aika paska uusi vuosi oli, vai mitä olette mieltä mun menosta?
olin yhden alkkis kaverin kanssa ja kun se oli juonut liikaa, saatoin kotiin. Sitten kävin baarissa parilla ja uusi vuosi vaihtui torilla random jätkien kanssa. Lähtivät baariin ja menin kotiin. Sitten kävi mua panemassa hoito joka ei välitä musta oikeastaan yhtään. Ainakaan ei tarvinnut ihan yksin olla, mutta en nyt tiedä oliko tuokaan kauhean laadukasta.875
Kommentit (8)
Olin vähän kännissä, minkä vuoksi tori ei tuntunut kylmältä eikä seksi kovin ihmeelliseltä. Mitenkään tolkuttomasti ei kyllä tullut juotua. ap
Vierailija kirjoitti:
Olin vähän kännissä, minkä vuoksi tori ei tuntunut kylmältä eikä seksi kovin ihmeelliseltä. Mitenkään tolkuttomasti ei kyllä tullut juotua. ap
No joo, mä sain katella kiukuttelua ja illalla vuoden vaihtuessa yksin telkkaria. Jee?
En edes käytä alkoholia, vaikka yksindokaus tuskin olis helpottanut asiaa mitenkään.
Sun meno kuulostaa vähän semmoselta etten olisi kiinnostunut tuntemaan sinua.
En tiädä, aika moni tarttis vaan vähän kannustusta ja kipinää elämään. Oikeanlainen mies vois nostaa sut allikosta ja dokauksen vois jättää täysin. Aattele mitä kaikkee muuta kivaa vois tehä sillä rahalla mikä menee kurkusta alas?
Kuulostaa joo aika karulta ja ehkä joltain uskovaiselta mut kiinnostus koko juomiseen katoaa kun on tarpeeks kauan ilman.
Oon ollu nyt aika monta vuotta juomatta, paljon parempi fiilis. Eikä tuu kustua fyrkkaa pönttöön, vaan jää jotain konkreettista aina.
Vielä kun olis joku jonka kans hurvitella.
Oon kanssa sitä miettinyt, että oikeanlaisen ihmisen kanssa se itsetunto ja olo voisi parantua paljon nopeammin kuin itse työstämällä. Tämä nykyinen toiminta vaan tekee olon huonommaksi. Se ei minua kovasti häiritse että aina välillä juon, ei sitä tarvitse aina kumminkaan tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Oon kanssa sitä miettinyt, että oikeanlaisen ihmisen kanssa se itsetunto ja olo voisi parantua paljon nopeammin kuin itse työstämällä. Tämä nykyinen toiminta vaan tekee olon huonommaksi. Se ei minua kovasti häiritse että aina välillä juon, ei sitä tarvitse aina kumminkaan tehdä.
No siis kyllähän mäkin voin jotain ottaa, en siis ole mikään raivoraitis. Pitkät pätkät selvänä oloa on poistanut vaan sen "kaljahampaan kolotuksen" eikä näinollen tule sitten oikeastaan koskaan ostettuakaan kaljaa.
Toinen ei myöskään saisi olla sieltä ääripäästä, hermot varmaan vaan palaisi jos joku himourheilija ois joka aamu paukuttamassa kattilaa ja lähtemässä juoksemaan.
Sait ainakin lämmintä sisääsi. Pitäis tuntua hyvältä kylmän torin jälkeen.