keksikää suomal. julkkis, josta vain hyvää sanottavaa
Onko vaikea keksiä? Kiira Korpi? Elastinen? Vai joku muu?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiiran kaveriksi kävisi Minttu Virtanen.Eikös he ole aikamoisia enkeleitä molemmat?Tai ainakin tavallisen kuolevaisen yläpuolella.Näin minä ainakin lehdistä olen ymmärtännyt.
Kumpikaan ei vissiin muuta tee kun jumppaa ja seukkaa itteään tasokkaamman miehen kanssa niin josko noilla jutuilla kasvaa ne enkelinsiivet selkään?
Suht ilkeetä sanoa noinKiirasta. Kiiralla on ollut oma urheilu-urakin ja mittava nuoreksi naiseksi.
Ja Minttu on minttu. Enpä puhuis noista kahdesta samassa lauseessa.
En osaa ketään heittää kehään, mutta ilmoille heitetyistä Pirkka-Pekka Petelius - aina ystävällinen ja huumorilla liikenteessä.
Kari Aihinen, diggaan. Vaan olisko liian tuore kasvo, että AV sulattaa hänen mukavuutensa.
Nyt jos väkisin punnerran kuitenkin, niin Susanna Haavisto. Miksei Eija Vilpaskin. Aivan ihania naisia. Se iloinen ja ystävällinen puheensorina.
Käyttäjä490 kirjoitti:
Arvi Lind.
Joo, tää! Huonosti luettu, en bongannut aikaisemmin.
Ihana mies. Komea ja charmantti.
Vierailija kirjoitti:
Onko vaikea keksiä? Kiira Korpi? Elastinen? Vai joku muu?
Robin
Aika hassulta tuntuu arvioida/luokitella henkilöitä joita ei kuitenkaan tunne. Vaikka tiedän, ettei täydellistä ihmistä ole olemassa, niin vastaan ap:n aloitteeseen. On monia joista en pahaa sanaa sanoisi, mutta nyt valitsin henkilön joka on mielestäni niin ihana tyyppi ja tuntuu kuin koko paikka valaistuu hänen aurinkoisesta hymystään. Mahtava artisti ja kaunis Suvi Teräsniska.
Adolf Ehrnrooth jos edesmenneet lasketaan... ja jos häntä nyt voi "julkkiksena" pitää.
Vierailija kirjoitti:
Antti Tuisku tietenkin!
Ei jatkoon, puhuu jotain kusipäistä murretta.
Pekka Hyysalo, Robin, Jari Sillanpää, Heikki Hursti.
Vierailija kirjoitti:
Arman A.
Suomalaisia?
Se,että sattuu Suomessa asumaan ei tee ihmisestä suomalaista.
Jari Siltsu Sillanpää voitti tän äänestyksen. Ihmettelen mitä pahaa Juha Tapio on teille tehnyt..?
Muumimamma! Vai onko niin että yhdenkään naispuolisen on tuohon listaan mahdoton päästä? Ei onnistu edes piirroshahmolta. Saamarin sovinistinen ajatusmaailma. Itse äänestän mm jaana pelkosta, suvi tiilikaista, chisua, jannica b:tä muumimamman lisäksi.
Christel Sundberg ainakin on osannut "hoitaa hommansa" julkisuudessa kaikilta osin
Arvi Lind.