Olen niin kyllästynyt Michael Korsiin
Toivottavasti ensi vuonna se katoaa Stockan valikoimista ja sitä myötä pikkuhiljaa katukuvasta. Ei mulla muuta.
Kommentit (73)
Minusta kyseinen merkki on ylihintaista roskaa.
Jos niitä laukkuja saisi ilman niitä MK merkkejä, voisin ostaakin.
Michael Kors on arvostettu muotisuunnittelija eikä mikään MK tagilla raiskattu laukku, juntit!!!
Michael Kors Collection laukkuja ei taida Stokkalta saada. Hinnat huitelee 1000 euroa ylöspäin.
Vierailija kirjoitti:
Michael Kors Collection laukkuja ei taida Stokkalta saada. Hinnat huitelee 1000 euroa ylöspäin.
Kyllä saa. Eikä niiden hinnat ole yli tonnia. Käy Stockalla joskus! Tai katso netistä. Olen ostanut omani noin 300 eurolla, ihana laukku!!!
Vierailija kirjoitti:
Minusta kyseinen merkki on ylihintaista roskaa.
Jos niitä laukkuja saisi ilman niitä MK merkkejä, voisin ostaakin.
Laukusta saa sen merkin otettua pois, jos haluaa. Mua ei kyllä häiritse se, nätti laukku. Ostin kesällä omani.
Onko tää MK-ongelma vain pääkaupunkiseudulla vai kattaako muutakin maata? Korsilla on PALJON tyylikkäitä laukkuja, kenkiä, vaatteita mallistossaan, mutta pääkaupunkiseudulla jotkut mammat ovat niin kovasti pahoittaneet mielensä, kun Suomen mittapuussa kalliita kamppeita kantaa teinilissut ja nämä mielensä pahoittelijat sitten vähän vväliä avautuvat tänne AV:lle kuinka WT kaikki Korsin tuotteet on.
Jenkkeissä usemman vuoden asuneena voin kertoa, että siellä Korsin vaatteita ja asusteita käyttää meikäläiset keskituloiset eli n. 3000-5000 €/kk ansaitsevat. Ei ole siis luksusmerkki, mutta vaatii vähän tuloja.
Te, joita niin hirmuyisesti ahdistaa esim. MK:n laukut, kertokaapa minulle, mistä saa nykysuomessa NAHKAISEN hyvin tehdyn ja sisävuoriltaan huolitellun laukun noin 300 eurolla? Itse etsin sellaista itelleni jouluilahjaksi, mutta enpä vaan löytänyt yhtäkään :-(
Se michael kors michael kors MIKÄ ONKAAN collectioni, se saisi poistua. se halpaversio. Kyllästyttää nähdä niitä laukkuja kaikkialla
Mieluummin maksan Korsin saffianonahkaisesta (Prada käyttää samaa nahkaa) laukusta 350e kuin Vuittonin kanvaslaukusta (hartsattua kangasta!) 900e!
Tulin 2 vkoa sitten New York Citystä ja siellä Kors oli suosittu, mutta ei vaan jokin tietty malli vaan siellä niitä näki eri väreissä ja malleissa, yleensä 25-65 ikäisillä naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Onko tää MK-ongelma vain pääkaupunkiseudulla vai kattaako muutakin maata? Korsilla on PALJON tyylikkäitä laukkuja, kenkiä, vaatteita mallistossaan, mutta pääkaupunkiseudulla jotkut mammat ovat niin kovasti pahoittaneet mielensä, kun Suomen mittapuussa kalliita kamppeita kantaa teinilissut ja nämä mielensä pahoittelijat sitten vähän vväliä avautuvat tänne AV:lle kuinka WT kaikki Korsin tuotteet on.
Jenkkeissä usemman vuoden asuneena voin kertoa, että siellä Korsin vaatteita ja asusteita käyttää meikäläiset keskituloiset eli n. 3000-5000 €/kk ansaitsevat. Ei ole siis luksusmerkki, mutta vaatii vähän tuloja.
Te, joita niin hirmuyisesti ahdistaa esim. MK:n laukut, kertokaapa minulle, mistä saa nykysuomessa NAHKAISEN hyvin tehdyn ja sisävuoriltaan huolitellun laukun noin 300 eurolla? Itse etsin sellaista itelleni jouluilahjaksi, mutta enpä vaan löytänyt yhtäkään :-(
Minulla DKNY:n nahkainen laukku
Michael by MKn perus vaatekokoelma muka halpa? Monellako teistä on varaa sen 690 euron pikkujakkuihin ja 450 euron mekkoihin?
Onneksi Stockalta saa tänä päivänä amerikkalaisia kohtuuhintaisia ja siistejä Coachin laukkuja, niitä suosii niin perustyylikkäät jenkkijulkkikset kuin trendikkäät japanittaret.
http://www.redcarpet-fashionawards.com/wp-content/uploads/2013/12/Celeb…
Just myin kaikki Korsin vaatteet ja laukut pois. Kuumille kiville meni, joten kyllä jotkut tykkää. Tienasin 2600. Itselle jätin vain yhdet kesäiset 'pyjamahousut' joka muuten on lempivaatteeni. Laukuista en enää tykkää.
Hassua että sellaiset Real Housewives-sarjojen multimiljonäärit kuin Lisa Vanderpump ja Vicki Gunvalson suosivat Korsin halvemman malliston 100-500 euron laukkuja vaikka heillä on teidän asuntojen kokoiset vaatehuoneet jotka muuten täynnä Hermesiä, Chanelia, Vuittonia, Pradaa, Guccia, Valentinoa ja Dolce&Gabbanaa! :D Jos Korsit kelpaa heille niin kelpaisivat kyllä minullekin.
Ainaki Stokkalla olevat Korsin rytkyt ovat niin ylihintaista paskaa ettei tosikaan.
Kuka laittaa monta sataa euroa trikoomekkoon, joka näyttää kuukauden päästä huonolta? Kuosit on ihan hirveitä, todella epäkäytännöllisiä vaatteita.
Eipä sitä kyllä kovasti myydäkkään, paljon meni alennusmyynteihin, kun ei muuten liiku rekeistä mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Just myin kaikki Korsin vaatteet ja laukut pois. Kuumille kiville meni, joten kyllä jotkut tykkää. Tienasin 2600. Itselle jätin vain yhdet kesäiset 'pyjamahousut' joka muuten on lempivaatteeni. Laukuista en enää tykkää.
Itse aion myydä kaikki 2003-2009 ostamani Louis Vuitton-laukut pois koska alunperin ns. ylempien toimihenkilöiden ja virkanaisten suosimasta laukkumerkistä tuli pissisten, wannabeiden, ylipainoisten wt-tyylisten ja turhatuneiden kotirouvien tiimitunnusmerkki :( En siis todellakaan kehtaa enää käyttää niitä missään!
Hahah. Minulla ei ole mitään tietoa, miltä ne näyttävät, joten ihan sama, onko niitä katukuvassa vai ei.
Siis mä oon niinku ihan niin kyllästynyt Vuittonin Louisiin ja Chanelin Cocoon mutta onneks ei tarvi kattella ja kuunnella niitä lisää enää missään kun ne on kuulemma kuolleet. Musta niitä tuli liikaa joka tuutista jo.
Mä en tajua laukkumerkeistä mitään. T. insinöörinainen. Mutta tuohon Korssiin kyllästyin muodin huipulla, onneksi lähti siitä pois.
Et yksinkertaisesti voi sanoa olevasi kyllästynyt Korsiin, jos tietämyksesi hänestä ulottuu stockan valikoimiin :'D