Mitä hajuvettä käytät tällä hetkellä?
Kommentit (112)
Juhlatuoksuna Boss Nuit pour femme, muuten arjessa niukasti käytettynä Body Shopin vartalosuihke (jotain kookosta taitaa olla)
Shiseidon Zen silloin kun lähden ulos. Arkisin en käytä mitään.
Juicy Couturen Viva la Juicy käytössä. Kevyempänä tuoksuna käytän VS:n Strawberries & Champagne - body mistiä.
YSL manifesto ja versace bright crystal absolu
Diorin la dolce vita ja Flower by Kenzo
En käytä mitään. Musta on kivempi, kun jollain tuoksuu miedosti vaikka pestyt hiukset kuin mikään parfyymi. En ole allerginen kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
hugo boss jour
Mulla myös tämä!
Juhlissa käytän Jimmy Choon Blossomia, arkena en mitään.
Ysl Black Opium, Prada Candy, D&G Light Blue ja Gucci II. Näitä vaihdellen. :)
Arkituoksuina Calvin Klein Sheer beauty, Burberry Summer sekä Narciso Rodriguez for her. Iltatuoksuina Lancome Tresor midnight rose sekä YSL Manifesto <3
Käytin monta vuotta jennifer lopezin glow-tuoksua. Nyt sitä ei löydy enää mistään :(
Mulla on Burberryn Body. Ihanan raikas tuoksu. Joskus teininä käytin Betty Barclayn(?) wiman number two:ta. Onkohan sitä enää mistään saatavilla? Oli hyvä tuoksu...
Jennifer anistonin glow on ollut myynnissä ainakin joissain prismoissa. CDON.COM sivustolla nyt glow on alessa ja maksaa 100ml vain 34 euroa. Luotettava ruotsalainen nettikauppa.
1. Hugo Bossin "Woman", ollut suosikkini ainakin 10v ajan.
2. Biothermin "Eau Pure", arkituoksuni useimmiten.
3. Giorgio Armanin "Acqua di Gioia" ja
4. D&C "Light blue"
5. Laura Biagiottin "Laura"
Noita käytän kaikkia muita viikottain paitsi Lauraa harvemmin, ei ole minusta ihan perusarkituoksu.
Just nyt Victorias secretin Bombshelliä.
L'Occitanen Verveine.
Tosi sitruksinen, ei yhtään makea. Olen tykännyt tosi paljon. Ihastuin ensin hotellissa tuon tuoksun kosteusvoiteeseen, jota oli siellä kylppärissä ja ostin tuoksun lentokentältä. Toi on kyllä enemmän sellainen vaan puhdas, kosteusvoidemainen tuoksu kuin hajuvesi. Juhliin on sitten pari muuta suosikkia, Calvin Klein One ja Lancomen Miracle
Salvatore Ferragamo Signorina, sain mieheltä. Oudon näköinen merkki ja puteli, mutta tuoksu aivan mahtava. Olen monesti ihmetellyt miehen kykyä valita mulle hajuvesiä, jokaiseen olen hullaantunut täysin. Ja muuten, mieheni on täysin sivistymätön perusduunari.
Kaksi muuta tällä hetkellä Escadan Cherry in the air (myöskin mieheltä, tykkään älyttömästi) ja Born in paradise (oma ostos, ei niin hyvä...)