Alkaako sinullakin huomenna "uusi elämä"?
Alkaako sinulla tipaton tammikuu, sokeriton kuukausi, vegaanihaaste, vaatteidenostolakkovuosi, laihdutuskuuri? Vai jokin muu, mikä?
Kommentit (35)
Vaatteidenostolakko mulla on ollut jo monta kuukautta. Saan ostaa niitä vasta sitten, kun olen laihtunut 10 kiloa. Tosin sitten kun laihdun, ei tarvitse ostaa vaatteita. Uudenveroisia ihania vaatteita on kaapit pullollaan.
Eli siis laihdutan, ja laitan ruokavalion uusiksi. Olen repsahtanut niihin syötäviin joita en voisi syödä, ja voin huonosti. Myös herkut ja alkoholi jää pois, niihin menee aivan liikaa rahaa.
Eli kaikki ilo pois elämästä, muuta mulla ei olekaan.
Ei ala mikään noista, eikä mikään muukaan. Teen tarvittavia muutoksia pitkin vuotta.
Alkaa,tavallaan. Irtisanouduin töistä ja Huomenna on viimeinen työpäivä. Maantaina alkaa opiskelut.
Toivottavasti. Olen jo yskinyt puolet keuhkoistani pellolle ja toivon, että uusi vuosi alkaa ilman tätä virusta.
Minulla alkaa laihdutus. Parin viikon päästä alkaa superdieetti ja sitä ennen koitan vähitellen karsia herkut pois ja lisätä liikuntaa. Tavoitteena 10kg pois kesäksi.
Mä aion alkaa elää ilman vehnää ja laktoosia. Siinä on mulle tarpeeksi tekemistä syömisen suhteen :)
Kilot laihdutin jo jouluun mennessä, ihana aloittaa uusi vuosi valmiiksi laihana, ja keskittyä vaan nyt rauhassa uuteen ruokavalioon.
Mulla alkaa siinä mielessä että entistä enemmän katson mitä suuhuni pistän.
Aloitin elämäntapamuutoksen/laihdutuksen jo kk sitten ja hyvin meni joulukin. Ei mitään överisyömisiä. Ensi viikolla alkaa personal trainer palvelu, eli salitreenistä tulee tavoitteellisempaa. Alkon olen jättänyt jo pois. Tänään saan luvan vielä herkutella, mutta huomisesta alkaen taas ruotuun.
Ensimmäinen sinkkuvuosi piiitkäään aikaan, odotan jopa innolla vaikka ero ei ollutkaan minun päätökseni!
Vaatteidenostolakko alkaa. Huono omatunto kaikesta halpaketjuissa shoppailusta. Koitan olla luovempi jo olemassaolevien vaatteiden kanssa ja jos jotain uutta pitää saada, niin kirpparilta. Alusvaatteet tietty saa ostaa uutena.
Minulla menkat piti alkaa eilen joten toivon että huomenna vuosi alkaa positiivisella raskaustestillä :)
Ajattelin jatkaa tätä nykyistä elämääni.
Kyllä! Herkuton tammikuu! Joululöllöt pois ja ihannepainoa tavoitellaan.
Sinkkuvuosi. Ero tänään ja toivon että päätös pitää
Syödään paremmin, nyt on tullut ensin herkuteltua ja mässättyä miehen perheen luona uppopaistetun ruuan ja juuston ihmemaassa ja sit tuliki joulu... Eli suunnitellaan ruuat ja käydään kaupassa kerta pari viikossa vaan ja ei mässätä, kerran viikossa jotain hyvää.
Ei, olen terve ja hyvinvoiva viisikymppinen, mitään ei tarvitse muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei, olen terve ja hyvinvoiva viisikymppinen, mitään ei tarvitse muuttaa.
Aina voi kehittyä ja haasteet on kivoja! Miten ois uusi liikuntaharrastus tai opettele vaikka maalaamaan?
Alkaa tipaton ja kävin tänään liittymässä LadyLinelle. Tänään vielä juhlitaan, ylihuomenna salille ja alkoholit pois ainakin kuukaudeksi! Samoin herkut ja sokerit.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa tipaton ja kävin tänään liittymässä LadyLinelle. Tänään vielä juhlitaan, ylihuomenna salille ja alkoholit pois ainakin kuukaudeksi! Samoin herkut ja sokerit.
Ymmärrän, että haluat luopua sokerista, mutta miksi haluat luopua herkuista?
Tänään avioeropaperit vetämään (huomisesta maksaa kaksinkertaisesti), elämänilo takaisin ja surukilot pois!
Alkaa. Elämä ilman lehmänmaitoa. Maito ei sovi vatsalleni ollenkaan, mutta rakastan juustoja ja maitosuklaata:-(