Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin aikaan kannattaa lähteä baariin?

Vierailija
31.12.2015 |

Menen siis yksin, haluan olla mahdollisimman huomaamaton. En halua jonottaa. Kärsin hirveästä paniikista ja otan tämän harjoituksena, että saan lähdettyä useammin ihmisten ilmoille.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää. Kärsit hirveästä paniikista ja haluat tunkea baariin tällaisen aikana. Tsemppiä. Et kai ole niitä jotka menevät etsimään sitä joni-petteriä jolle menettää se kaikken arvokkain - eli neitsyys? Sanoisin että nyt kannattaa lähteä, jonoa piisaa.

Vierailija
2/8 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalontoveri! :D 12-1 aikaan minä yleensä menen. Porukka alkaa tulemaan kahdentoista jälkeen yleensä, ainakin täällä. Tuohon aikaan ihmisiä on sopivasti, mutta ei liikaa :) Mukavaa baari-iltaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä venyttelen jalkoja sorjiksi tulevaa tanssi-iltaa varten.

Vierailija
4/8 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvää päivää. Kärsit hirveästä paniikista ja haluat tunkea baariin tällaisen aikana. Tsemppiä. Et kai ole niitä jotka menevät etsimään sitä joni-petteriä jolle menettää se kaikken arvokkain - eli neitsyys? Sanoisin että nyt kannattaa lähteä, jonoa piisaa.

Oon käynyt baarissa lukemattomia kertoja, mutta en pitkään aikaan. En tiedä mikä minulle aiheuttaa paniikkia. Haluan vain tehdä vaihteeksi uutena vuotena muuta kuin istua asunnolla. Olen sen verran vanha että nuo kaveriporukkabaariajat on minulla ohi. 

Vierailija
5/8 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä.

Vierailija
6/8 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei kaikkiin baareihin pääse edes nyt enää sisään kun täynnä. Joihinkin pääsee toki, mutta näin uutena vuotena kannattaa ennen vuoden vaihtumista mennä. 12 jälkeen voi olla kaikkialla jonoa.

Vierailija
7/8 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mennä ollenkaan.

Vierailija
8/8 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusivuosi, vappu ja muut juhlapäivät kannattaa jättää suosiolla väliin. Amatöörit ryyppäämässä ja ne alkaa aina jossain vaiheessa riitelemään. Lisämiinuksena jonotus kun paljon porukkaa liikenteessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä