Mies: "et miellytä minua visuaalisesti!"
Olen ollut miehen kanssa yhdessä jo vuosikausia. Useampaankin otteeseen olemme meinanneet erota, mutta aina vaan mies juoksee perässä ja päädymme joka kerta jotenkin uudestaan yhteen. Pienempiä ja isompia erimielisyyksiä tulee lähes päivittäin.
Tänään mies järjesti taas käsittämättömän episodin. Olimme viettämässä vapaapäivää kauppareissulla, katselimme näyteikkunoista vaatteita ym., kun mies sitten yhtäkkiä muuttui vaisuksi eikä puhunut koko loppureissun aikana mitään. Kotiin palattua aloin keitellä sitten teetä, mies istui nojatuolissa vakavan näköisenä. Jossain vaiheessa hän sitten ilmoitti, että nyt on keskustelun paikka. Hän kertoi, että oli kauppareissulla nähnyt näyteikkunoista meidän heijastukset ja tajunnut että vaimo EI MIELLYTÄ VISUAALISESTI. Ja nimenomaan näillä sanoilla! Kyse ei siis ole siitä, että olisin lihonut tms, vaan että perusruumiinrakenteeni ei miestä miellytä. On kyllä sanonut tästä aikaisemminkin moneen kertaan, ja välillä ei haluaisi lähteä kanssani minnekään ulos, kun ihmiset kuulemma katsovat meitä kokoeron takia. Mies on siis minua joku 40cm pidempi, itse olen aika pieni ja lyhyt, ja ongelma nimenomaan on tässä, kun olisi elegantimpaa jos vierella tepastelisi joku pitkäsäärinen amatsoni jota ei tarvitsisi häpeillä. Tulevista lapsistakin tulisi terveempiä, jos olisin pidempi.
Ymmärrän toki, että miehestä on ikävää kun totuus ja ihanteet eivät kohtaakaan, mutta en käsitä miksei mies voisi vaan elää asian kanssa ja olla valittamatta siitä! Anteeksi sekava kirjoitus ja kirjoitusvirheet, mutta ärsyttää!
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä _tasokkaat_ miehet tapailevat kuitenkin lähinnä 170-180 senttisiä malli- ja
missitypyjä.
Siksi koska noihin valittavien typyjen yksi kriteeri on tietty pituus. Miehiä kiinnostaa kauneus ja nuoruus, ei pituus. Sama kuin väittäisit, että miehiä kiinnostaa Ferrarissa sen punainen väri eikä kyseiseen autoon liitettävät statuksen symbolit ja suorituskyky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä _tasokkaat_ miehet tapailevat kuitenkin lähinnä 170-180 senttisiä malli- ja
missitypyjä.
Siksi koska noihin valittavien typyjen yksi kriteeri on tietty pituus. Miehiä kiinnostaa kauneus ja nuoruus, ei pituus. Sama kuin väittäisit, että miehiä kiinnostaa Ferrarissa sen punainen väri eikä kyseiseen autoon liitettävät statuksen symbolit ja suorituskyky.
Kauneus ja nuoruus on suorituskykyä silloin vain kun mies haluaa panna kaunista lahnaa.
Ap, miten kävi? Tilannepäivitystä?
Tässä pieni tilannepäivitys. Mies vietti uudenvuodenaaton rattoisasti FIFA-pelin parissa eikä hirveästi seuraani kaipaillut, varmaankin siksi, että en ole VISUAALISESTI TYYDYTTÄVÄÄ seuraa. Seuraavana päivänä näytin tämän ketjun miehelle tai pikemminkin luin parhaimmat kommentit ääneen. Miestä vähän nolotti ja itsekin myönsi, että on idioottimaista ja epäreilua valittaa jatkuvasti pituudestani, mutta hän ei vaan pysty hillitsemään itseään ja olematta valittamasta asiasta. Mies ei vaan ilmeisesti pysty hyväksymään pituuttani vaikka välillä yrittääkin unohtaa koko asian.
Viimeiset pari päivää mies on käyttäytynyt harvinaisen ystävällisesti, eikä ole kommentoinut ulkonäköäni mitenkään. Tosin viimeistään ensi viikolla, kun lähdemme yhdessä ihmisten ilmoille, niin valitus epätyydyttävästä ulkonäöstäni varmasti jatkuu taas ja tämän viikkoinen kohtaus toistuu.
Uuden vuoden lupaukseni "JÄTÄ SE SIKA" on edelleen voimassa, vaikka mies osaakin olla mukavaa seuraa silloin tällöin.
AP
Miksi pitkität asiaa? Jos on selvää, ettei suhde jatku? Ääliö mies.
mä haluan itelle lyhyen naisen. missä te ootte?
Mies usein perustelee pituudestani kiukuttelua sillä, että hän on niin turhautunut siihen, kun meillä ei ole lapsia. Hän niitä siis haluaa ja minä en. Mies jopa joskus sanoo, että jos meillä olisi lapsia, niin silloin pituudellani ei olisi niin paljon väliä. Ja että minä olen itsekäs ihminen, koska en näe velvollisuudekseni lisääntyä.
Tiedän, tässä taas yksi tärkeä lisäsyy eroon.
AP
Isäni teki tätä vaimoillensa (ollut kolme kertaa naimisissa). Nälvimistä ulkonäöstä, ääneen lausuttuja toiveita tietystä hiusmallista, valitusta siitä ettei vaimo ole tarpeeksi puoleensa vetävä, kriittisiä huomioita vaimon vartalosta yms.
Hauskin juttu oli, kun isäni sanoi ex-vaimolleen, ettei rakasta tätä kuin vaimoa, vaan kuin siskoa. Isäni mielestä tämä toteamus oli paikallaan, koska se oli rehellinen ja isäni loukkaantui verisesti, kun vaimo ei ymmärtänytkään hänen tukalaa asemaa liitossa vailla vetovoimaa, vaan sen sijaan heitti isääni sohvatyynyllä päähän. Ja mokoma nainen kehtasi vielä erota.
Nauran tälle vieläkin ja olen ylpeä ex-äitipuolestani, että hän ei enää alistunut narsistiselle käytökselle, vaan tajusi arvonsa.
Miksi yhä siis olet hänen kanssaan? Tuo lapsijuttu nyt kruunaa kaiken. No ehkä tarvitset aikaa kerätäksesi rohkeutta... Mutta älä jätä uudenvuoden lupaustasi loppuvuoteen! :)
Vierailija kirjoitti:
mutta hän ei vaan pysty hillitsemään itseään ja olematta valittamasta asiasta.
Totta kai pystyy, on täysin valinnaista valittaa yhtään mistään. Mies VALITSEE toimia kuten toimii.
Vierailija kirjoitti:
Miksi yhä siis olet hänen kanssaan? Tuo lapsijuttu nyt kruunaa kaiken. No ehkä tarvitset aikaa kerätäksesi rohkeutta... Mutta älä jätä uudenvuoden lupaustasi loppuvuoteen! :)
Hyvä kysymys. Sanotaan nyt vaikka niin, että olosuhteet ovat sellaiset, että suhteen lopettaminen vaatii hieman enemmän järjestelyjä. Kuten aloituksessa kirjoitin, suhde on päättynyt jo kaksi kertaa, mutta jotenkin se mies on onnistunut suostuttelemaan minut takaisin. Tästä en tietysti voi syyttää kuin itseäni.
Sen ymmärtäisin, jos toine lihoo reippasti, mutta pituus on ollut sama alusta lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
missitypyjä.Viittaatko tasokkaalla Ilkka Kanervaan ja tekstiviestittely kohuun? Tai Audi miehen kaltaisiin, naisista halventavasti puhuviin?
Kyllähän pitkä nainen lähtökohtaisesti on lisääntymiseen parempi kuin lyhyt, mutta mitä ihmeen väliä sillä on visuaalisesti? Yhtä hyvin pieni nainen voi olla nätti, ja usein onkin juuri söpö ja suloinen. Pitemmät naiset ovat monesti komeita ja veistoksellisia, mutta eihän se heistä parempia tee. Paitsi siis siinä mielessä, että heidän kanssaan todennäköisesti saa isompikokoisia eli vahvempia lapsia.
Olet varmaan luonteeltasi aika rauhallinen ja sovitteleva ihminen ap? Itse olisin raivostunut totaalisesti samassa tilanteessa. Mies olisi saanut hyvitellä pitkään. Kysymys kuuluukin, että saako sinulle sanoa jatkuvasti loukkaavia asioita, ja sinä vain otat ne rauhallisesti vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Mies jopa joskus sanoo, että jos meillä olisi lapsia, niin silloin pituudellani ei olisi niin paljon väliä.
AP
Ei olisi NIIN PALJON väliä :'D?! Luuleeko se oikeasti, että tuo on hyväkin myönnytys?
[/quote]
Ei olisi NIIN PALJON väliä :'D?! Luuleeko se oikeasti, että tuo on hyväkin myönnytys?[/quote]
Miehen mielestä lapset toisivat niin paljon iloa hänen elämäänsä, ettei vaimon pituutta tarvitsisi harmitella koko ajan, kun olisi muutakin ajateltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tää provo vai onko noin tahdittomia ihmisiä oikeesti olemassa? :D Oikea rakkaus ei kylläkään ikään, kokoon tai ulkonäköön tuijota, eikä varsinkaan muiden mielipiteistä välitä tuon taivaallista. Ehkä säkin ansaitset jotain parempaa?
Selkee trollihan tämä. Meille miehille ei todellakaan ole mikään ongelma naisen lyhyys, jos ei nyt ihan superlyhyt ole, mutta kaikki yli 140 senttiset kelpaa mukisematta 170 senttiin asti. Siitä ylöspäin sitten tulee ongelmia miehen pituudesta riippuen. Mutta siis joku 150 senttinen taskuraketti käy oikein mainiosti tällaiselle 190 senttiselle karjulle siitä ei kahta sanaa. Ehdottomasti mieluumin 145 senttinen, kuin 185 senttinen.
missitypyjä.
Paskanmarjat! Määrittele tasokkaat!
Täytyy olla täydellinen idiootti sanoakseen kenellekään tuommoista. Sano sille ettet seurustele idioottien kanssa ja lusikat jakoon.