Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hajuvettä käytät tällä hetkellä?

Vierailija
30.12.2015 |

.

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burberry London Edp ja Burberry Weekend Edp.

Vierailija
82/112 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odeur natural.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mul on ollut jo 18 vuotta sama. Thierry Muglerin Angel.

En voi sietää tuota hajua :D Se haisee aivan turkiskuoriaismyrkylle. Tuttu haju mm. Helsingin kantakaupungin jugend-taloissa.

Olen joskus kysynyt henkilöltä onko heillä tehty myrkytys, jolloin sanonut että ei. Sitten olen kysynyt että "oi mikä kiva tuoksu sulla on?" niin vastaus on ollut Angel!

Vierailija
84/112 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jennifer anistonin glow on ollut myynnissä ainakin joissain prismoissa. CDON.COM sivustolla nyt glow on alessa ja maksaa 100ml vain 34 euroa. Luotettava ruotsalainen nettikauppa.

Anistonin??! :-D

Lopezihan tuon keulakuvana on, käytti itse kallista ja harvinaisempaa China Rain-tuoksua josta kopioinut itselleen Glow-halpisversion.

Vierailija
85/112 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

L'Artisanin Voleur de Roses ja Mimosa Pour Moi. Ostan nuo Pariisista.

En pidä tusinatuoksuista. Ilmeisesti miehetkin tunnistavat nuo erikoisiksi ja kalliiksi tuoksuiksi koska ovat niistä aina aivan lääpällään :)

Vierailija
86/112 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jennifer anistonin glow on ollut myynnissä ainakin joissain prismoissa. CDON.COM sivustolla nyt glow on alessa ja maksaa 100ml vain 34 euroa. Luotettava ruotsalainen nettikauppa.

Lopezihan tuon keulakuvana on, käytti itse kallista ja harvinaisempaa China Rain-tuoksua josta kopioinut itselleen Glow-halpisversion.

Ajattelin itse ilmoittaa kun joku etsi Lopezin tuotetta ja ei muka saanut sitä mistään. En itse muista onko anistonin vai lopezin, koska en itse käytä halpistuoksuja.

Vierailija
87/112 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtelevasti vaniljan tuoksuinen joku ei juuri minkään merkkinen hajuvesi (todennäköisesti eau de toilette).  Oli kuitenkin suht mieto ja kestävä ja pehmeän tuoksuinen, niin tykkäsin.

Joko tuo on Alyssa Asleyn Vanilla, tai semmoinen pitkä koeputken mallinen pullo jossa muistaakseni kellertävä teksti tai korkki jonka merkkiä en muista mutta Sokos ja Anttila taisivat ainakin myydä sitä  :) Pidin molemmista, koska se vanilja oli tosiaan aidon ja pehmeän tuoksuinen, eikä mikään päällekäyvä tunkkainen vanilliinisokeripommi.

Vierailija
88/112 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä Calvin Kleinin Eternity ja iltatuoksuna Giorgio Armanin Sí, joita näköjään on aika monella muullakin :)

Vierailija
89/112 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän Naapurin Anafylaktista shokkia. Teinityttären tuoksu on Ürjø.

Tyttäresi on trenditietoinen! Teinien uusi hittituoksu on juurikin tuo Ürjø. Oma tyttö toivoi jotain tuoksua lahjaksi ja annettiin hänelle tuo Ürjø ja aiemmin mainittu La Cuzi.

Vierailija
90/112 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chanel Chance eau fraiche tällä hetkellä ihollani. Chanel Chance eau tendre on tämänhetkinen suosikkini. Kaapista löytyy myös Versace Bright Crystal, Calvin Clein Endless Euphoria ja Nina Ricci Nina L'elixir. Viimeksi mainittuun olen kyllästynyt. Muita käytän ahkerasti. Harvat tuoksut miellyttävät tätä supernenää. :D

Vierailija
91/112 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flower by Kenzo

Vierailija
92/112 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

CK One ja nyt joulupukin tuomana CK Red. Pitkään käytin Giorgio Armanin Her'tä.

Vierailija
93/112 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

L'Artisanin Voleur de Roses ja Mimosa Pour Moi. Ostan nuo Pariisista.

En pidä tusinatuoksuista. Ilmeisesti miehetkin tunnistavat nuo erikoisiksi ja kalliiksi tuoksuiksi koska ovat niistä aina aivan lääpällään :)

:D Varmasti näin! Itse käytän ihan Beyoncén Heat rush -tuoksua, ja saan todella usein kuulla miehiltä (välillä myös naisilta) että tuoksun ihanalta.

Vierailija
94/112 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raidin punkkikarkoite tuoksuu hyvin ja pitkään . Suosittelen

Vierailija
95/112 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Per ce le moi.

Vierailija
96/112 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidl-kaupan tuoksut käytössä :-D

Niistä se sininen on itse asiassa ihan ok. Muistuttaa yhtä aikaisempaa lempituoksuani, Lou lou.

Vierailija
97/112 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin itse ilmoittaa kun joku etsi Lopezin tuotetta ja ei muka saanut sitä mistään. En itse muista onko anistonin vai lopezin, koska en itse käytä halpistuoksuja.

Ei se vielä 10v sitten mielestäni mikään halpistuoksu ollut. Sokokselta ostin ja laivalta. Prismassa en ole koskaan nähnyt. Lopezin glowta siis.

Vierailija
98/112 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suositelkaa mulle tuoksua: raikas, ei liian makea eikä missään nimessä liikaa vaniljaa. Mut unisexkään ei kuulosta hyvältä, haluaisin tuoksua kuitenkin naiselta.

T. Ohis, joka ostais itselleen uuden tuoksun heti kun löytäis hyvän

Issey Miyaken L´Eau D`Issey? Musta se on kaikkien aikojen ihanin. Nytkin käytössä.

Vierailija
99/112 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viktor&Rolfin bonbon ja välillä escadan magnetism

Vierailija
100/112 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raidin punkkikarkoite tuoksuu hyvin ja pitkään . Suosittelen

Juuri aamulla suhauttelin Raidin monitehoa. Sitrusmainen kukkaistuoksu tuntuu nenääni vieläkin. On kyllä iso ja riittoisa pullo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan