tarvi edes sanoa mitään. Seksiä keretään harrastaa aika paljon kun sitä asiasta ei tartte tehdä numeroa, normaali luonnollinen asia.

Vierailija
72/74 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin meillä tosiaan ainakin 80% kerroista on tyyliin housut pois ja panemaan. Jos edes sen 20% voisi olla vähän muutakin niin olisin jo tyytyväinen. Ap

Vierailija
73/74 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin meillä tosiaan ainakin 80% kerroista on tyyliin housut pois ja panemaan. Jos edes sen 20% voisi olla vähän muutakin niin olisin jo tyytyväinen. Ap

Mikäs tässä oli alapeukun arvoista? Niin tosiaan tuosta 80% kerroista ehkä puolet alkaa siten että mies saa suuseksiä, itse en saa kuin ehkä korkeintaan 10% kerroista. Ap

Vierailija
74/74 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävä provo!