Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin kyllästynyt Michael Korsiin

Vierailija
31.12.2015 |

Toivottavasti ensi vuonna se katoaa Stockan valikoimista ja sitä myötä pikkuhiljaa katukuvasta. Ei mulla muuta.

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkalaukut in tehty kuolleiden eläinten ihosta. Huh huh.

Vierailija
42/73 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Olen kyllästynyt ko. merkkiin tai tarkemmin sanottuna kyseisen muotitalon halvempaan laukkumallistoon, koska niitä laukkuja keikkuu joka toisen 14-64 -vuotiaan naisen olalla täällä pääkaupunkiseudulla. Vaikka en itsekään ole mikään uniikki lumihiutale, niin tuollainen massalaukku olisi vihoviimeinen minkä ostaisin itselleni. Minulla ei ole ns. luksuslaukkuja, muutama n. 400 euron laukku kyllä, joten kyse ei ole siitä että olisin jotenkin kateellinen jostain MK-laukusta, koska itsellänikin olisi kyllä varaa siihen jos haluaisin olla samanlainen massalissukka. Ymmärrettävästi nyt MK:ta harrastavat ovat vetäneet herneen nenään :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainaki Stokkalla olevat Korsin rytkyt ovat niin ylihintaista paskaa ettei tosikaan.

Kuka laittaa monta sataa euroa trikoomekkoon, joka näyttää kuukauden päästä huonolta? Kuosit on ihan hirveitä, todella epäkäytännöllisiä vaatteita.

Jos omistaisit oikeasti niitä niin tietäisit etteivät ne mene miksikään koska niitä ei saa pestä koneessa, vaan ne on kuivapestävä pesulassa :D

Lähes kaikki MK vaatteet tulisi viedä pesulaan, vaikka ne olisi arkikäyttöön suunnattuja vaatteita. Mielestäni satoja euroja maksavan arkivaatteen tulisi kestää konepesua, joten en ostaisi itse. On myös liian jenkkimäinen makuuni.

Vierailija
44/73 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nahkalaukut in tehty kuolleiden eläinten ihosta. Huh huh.

Ja kymmenenvuotiaan tyttäresi / pikkusiskosi-ikäinen tyttölapsi saattaa askarrella sellaista tälläkin hetkellä jossain kellarissa. Komea lisä kokoelmaan!

Vierailija
45/73 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin muutama vuosi sitten mk:n hamiltonin, koska se oli niin hieno!

Edelleen sen omistan, mutta se on kaapin perukoilla. Jokaisella on nykyään mk:n laukku. Eli maku on mennyt.

Vierailija
46/73 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin just joululahjaksi itselleni mk:n laukun. Tykkään. Musta se on tyylikäs pikkulaukku. Vaikka mulla olisi varaa, niin en halua kovin montaa satasta saati tonneja laittaa laukkuun. Mieluummin teen sitten niillä rahoilla jotain muuta tai annan olla vaikka pankissa! Joten kyllä voin sanoa, että sellainen pari sataa on mun kipuraja laukusta.

Vierailija
47/73 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sua ap ärsytä Guessin laukut? Ihme röpellyksiä ketjuineen ja kimalteineen ja niin muovisen näköisiä kuin olla voi.

Korsilla on hillitymmän näköisiä laukkuja, jotka on tehty aidosta nahasta. Mikseivät ne sopisi myös aikuisille naisille? Korsilla on myös joitain tosi kivoja vaatteita arkikäyttöön, mm. housut ja vapaa-ajan mekot. Uikkarit ja juhla-asutkin ovat hienoja eivätkä mahdottoman hintaisia.

Minusta ihmiset saavat vapaasti käyttää juuri sellaisia laukkuja ja vaatteita kuin itseä miellyttää. Riippumatta mielikuvasta minkä ikäisille ne muka on suunnattu. Jopa tuota Guessia, vaikkei se minun silmääni miellytäkään :)

Vierailija
48/73 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Michael Kors tuskin ottaa tätä henkilökohtaisesti, joten anna palaa vain.

Vierailija
49/73 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kors on ihan hyvä olla olemassa, olen hyvin empaattinen ihminen. Suon tuttavilleni mahdollisuuden pröystäillä ilman, että menevät vararikkoon. Saavat käyttää rahansa ns. merkkiin ja vähän sitä bling blingiä elämiinsä niin ettei ahdista keski-ikäisyys ja liikakilot. Unohtuu hetkeksi elämä, missä ei ole oikein mitään hehkutettavaa. Kuin typerä laukku ja pusero, joissa vähän kullattua metallia. Kehun aina ostoksia, sanon, että vau, hyvältä näyttää.

Vierailija
50/73 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös monta Korsin laukkua. Onhan se ehkä tavallaan vähän harmi, että niitä on jokaisella, mutta toisaalta en kyllä ihmettele - tykkäänhän laukuista itsekin! Musta niissä on hyvä hinta-laatusuhde (varsinkin kun suurimman osan omistani olen ostanut Stockan ja Zalandon alennuksista, jolloin olen saanut normihinnasta vielä vähintään satasen pois) ja laukut ovat omaan silmääni kivan näköisiä. Esimerkiksi viime kesänä kun haaveilin värikkäästä kesälaukusta, katsoin kyllä ensin muidenkin merkkien tarjonnan, mutta lopulta päädyin taas Korsiin, koska Korsin laukut olivat vain yksinkertaisesti mielestäni parhaimman näköisiä eivätkä ihan ylikalliita :)

Korsin lisäksi toiset merkit, joita voisin mielelläni ostaa, ovat Coccinelle ja Rebecca Minkoff. Muita tämän hintaluokan merkkejä ei sit vaan oikeasti ole mitenkään kovin paljon. Esim DKNY ja Ralph Lauren ovat makuuni usein liian tätimäisiä ja tylsän näköisiä, Ted Bakerin muovilaukut ovat ihan kamalia jne. Varmaan jostain ulkomailta löytyisi paremmin tarjontaa, mutta en halua matkustellessani käyttää aikaa shoppailuun. Loppujen lopuksi kyse on vaan laukuista, mitäs sitten jos kaikilla muillakin on MK, kunhan itse tykkään :)

Vierailija
51/73 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 6.luokan ope ja luokkani tytöillä suurimmalla osalla keikkuu Kors käsipuolessa. Miellänkin kys. merkin teinien omaksi.

Vierailija
52/73 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä dilemma.

Usein kalliimpi laukkuostos perustellaan sillä että kestää vuosia, mutta entäs sitten jos ei sitä kehtaakaan käyttää enää vuosine kuluttua kun merkin maine on piloilla?

Vähän kuin olisi ostanut osakkeita, joiden arvo romahtaa. Kyllähän se ymmärrettävästi vituttaa.

Vierailija
53/73 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tämä laukkumerkki olla demittäjien (demi.fi) yleisin laukkumerki :) Joten teinimerkistä voidaan jo puhua.

Vierailija
54/73 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä menee iloisesti sekaisin Michael Korsin pääkokoelman ja'Michael' Michael Korsin laukut. Jälkimmäisiä näkee enemmän katukuvassa. Pääkokoelman laukkuja tehdään vähemmän ja ovat myös huomattavasti kalliimpia.

Myös maailmalla MK laukut ovat suosittuja, ja eivät todellakaan vain teini- ikäisten muotia.

Vierailija
55/73 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan pari laukkua ja yhden untuvatakin. Laukkujen nahka kestää suomalaiset vesisateet ja tykkään niiden pirteistä väreistä (oranssi & fuksia). Untuvatakki on laadukas ja hyvin viimeistelty sekin, eikä häviä kaksi kertaa kalliimmalle Monclerin takilleni. Ei mua haittaa olla sopuli ja/tai tulla sellaiseksi leimatuksi, ostan edelleen juttuja jotka miellyttävät silmää - oli se sitten 1500 euron klassinen musta nahkalaukku tai 200 euron Korsin oranssi kassi. :)

Vierailija
56/73 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pelkkä laukku, vaan millaisessa vaatetuksessa ja miten sitä kantaa. 

Vierailija
57/73 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa käsittää miksi joku viitsii käyttää energiansa jonkun tavaramerkin vihaamiseen! Hanki vaikka harrastus!

Vierailija
58/73 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis varaa ostaa merkkilaukku, mutta näyttäisihän se vähän typerältä kun muuten kuljen lähinnä kirppisvaatteilla.

Käytän rahat mieluummin matkailuun ja hyvään ruokaan.

Jos joku luulee köyhäksi sen takia ettei heilu Kors olalla niin siitä vaan. Kors maksaa 200-300 euroa, veikkaanpa että lähes kaikilla työssäkäyvällä siihen olis varaa. Kaikkia ei vaan kiinnosta.

Vierailija
59/73 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää MK-ongelma vain pääkaupunkiseudulla vai kattaako muutakin maata? Korsilla on PALJON tyylikkäitä laukkuja, kenkiä, vaatteita mallistossaan, mutta pääkaupunkiseudulla jotkut mammat ovat niin kovasti pahoittaneet mielensä, kun Suomen mittapuussa kalliita kamppeita kantaa teinilissut ja nämä mielensä pahoittelijat sitten vähän vväliä avautuvat tänne AV:lle kuinka WT kaikki Korsin tuotteet on.

Jenkkeissä usemman vuoden asuneena voin kertoa, että siellä Korsin vaatteita ja asusteita käyttää meikäläiset keskituloiset eli n. 3000-5000 €/kk ansaitsevat. Ei ole siis luksusmerkki, mutta vaatii vähän tuloja.

Te, joita niin hirmuyisesti ahdistaa esim. MK:n laukut, kertokaapa minulle, mistä saa nykysuomessa NAHKAISEN hyvin tehdyn ja sisävuoriltaan huolitellun laukun noin 300 eurolla? Itse etsin sellaista itelleni jouluilahjaksi, mutta enpä vaan löytänyt yhtäkään :-(

Mulla on Korsin NAHKAINEN (ja ihanan pehmeää nahkaa onkin) Brooke-mallinen laukku. Hyvin erilainen kuin ne jäykät tätimallit, jotka on jotain muuta materiaalia? ja joita Stockalla nykyisin myydään. Tämän Brooke on myös Stockalta, mutta sitä ei enää myydä siellä. Ilmeisesti ne myy malleja, joita eniten ostetaan, joten valikoima heikko.

Mua huvittaa tämän ketju kateelliset taas. Inhotaan jotain merkkiä kun itsellä ei ole varaa. :D

Mä rakastan mun Korsia ja kuljen se olallani ylpeänä. Upee laukku.

Vierailija
60/73 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä muodin päälle mitään. Enkä ole edes kiinnostunut. Miksi jotain laukkuja pitää ylipäänsä olla useampia? Mutta muuten olen sitä mieltä, että jos se laukkujen omistaminen tekee jonkun onnelliseksi ja siihen on varaa, niin mikäs siinä. Nauttikaa laukuistanne ja olkaa onnellisia. Itse käytän rahani ihan muihin juttuihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme