Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi vittu! 4 tuntia ajoa mökille ja KAIKKI TARJOILUT VEGAANISIA.

Vierailija
31.12.2015 |

Koko vitun viikonlopun. kyllä tuli kysely onko ruoka rajoitteita , ei vain tullut mieleen että pitää kertoa erikseen jos haluaa kunnon ruokaa. Täällä sitä sitten näännytään kolmepäivää tai lähdetään liian aikaisin pois. Voi vittu saatana.

Kommentit (207)

Vierailija
21/207 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikset sä käy bensa-asemalla ostamassa vähän makkaraa? grillaat niitä sitten hymyillen hangessa.

Vierailija
22/207 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen korpisoturi kestää kolme vuorokautta vaikka pettua purren, eikä valita. Pettu muuten on vegaanista.

Mutta jos sinä et kestä niin hurautapa lähimmälle ABC-asemalle tai mitä siellä päin nyt auki on, ja osta jotain lenkkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/207 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veljesi kavereineen eivät ilmeisesti sitten ole kovinkaan hyviä kokkeja, jos sinulla on vegaaniruuasta tuollainen kuva? Nimittäin aivan helvetin hyvää sapuskaahan sitä saa vegaanisestikin tehtyä, jos osaa tehdä. Ei lihaa tarvita siihen, että ruoka on hyvää.

Itsekin olen sekasyöjä ja mieluummin söisin liharuokia, jos itse saisin päättää. Mutta se ei tarkoita, ettenkö vegeruuasta nauttisi myöskin. Valittamaan en nyt kehtaisi ruveta, todellakaan. Saa kyllä aika nirso olla, jos mikään vegeruoka ei maistu ollenkaan.

Käytännössä kaikki mikä on normaalisti hyvää on pilattu kasviksilla tai esim sillä ettei ole käytetty aitoa kermaa ,voita tai muuta mitä normaalit ihmiset syö. En halua syödä mitään makaronisalaattia jos siinä oleva valkoinen juttu on jotain muuta kun kerma viiliä ja kinkku puuttuu. Pöydällä notkuu kaikkea ja kaikki haiaee pahalle ja näyttää ällöttävälle. Puolisolle muka maistuu mutta se onkin yli kohtelias mun pitää varmaan alkaa syödä kynsiäni tai jotain tähäm oikean ravinnon puutteeseen. Sitten on paljon leipää ja kaikkia outoja töhniä ja tahoja muttei mitään kunnon päällisiä niinku kinkkua tai juustoa. Tai on jotain kasvis juutoa PÄHKINÖISTÄ Yök. En ymmärrä miten hyvä kokkius auttaa kun raaka aineista puuttuu kaikki mikä tekee ruuasta hyvää ei kukaan oikeasti tykkää kasvisten mausta.

AP

Vierailija
24/207 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ranskalaiset on vegaanisia. Suurin osa sipseistä on. Vegelihapullat, -nakit ja - nugetit on yleensä hyviä jos on hyvät merkit. Ihan perus uudenvuoden mättöä. Jos ajatus vegaaneista on pelkät pavut ja idut niin vika on sussa.

Vierailija
25/207 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötäelän (ja hihitän) ap:n tuskaa. Onneksi omassa kaapissa on hyviä proteiinin lähteitä.

Vierailija
26/207 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, oletan, että olet just 18v. Olenko oikeassa.jos olen väärässä, niin kerrotko ikäsi. Voiko joku aikuinen käyttäytyä ja kirjoittaa noin lapsellisesti.

Olen 23 ja veli on 27 sen hippi on 26 ja noi kaverit varmaan saman ikäisiä en tiedä voi olla munkin ikäisiä mutta niin puutos tautisia erä näyttää vanhemmalle :D

AP

Vierailija
27/207 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veljesi kavereineen eivät ilmeisesti sitten ole kovinkaan hyviä kokkeja, jos sinulla on vegaaniruuasta tuollainen kuva? Nimittäin aivan helvetin hyvää sapuskaahan sitä saa vegaanisestikin tehtyä, jos osaa tehdä. Ei lihaa tarvita siihen, että ruoka on hyvää.

Itsekin olen sekasyöjä ja mieluummin söisin liharuokia, jos itse saisin päättää. Mutta se ei tarkoita, ettenkö vegeruuasta nauttisi myöskin. Valittamaan en nyt kehtaisi ruveta, todellakaan. Saa kyllä aika nirso olla, jos mikään vegeruoka ei maistu ollenkaan.

Käytännössä kaikki mikä on normaalisti hyvää on pilattu kasviksilla tai esim sillä ettei ole käytetty aitoa kermaa ,voita tai muuta mitä normaalit ihmiset syö. En halua syödä mitään makaronisalaattia jos siinä oleva valkoinen juttu on jotain muuta kun kerma viiliä ja kinkku puuttuu. Pöydällä notkuu kaikkea ja kaikki haiaee pahalle ja näyttää ällöttävälle. Puolisolle muka maistuu mutta se onkin yli kohtelias mun pitää varmaan alkaa syödä kynsiäni tai jotain tähäm oikean ravinnon puutteeseen. Sitten on paljon leipää ja kaikkia outoja töhniä ja tahoja muttei mitään kunnon päällisiä niinku kinkkua tai juustoa. Tai on jotain kasvis juutoa PÄHKINÖISTÄ Yök. En ymmärrä miten hyvä kokkius auttaa kun raaka aineista puuttuu kaikki mikä tekee ruuasta hyvää ei kukaan oikeasti tykkää kasvisten mausta.

AP

No voi jumalauta!!!! Se kerma on tod. näk. soijakermaa tai kaurakermaa jota ei kyllä soosien seasta mausta erota. Paitsi tietysti jos on asennevamma.

Vierailija
28/207 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sinä noin pitkälle vierailulle menit ruokakassin kanssa (juustoa, leipää, kinkkua, kahvia, makkaraa..), syö siitä.

Selitin jo,suvun mökki ja ne luoasi tehdä ruuat KAIKILLE oletin siis et ne myös SOPIVAT KAIKILLE. Tiedän että veljen avovaimo ja niiden kaverit ja velikim on ilmeisesti noita kasviksia mutta en sitten yhtään voi käsittää miksei ne voi joustaa jotain kolmea päivää ja ostaa edes jotain kunnon ruokaa. Olisin tyytyväinen jos olisi vaikka niin että laittaisi jotain helppoa vaikka oikeaa nakkia tai oikeaa pihviä tai oikeaa voita ja maitoa ei ole vaikeaa. jääkaappi ja kaikki pursuaa ruokaa ja kaikki on outoa ja äklöä kakkaa.

AP

Mikset sinä voi joustaa kolmea päivää ja kokeilla uusia ruokia? Voisit vaikka vahingossa pitääkin joistakin vegeruoista :)

Vierailija
29/207 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle lähetän täältä pussillisen makkaraa ja välimerkkejä.

Vierailija
30/207 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyhkis. Meillä onkin jos jonkinlaista lihaa, kalaa, makkaraa ja muuta eläinperäistä. Viime uusi vuosi taas oli täysin vegaaninen. En ole vielä huomannut eroa, paitsi että viime vuonna olin tähän aikaan enemmän päissään.

Vierailija
31/207 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kyllä kelpaisi jos vaan saisi maitoa, juustoa ja voita. Niideb kanssa menisi kyllä salaatitkin mutta ei edes noita?

Vierailija
32/207 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lla ei ole taatusti mökkiä saati miestä. Yksiössään nakertaa viimeisen myyntipäivän perunasalaattia ja luulee keksivänsä hauskoja juttuja. Parempaa uutta vuotta!

Vierailija
33/207 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jonkun mökille menee kolmeksi vuorokaudeksi, niin oletuksena on, että vieraat tuovat myös ruokaa mukanaan. Mitäs teillä itsellänne on varattu ruoka- ja juomatuomisina?

Ihan pakko kysyä että oikeastiko? Jos kutsun jonkun meille mökille viikonlopuksi tms., niin pidän loukkauksena sitä, että tuodaan ruokaa mukana ihan kuin epäiltäisiin, onko meillä syötävää tarjottavaa.

Jos taas minut on kutsuttu mökille, varmistan sekä puhelimitse että sähköpostilla, mitä minun toivotaan tuovan mukanani. Jos vastaus on, että ei mitään, ei nämä ole nyyttärit, niin en todellakaan vie mitään syötävää.

Vierailija
34/207 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, "inhoan vegaaneja ja vegaaniruokia"-raivohullu provoilija taas vauhdissa. Mitäpä jos hakeutuisit hoitoon näin uuden vuoden kunniaksi.

Vierailija
35/207 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

No voi jumalauta!!!! Se kerma on tod. näk. soijakermaa tai kaurakermaa jota ei kyllä soosien seasta mausta erota. Paitsi tietysti jos on asennevamma.

Ei ihme että olet vege jos suusi on niin pahvista ettet erota noiden makua normaalista kermasta.

Vierailija
36/207 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen ensimmäinen ja ainoa jouluni anoppilassa. "Ei tarvitse tuoda mitään, täällä on kaikkea". Menin uskomaan siihen. Olihan siellä, outoja ruokia, joilla ei mitään tekemistä joulun kanssa. Kaupasta oli ostettu yksi torttu/nuppi. Ei ollut mitään makeaa, jälkkärinäkin oli juustoja. Ei ollut konvehteja. Ei kuulemma tarvittu, kun ei ollut lapsia. Punaviiniä oli laatikollinen neljälle hengelle. En mennyt enää toiste jouluksi.

Vierailija
37/207 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhe meinas kuolla Ahvenanmaalla nälkään. Aamulla syötiin tomaatteja, päivällä kökittiin kalliolla ja savustettiin saaliiks saadut kalat. Iltapalaks oli taas tomaattia. Isäntäperhe anto vielä matkaevääksi 10kg laatikon tomaatteja.

Vierailija
38/207 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan nykyisin joka paikkaan omat eväät ihan siksi, että tarjoilut alkaa olla luokaa raakakakku ja kaksi siivua merilevän päälle unohtunutta tofua.

Tapanina oltiin tutuilla ja sain monia kateellisia katseita, kun ruokarajoitteisiini vedoten otin esiin savustettua lohta, paahtopaistia ja juustokakkua.

Vierailija
39/207 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jonkun mökille menee kolmeksi vuorokaudeksi, niin oletuksena on, että vieraat tuovat myös ruokaa mukanaan. Mitäs teillä itsellänne on varattu ruoka- ja juomatuomisina?

Meidän perheen mökki on ei minulla ole mitään velvoitteita ruokkia kun veli ja sen vitun vegaani ja heidän vitun hippikaverit sanoi et kookkaavaat. Syötiin viimeksi huolto asemalla varmaan pitää käydä siellä sitten joka päivä kun täällä on kaikkea epäilyttävää rehua ja outoa prosessoitua möykkyä. Siis hyi helvetti ja täällä pitäisi sitten olla oksentamatta ja kuolematta nälkään. En edes viitsi kokeilla mitään kun varmaan sipiseissäkin on jotain vitun papuja. Hyi vittu. Onneksi on juomaa kun haettiin tallinnasta jouluna . Kai silläkin sitten elää jotenkin mutta puutos tilahan tästä jää. Anteeksi virheet ei kiinnosta korjata kun vituttaa.

AP

vitun pilvenpolttajahipit

Vierailija
40/207 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyvä aloitus, hymyilen vaikka muuten kaikki meneekin päin persettä :)

Niin on =)

Ketju on lukittu.