Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkaako sinullakin huomenna "uusi elämä"?

Vierailija
31.12.2015 |

Alkaako sinulla tipaton tammikuu, sokeriton kuukausi, vegaanihaaste, vaatteidenostolakkovuosi, laihdutuskuuri? Vai jokin muu, mikä?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kyllä mä aloitin jo sunnuntaina 27.12. kun jouluruuat oli tuhottu. Tarkoitus katsoa tarkemmin mitä syö ihan oman hyvinvoinnin kannalta ja paino toivottavasti hiukan putoaa siinä samalla.

Vierailija
22/35 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, olen terve ja hyvinvoiva viisikymppinen, mitään ei tarvitse muuttaa.

Aina voi kehittyä ja haasteet on kivoja! Miten ois uusi liikuntaharrastus tai opettele vaikka maalaamaan?

:) Joku kuvittelee että viisikymppisten naisten elämä on jotenkin seesteistä. Minulla on kaksi teiniä kotona ja heidän harrastuksensa pitävät minut kyllä aikataulussa. Lisäksi omat harrastukseni, luottamustehtävät, miehen talon remppa, kesämökin työt, klubikeikat, taidemuseot, liikunta ja lapsenlapsen hoito.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin jatkaa tätä nykyistä elämääni.

Minä myös. Totesin iloisena näitä vaatteiden, meikkien ym ostolakkoja katsoessani, että tein sen jo viime vuonna :) En ole käyttänyt meikkiä ollenkaan, kolmet uudet pikkuhousut ostin. Sokeri ja valkoinen vilja on ollut pois käytöstä, lihaa mä nyt syön muutenkin kerran pari kuukaudessa. Maito ja munat pelkästään demeter-laatuisina omalta tilalta. Maitoakin lähinnä kahvissa.

Vierailija
24/35 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ala ehkä ihan vielä huomenna, mutta toivoisin että ensi vuoden alkupuolella. Tarkoitus olisi siis muuttaa parempaan ja rauhallisempaan asuntoon.

Vierailija
25/35 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan lukemaan pääsykokeisiin, joten alkuvuosi on vain kokopäivätyötä ja laskemista. Aattelin samalla jättää turhan sokerin että oon virkeempi, ja muutan uuteen kämppään. Kimppakämpästä yksiöön. Maisema muuttuu ja aikataulu kiristyy. Joo kai se on muutos, mutta kaikkea olen pohjustanut jo loppuvuodesta.

Vierailija
26/35 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti alkaa. Tunnevammaiselle tyttöystävälle heipat ja exää iskemään. Exä on muutenkin elämäni rakkaus eli valoa kohti ja lujaa.

Vierailija
27/35 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Eroan kaikista fb:n sinkkuryhmistä, suoli24 ja E-kontaktit ja tinderit saavat kaikki pitää paskaisen tunkkinsa. Minä jätän teidät miehet nyt lopullisesti rauhaan ja keskityn elämään onnellisena yksin. "Elämäntapamuutos" jota olen jo pitkään kaivannut!

Vierailija
28/35 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ala vaan uusi vuosi ja normaali elämä. Meillä osuu marras-joulukuulle isäinpäivän, itsenäisyyspäivän, joulun ja uuden vuoden lisäksi useita merkkipäiviä, on työpaikan joulujuhlat ja kiireisin aika vuodesta töissä. Näiden osallistumisten ja järjestelyjen vuoksi iltaisin tulee valvottua pidempään, ulkoilu ja yöuni jää liian vähille, syötyä tulee epäsäännöllisemmin ja epäterveellisemmin. Normaalisti herään ilman herätyskelloa kuudelta, käytän koiran tunnin lenkillä, laitan aamiaisen ja valmistelen lounaan ennenkuin aloitan työt klo 8. Loppuvuodesta on pakko laittaa herätyskello soittamaan puoli kahdeksaksi, jotta ehtii käyttää hätäisesti koiran ulkona ja keittää kahvin. Aamiainen jää yleensä syömättä, lounas menee usein pitkälle iltapäivään ja senkin käyn karmeassa nälässä kiskomassa lähiravintolassa vetäen koko annoksen, vaikka vähempikin riittäisi täyttämään energiatarpeen. Nyt siis alkaa sosiaalisten suhteiden 5 kuukauden talviuni, joka päättyy taas vappuaattona, on katkolla kesän, jatkuu hetkellisesti syys-lokakuussa ja päättyy taas marraskuun alussa kunnes armelias uudenvuodenpäivä saapuu jälleen :) 

Vierailija
29/35 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siltä nyt näyttää. Ero täällä myös tänään ja vuosi alkaa uusilla haasteilla.

Vierailija
30/35 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi kiloa pois ja vaatteidenostovuosi! Vaatekaappi on täynnä rääsyjä, joten aion ostella lempivaatteita hyvillä mielin. Vain ihania ja kauniita, hyvälaatuisia vaatteita. Pois kaikki ruma ja kulahtanut (no naamalle ei voi mitään...). Hyvää uutta vuotta kaikille!

Vierailija
31/35 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa. Ruokaremontti. Josko nää kilot lähtis ja alkais kelvata markkinoilla.

Oon kyllästynyt yksinäisyyteen ja ihmisten kommentteihin.

Vierailija
32/35 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon kohotus , palkataan kaverin kanssa pt. Ja 5 kg pois, ruokavalio remontti.

Vierailija
33/35 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa tipaton ja kävin tänään liittymässä LadyLinelle. Tänään vielä juhlitaan, ylihuomenna salille ja alkoholit pois ainakin kuukaudeksi! Samoin herkut ja sokerit.

Ymmärrän, että haluat luopua sokerista, mutta miksi haluat luopua herkuista?

Koska tulee syötyä paljon myös suolaisia herkkuja.

Vierailija
34/35 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa tipaton ja kävin tänään liittymässä LadyLinelle. Tänään vielä juhlitaan, ylihuomenna salille ja alkoholit pois ainakin kuukaudeksi! Samoin herkut ja sokerit.

Ymmärrän, että haluat luopua sokerista, mutta miksi haluat luopua herkuista?

Koska tulee syötyä paljon myös suolaisia herkkuja.

Jos mä luopuisin herkuista, joutuisin oleen syömättä.

Vierailija
35/35 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan niin. Vaimo vihjaili, että saattaisi olla piakkoin anteliaalla tuulella eli puutteessa kärvistely on näillä näkymin päättymässä.