Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö, miten sinun "kuuluisi" pukeutua, mutta et halua?

Vierailija
30.12.2015 |

Stylisti pukisi sinut vaatteisiin, jotka imartelisivat vartalotyyppiäsi ja väreihin, jotka saisivat ihosi hehkumaan. Sinä mahdollisesti tiedätkin, mitä nämä asiat olisivat, mutta makusi on erilainen tai et jaksa vaivautua?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjäsin hiukset ihan mustiksi, vaikka olen suomalaisen värinen, mutta mun mielestä näyttää hyvältä ja osaan "olla" tässä. Aina välillä päätän alkaa siistiksi ja tyylikkääksi, sitten en kuitenkaan heitä kaikkia resuvaatteita meneen vaan kuljen niissä. Siistejä vaatteita on, mutta jäävät käyttämättä! Olen taitava meikkaamaan nätisti, on hassua että pukeutumista en oikein handlaa vieläkään.

Vierailija
2/18 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi pukeutua ikäni mukaan (35) ha korostaa vartalon parhaita puolia (hoikka vyötärö, pitkät jalat) mutta pidän mieluummin pitkää villapaitaa, farkkuja ja Converseja :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmani on, etten löydä kaupoista sellaisia vaatteita, jotka minulle sopisi. On vain niitä säkkimallisia telttoja, mutta minun kuuluisi korostaa vyötäröä.

Vierailija
4/18 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tällaisi kuuluisi pukeutua ajattelua laisinkaan, minä teen niinku tykkään ja muut voi sit olla niitä lampaita...

Vierailija
5/18 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen sihteeri paikassa jossa muut ovat jakku/puku kansaa mutta minä pukeudun ns. street style henkisesti, ihmiset varmaan miettivät että kuljen halvoissa ryysyissä vaikka nytkin päällä oleva pikimusta college paitanikin maksoi 250e :D

Haluan vain pitää juttuni enkä kadota massan mukaan pukeutumisellani.

Vierailija
6/18 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tällaisi kuuluisi pukeutua ajattelua laisinkaan, minä teen niinku tykkään ja muut voi sit olla niitä lampaita...

Ihana

Vierailija
7/18 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohi alkuperäisen aiheen, mutta en ymmärrä ihmisiä jotka OSAAVAT pukeutua hyvin, mutta EIVÄT JAKSA pukeutua hyvin.

On eri asia jos ei tiedä mikä itselle sopii ja/tai ei osaa ostaa vaatteita, ja siksi on ns. huonosti pukeutunut. Mutta jos omaa tyylitajua sen verran että näkee mikä malli/väri itselle sopii ja mikä ei, niin en ymmärrä miksi pitää olla ns. huonosti pukeutunut!

Ja hyvin pukeutuminen ei tarkoita sitä että sipsutellaan esim. minihameessa ja piikkikoroissa -30`C pakkasessa "jotta ollaan tyylikkäitä" (ei todellakaan!) vaan sitä että on asialliset itselle sopivat vaatteet.

Käytännössä tuohon ei edes mene ajallisesti sen enempää mitä rönttävaatteisiin pukeutumiseen, mutta ero on kuin yöllä ja päivällä jos on esim. ns. siisti ehjä itselle yvänvärinen toppatakki ja siihen sopiva kaulahuivi ja tumput vert. (kärjistäen) joku likainen/rikkinäinen takki ja mieheltä lainatut liian isot tumput ja lapselta lainattu Spiderman kauluri kaulassa.

Surullista on myös se kun teinityyli jää SELLAISENAAN päälle keski-ikään saakka. Tyyli voi olla esim. gootti-/tai rockhenkinen, mutta se Oma Tyylikin voi kehittyä ajan mittaan. Pienillä muutoksilla saa "aikuisuutta" siihen omaan tyyliin, vaikka pohja pysyisi ns. samana. Voi olla esim. tennarit ja mustat pillifarkut ja hieman naisellisempi nahkatakki ja Tiimarin niittikorun sijasta joku hopeinen "rokahtava" koru jne. eli on tyylikäs mutta kuitenkin se Oma Juttu näkyy.

Vierailija
8/18 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lihava, mutta mitat on 122-88-120. Pukeudun yrittäen häivyttää tuota isoa vyötärön ja muun kropan eroa, vaikka vissiin sitä kapeeta vyötäröä kuuluis korostaa. Se on vaan hiukan ahdistavaa iskeä päälleen jotain, jossa muodot tulee esille kun tuntuu ettei kukaan nää enää muuta kuin järkyttävän suuren perseen ja tissit, yök!

Vierailija
9/18 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäiseni pitäisi pukeutua silleen sporttihenkisesti converseihin, revittyihin farkkuihin ja parkoihin, mutta tykkään itse hameista ja mekoista.

Vierailija
10/18 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä pukeudun mieluiten niihin väreihin, jotka oikeasti sopivat minulle. Tiedän myös vaatemallit, jotka pukevat minua ja käytänkin niistä osaa. Oikeista kohti tyköistuvia vaatteita ja oikeilla mittasuhteilla.  Syy miksi en käytä kaikkea on, että en tahdo pukeutua epämukaviin vaatteisiin, vaikka ne minulle sopisivatkin. Olisin joissakin jopa tyrmäävän kaunis, mutta silti riittää, kun olen suhteellisen tyrmäävä näinkin. Mielestäni täytyy esim valita, että mitä aluetta vartalostaan korostaa milloinkin. En tahdo tuoda esille liikaa kerrallaan. Tämä on tyylini. Välillä se on peittävä. Korkeat korot eivät kuulu siihen eivätkä aivan minit hameetkaan. Pitkä hame on kätevin. Jos on avara kaula-aukko, niin kannan mukanani jotain peittävämpää siltä varalta, että sää tai mielialani sattuisi vaihtumaan. Vaatteillaan voi viestiä myös torjuntaa ja minulla on täysi oikeus siihen.

Vierailija
11/18 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin pieni ja hankalan muotoinen, että haastavaa on pukeutua parhaita puolia korostaen. Suuri osa kauppojen vaatteista on mulle auttamatta liian isoja, vaikka kuinka ois hyviä juuri mun vartalomallille, niin eivät sitten kuitenkan istu kuten pitäisi.

Vierailija
12/18 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi pukeutua villapaitaan ja farkkuihin ja blaa blaa.

Pukeudun joka päivä mekkoihin/hameisiin, talvella vaan pitkähihaiset versiot ja paksuja villasukkahousuja päällekkäin useat niin kyllä tarkenee (ja ulkona olemisen ajaksi toppahousut!).

Ylipukeudun myöskin lähes joka päivä, ja tiedän sen luultavasti näyttävän oudolta....

Vierailija
13/18 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ja käytän lähes ainoastaan pillifarkkuja ja mitä nämä nyt ovat jegginssejä tms. koska mielestäni ne ovat päällä mukavat ja sopivat nilkkureiden ja kapeiden saappaiden kanssa. Olen lyhyt ja av:n mittapuulla hieman pyöreä (normaalipainoinen kuitenkin) ja ilmeisesti juuri tällaisella kropalla niitä tulisi oikeasti välttää.

Vierailija
14/18 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä mun varmaan joidenkin mielestä kuuluisi pukeutua kauluspaitoihin, jakkupukuihin, asiallisiin kenkiin jne suht tyylikkääseen (?) toimisto-uranainen -tyyliin mutta kun mää innnnhoan semmoisia vaatteita päälläni. Melko vapautuneesti hiihtelen siis rennoissa mekoissa ja villasukissa.

Kropan mallin puolesta en osaa sanoa miten mun "pitäisi" pukeutua, varmaan jotenkin kiristävästi ja puristavasti > en ala. x)

Vierailija
15/18 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän miten minun kannattaisi pukeutua ja mikä näyttää itselle sopivalta, mutta en löydä sellaisia vaatteita! Tai jos löydän, ne ovat aivan suhteettoman kalliita palkkaani nähden. 

Vierailija
16/18 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin jokunen vuosi sitten värianalyysissa ja päätin ottaa värit käyttöön. Nyt ostin alesta 3 vaatetta: 1 x musta ja 2 x harmaa. Turvallista ja tylsää. Toisaalta sopii hyvin harmaaseen naamaan ja mustiin silmänaluksiin.

Vierailija
17/18 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko varmasti pitäisi pukeutua johonkin muuhun kuin luottounivormuuni mustiin farkkuihin ja mustaan trikoopaitaan. Pukeutumiseni on tylsää ja monotonista, mutta olen tarkka siitä, että vaatteet ovat kropalleni imartelevat.

Vierailija
18/18 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päärynävartalo, joten pitäisi käyttää bootcut-farkkuja, mutta pidän pillejä. Korkkareita myös "kuuluisi" käyttää, jotta jalat näyttäisivät pidemmiltä ja kengänkoko pienemmältä. Mutta korkkarit ovat epäkäytännölliset, enkä ole vielä löytänyt yksiäkään, jotka tuntuisivat siedettäviltä jalassa. Varmasti on muitakin, mut noi nyt päällimmäisenä tulee mieleen. Muutenkin usein päärynävartalon pukeutumisohjeet ei mielestäni oikein sovi nuorelle ja hoikalle naiselle...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme