Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen väkivaltaiset puheet

Vierailija
31.12.2015 |

Mieheni kanssa oli pientä riitaa äsken, kun hän oli heittänyt tärkeän paperini menemään. Hän alkoi selittää, että kuulemma naisia saa vapaasti hakata, kunhan se tapahtuu sisätiloissa ja kotona. Kuulemma kotona saa vaimoa lyödä, eikä siinä ole mitään rikollista. Hänen isänsäkin oli hakannut hampaat kurkkuun monta kertaa hänen äidiltään ja heillä oli aina rautaputki valmiina, jos hänen äitinsä nalkuttaisi liikaa. Niinpä anoppini onkin nykyään hiljainen, lyttänenäinen, hidas ja yksinkertainen nainen, jolla on sekava ja kankea käsiala.

Mieheni erottikin yllättäen imurista rautavarren erikseen ja nappasi sen pesäpallomailan tavoin ja alkoi uhkailla minua. Hän tönäisi mut hetkeä myöhemmin seinää vasten ja pari kertaa kevyesti napautti nyrkillä kylkeeni ja käsivarsiini.

Alkoi pelottaa, että mihin soppaan olen edes sotkeutunut. Miten uskaltaisin hankkia lapsia hänen kanssaan tai jättää lapsia hänen vastuulleen hoidettaviksi. Ei minulle nyt mustelmia tullut (mies jätti kaiken uhitteluksi, jotta en uskaltaisi uhmata häntä enempää), mutta hänen asenteensa on pelottava ja sairas. Mies eilen ehdotti, että hankkisimme yhteisen, isomman asunnon. Tekisi mieli kyllä erota. Olen jotenkin ihan sekaisin.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat kyllä todella huonoja.

Vierailija
22/23 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on tasan kaksi vaihtoehtoa:

1) Lähdet, nappaa tavarasi ja mene sukulaisen luo tai turvakotiin.

2) Kuolet miehen käsissä ja päädyt tilastoihin taas yhtenä naisena jonka väkivaltainen puoliso tappoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla alkaa ikä painaa, joten nyt ehdottomasti ehkäisy pois ja teet pari lasta tuohon perheidylliin.