Mies: "et miellytä minua visuaalisesti!"
Olen ollut miehen kanssa yhdessä jo vuosikausia. Useampaankin otteeseen olemme meinanneet erota, mutta aina vaan mies juoksee perässä ja päädymme joka kerta jotenkin uudestaan yhteen. Pienempiä ja isompia erimielisyyksiä tulee lähes päivittäin.
Tänään mies järjesti taas käsittämättömän episodin. Olimme viettämässä vapaapäivää kauppareissulla, katselimme näyteikkunoista vaatteita ym., kun mies sitten yhtäkkiä muuttui vaisuksi eikä puhunut koko loppureissun aikana mitään. Kotiin palattua aloin keitellä sitten teetä, mies istui nojatuolissa vakavan näköisenä. Jossain vaiheessa hän sitten ilmoitti, että nyt on keskustelun paikka. Hän kertoi, että oli kauppareissulla nähnyt näyteikkunoista meidän heijastukset ja tajunnut että vaimo EI MIELLYTÄ VISUAALISESTI. Ja nimenomaan näillä sanoilla! Kyse ei siis ole siitä, että olisin lihonut tms, vaan että perusruumiinrakenteeni ei miestä miellytä. On kyllä sanonut tästä aikaisemminkin moneen kertaan, ja välillä ei haluaisi lähteä kanssani minnekään ulos, kun ihmiset kuulemma katsovat meitä kokoeron takia. Mies on siis minua joku 40cm pidempi, itse olen aika pieni ja lyhyt, ja ongelma nimenomaan on tässä, kun olisi elegantimpaa jos vierella tepastelisi joku pitkäsäärinen amatsoni jota ei tarvitsisi häpeillä. Tulevista lapsistakin tulisi terveempiä, jos olisin pidempi.
Ymmärrän toki, että miehestä on ikävää kun totuus ja ihanteet eivät kohtaakaan, mutta en käsitä miksei mies voisi vaan elää asian kanssa ja olla valittamatta siitä! Anteeksi sekava kirjoitus ja kirjoitusvirheet, mutta ärsyttää!
Kommentit (59)
Ihan kuin mun exä. Se haaveili Janina Fry -tyyppisistä naisista. Itse olen lyhyt, vaaleahiuksinen. Ja kehtasi jotenkin vielä syyllistää asiasta?!?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tää provo vai onko noin tahdittomia ihmisiä oikeesti olemassa? :D Oikea rakkaus ei kylläkään ikään, kokoon tai ulkonäköön tuijota, eikä varsinkaan muiden mielipiteistä välitä tuon taivaallista. Ehkä säkin ansaitset jotain parempaa?
Selkee trollihan tämä. Meille miehille ei todellakaan ole mikään ongelma naisen lyhyys, jos ei nyt ihan superlyhyt ole, mutta kaikki yli 140 senttiset kelpaa mukisematta 170 senttiin asti. Siitä ylöspäin sitten tulee ongelmia miehen pituudesta riippuen. Mutta siis joku 150 senttinen taskuraketti käy oikein mainiosti tällaiselle 190 senttiselle karjulle siitä ei kahta sanaa. Ehdottomasti mieluumin 145 senttinen, kuin 185 senttinen.
Jostain syystä _tasokkaat_ miehet tapailevat kuitenkin lähinnä 170-180 senttisiä malli- ja
missitypyjä.
Koska ne ketkä miellät "_tasokkaiksi_" miehiksi eli status-miehet, välittävät statuksesta, ympäristön mielipiteistä ja siihen ympäristöön sisältyy naisia jotka arvostavat pituutta. Jet set piireissä seurataan malli-muotia, vai onko se muottia, eli normaalia pidemmät naiset. Keskivertomiehen unelmanainen sen sijaan on, yllätys yllätys, keskivertopitkä tai vähän alle.
Mun ex tykkäsi siroista, lyhyistä naisista, mutta otti mut, 173 cm pitkän leveäharteisen korston, ja syyllisti mua tästä koko suhteen ajan. :D Ihme touhua!
Vierailija kirjoitti:
Yhtä hyvin olis voinut siis todeta, ettei miellytä itseään visuaalisesti. Hän on liian pitkä sinulle. Ajattele mielummin niin päin. Jssap
Ei mies voi koskaan olla liian pitkä naiselle. Pituus on miehelle aina vain etu.
Sano ukolle, ettei sekään miellytä sua visuaalisesti, joten voitte yhdessä iloita siitä, ettette ole sokeita.
Mistä te naiset kaivatte näitä miehiä?
Kiitos kaikille kommenteista. Olen positiivisesti yllättynyt, kuinka paljon täältä voi saada tukea ja asiallisia kommentteja. Parempi mieli jo, kun sai tänne kiukkuaan purkaa. Ansaitsen paremman miehen, etsiköön mies itselleen visuaalisesti miellyttävämpää seuraa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tää provo vai onko noin tahdittomia ihmisiä oikeesti olemassa? :D Oikea rakkaus ei kylläkään ikään, kokoon tai ulkonäköön tuijota, eikä varsinkaan muiden mielipiteistä välitä tuon taivaallista. Ehkä säkin ansaitset jotain parempaa?
Selkee trollihan tämä. Meille miehille ei todellakaan ole mikään ongelma naisen lyhyys, jos ei nyt ihan superlyhyt ole, mutta kaikki yli 140 senttiset kelpaa mukisematta 170 senttiin asti. Siitä ylöspäin sitten tulee ongelmia miehen pituudesta riippuen. Mutta siis joku 150 senttinen taskuraketti käy oikein mainiosti tällaiselle 190 senttiselle karjulle siitä ei kahta sanaa. Ehdottomasti mieluumin 145 senttinen, kuin 185 senttinen.
Jostain syystä _tasokkaat_ miehet tapailevat kuitenkin lähinnä 170-180 senttisiä malli- ja
missitypyjä.
T: katkera amtsoni joka ei löydä miestä
No huhhuh, vaikea uskoa, että noin tolloja miehiä on olemassa!! Tsemppiä AP, ansaitset paremman miehen.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikille kommenteista. Olen positiivisesti yllättynyt, kuinka paljon täältä voi saada tukea ja asiallisia kommentteja. Parempi mieli jo, kun sai tänne kiukkuaan purkaa. Ansaitsen paremman miehen, etsiköön mies itselleen visuaalisesti miellyttävämpää seuraa!
No niin, nyt UV-lupaus, että jätät ääliöukkos!
Tosiasiallisesti ymmärrän kyllä, että päätös ei ole helppo. Ja jos on vielä sellaista sukua kuin mullakin on, että ovat pöyristyneet siitä, että jätät "hyvän" miehen tollasen pikkuasian takia, kun se ei sua kuitenkaan hakkaa, eikä petä, eikä juo kaikkia rahoja... Nämä vanhan kansan ihmiset ei ymmärrä, että esim. jatkuva puolison ulkonäön dissaaminen on pitkän päälle ihan yhtä lamauttavaa kuin nyrkillä takominen. Ihmisen omanarvonntunnon kun voi nujertaa niin monin eri keinoin.
Sinä olet kuitenkin jo pidempään kuunnellut tuollaista typerää moitetta ulkonäössäsi sellaisesta asiasta, johon et itse voi mitenkään vaikuttaa, niin en oikeasti nää sulle mitään muuta mahdollisuutta kuin jatkaa matkaa ilman tuota miestä.
Jätä se ja aloita vuosi 2016 uusilla tuulilla!
T:nro 15
Miehellä on varmaan joku oma kriisinsä meneillään. Eihän tuo kivaa ole, mutta et voi miehen kriiseilyyn kauheasti vaikuttaa, joten sun täytyy miettiä, haluatko/pystytkö elää näin jos mies ei muutu.
Yritin keskustella asiasta miehen kanssa. Hän ei kuulema ollut sanonut "et miellytä minua visuaalisesti" vaan "ET TYYDYTÄ MINUA VISUAALISESTI". Voi helkkari mikä ääliö! Etsiköön visuaalisesti tyydyttävä vaimo muualta!
AP
Vierailija kirjoitti:
Yritin keskustella asiasta miehen kanssa. Hän ei kuulema ollut sanonut "et miellytä minua visuaalisesti" vaan "ET TYYDYTÄ MINUA VISUAALISESTI". Voi helkkari mikä ääliö! Etsiköön visuaalisesti tyydyttävä vaimo muualta!
AP
Eli jätit sen vittupään jo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
missitypyjä.
En usko että naisen pituus on ongelma, paitsi silloin kun mies on itse lyhyempi. Silloin tulee ongelmia se visuaalisen kokoonpanon kanssa jossain vaiheessa viimeistään.
Rakenna puujalat ja kävele niillä aina kun menette yhdessä ulos. Ei tarvitse miehen hävetä :D
käske jätkän painua ulos, ei ole minkään arvoinen, saattaa olla narsisti joten toimi.
Jaa no tommoinen mies ei miellyttäisi minua henkisesti. En edes alkaisi keskustelemaan sais mies painua vittuun.
Komppaan numeroa 20. Sano sille, että et tyydytä minua psyykkisesti.
Et kai tosissasi puhunut tulevista lapsista. On eri asia unohdella maitopurkkia pöydälle kuin olma asennevammainen törppö.
Epäkohteliaaksi idiootiksi voit häntä huoletta haukkua, sillä se on ensinnäkin totta ja toisekseen asia johon hän voisi halutessaan vaikuttaa.
Parasta kuitenkin jos jätät hänet itsekseen etsimään visuaalisesti miellyttävämpää naista, mikäli kukaan tuollaista junttia jaksaa katsella. Sinä ansaitset parempaa! Se ainakin on selviö.