Tyttäreni pilaa parisuhteensa kutittelemalla!
Olen surullinen. 25-vuotias tyttäreni parisuhde on pahassa kriisissä. Syynä on se, että tyttäreni kutittelee poika/miesystäväänsä, ja tämä on saanut tarpeekseen. Tytön aiempi parisuhde kaatui samaan asiaan: mies ei vaan yksinkertaisesti enää jaksanut.
Tyttäreni ei voi kuulemma itselleen mitään. Jos mies pelaa tai katsoo telkkaria, tyttöni menee kutittelemaan miestä. Tarkkaan en tiedä alueita, kainaloista varmaankin, ehkä jalkapohjia myös. Genitaalialueiden kutittelusta ei ole kysymys.
Tyttäreni soitti minulle, ja kertoi asiasta. Yritin puhua järkeä, että lupaisi miehelle lopettavansa, mutta kyse taitaa olla pakonomaisesta kutittelusta. Tyttäreni ei kuulemma mahda asialle mitään. Nyt parisuhde on päättymässä, mies sanoi kyllästyneensä, ei jaksa enää. Hänestä tuntuu kuulemma, ettei pysty koskaan rentoutumaan, koska jännittää kutitetuksi tulemista.
En tiedä, minua ahdistaa tyttäreni puolesta. Olen niin surullinen, kun parisuhde päättyy tämän ongelman vuoksi. Pidin niin tuosta pojasta, hän on ahkera ja älykäs. Kaikin puolin täydellinen vävykandidaatti.
Jo parisuhteen alussa varoitin tyttöä, että ei jatkaisi samaa käyttäytymiskaavaa: ihastuttaa itseensä, ihastuu itsekin, mutta alkaa kutittelemaan.
Että tällainen ongelma. Harmittaa kuulla asiasta näin uudenvuodenaattona. Kutittelukierre jatkuu.
Kommentit (28)
Sorry, ei saisi nauraa, mutta vähän huvitti :D
Tosin en itsekään pidä, jos mua kutitellaan
Oho! Onko tytöllä muita pakko juttuja? Voisi olla Touretten syndrooma. .
No mitä tähän voi kukaan sanoa? Tyttäresi pitää lopettaa kutittelu jos haluaa pitää parisuhteensa. Ei ketään voi pakottaa kestämään jatkuvaa kutittelua.
Hakeeko sillä huomiota ja läheisyyttä? Mutta miehet vaan istuisivat sohvalla yksikseen.
Syytä on varmaan vaikea löytää, mielenkiintoista olisi tietää, mitä ajattelette asiasta. Sanoitte jo tuon huomion ja läheisyyden hakemisen, ja mahdollisen Touretten oireyhtymän.
Mutta tunnetteko kukaan samanlaisia tapauksia?
Olen tosi väsynyt ottamaan taas vastaan uutta ihmissuhdekriisiä. Tyttären on varmaan pakko muuttaa takaisin luokseni, asunto on miehen.
Niin, minua eikä pikkusiskoaan hän ei kutittele. Kohdistuu siis pelkästään miesystäviin.
Ap.
ÄITI!!!! Oliko TÄSTÄKIN pakko joku aloitus väkertää???!!
EI TOSIAAN kuule kuulu anopille miten vävypoikaa viedään, kiitos vain.
Ehkä tyttäresi pitäisi päästä puhumaan jollekin ammattilaiselle asiasta? Tuollainen pakonomainen käyttäytyminen kuulostaa aika omituiselta, ja jos ei itse pysty laittamaan kierteelle stoppia niin varmaan ammattilaisen avulle on tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
ÄITI!!!! Oliko TÄSTÄKIN pakko joku aloitus väkertää???!!
EI TOSIAAN kuule kuulu anopille miten vävypoikaa viedään, kiitos vain.
Ei ole tyttäreni tuo! En muuten ymmärrä, miksi jonkun pitää tulla sabotoimaan asiallista ketjua. Tässä ei ole mitään asiatonta!
Ap.
Kutitusväkivalta on nykyään laissakin kielletty! On ollut jo vuosia. Mies voi viedä asian käräjillekin jos huonosti käy.
Vierailija kirjoitti:
Kutitusväkivalta on nykyään laissakin kielletty! On ollut jo vuosia. Mies voi viedä asian käräjillekin jos huonosti käy.
Onko kutittaminen tosiaan laitonta? Entä pienten lasten kutittaminen?
Kuulostaa provolta, tosin hauskalta sellaiselta. :D Mutta jos jotain totuusperää sattuu olemaan, niin kyse on varmaankin siitä, että nainen ei saa tarpeeksi fyysistä lähelläoloa ja hellyyttä mieheltään. Asia korjaantuu löytämällä mies, joka pitää fyysisestä läheisyydestä.
Tyttösi on häiriintynyt.
Tai traumatisoitunut..? Kutiteltiinko tytärtäsi lapsena, josta olisi voinut oppia tämän "pakkomielteisen" kutittamisen?
Hauska aloitus. On tässä sen verran todellisuutta mukana, että olen itse ollut joissain suhteissa tosi ärsyttävä ja tehnyt saman tyyppisiä juttuja. Syynä tosiaan läheisyyden ja seksin puute, joka sitten purkautunut omituisena haluna ärsyttää kunnes olen tajunnut jättää miehen.
Asiaa on tutkittu, ja useimmilla kutittelijoilla taustalta löytyy fyysistä kutitusta lapsuudesta. Katso ap peiliin, varmaan kutittelit lasta pienenä, mikä nyt tuhoaa hänen parisuhteensa.
Aika kiva!