Suoritin itselleni polvileikkauksen
Olen siis kirurgi ammatiltani, eli tiedän mitä teen. Kaaduin taannoin polkupyörällä ja polveni kierukat repeytyivät pahasti. En päässyt leikkaukseen, joten päätin tehdä sen itse. Ihan hyvin tuo onnistui. Ajattelin leikata sen ensin vain paikallispuudutuksessa, mutta päädyin anestesiaan, enpähän tuntenut kipua. Vielä on toipumisaikaa jäljellä, mutta hyvältä näyttää toistaiseksi - eikä maksanut mitään! Tarvikkeet ja lääkkeet minulla oli omasta takaa.
Vaimoni sanoi, että minun kannattaisi opiskella hammaslääkäriksi, niin voisin paikata itse hampaani. Hän on itse kampaaja ja leikkaa omat hiuksensa. Meidän perheessä on aika vahva tee-se-itse -meininki :)
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Sulle on varmasti tuttu tämä klassikko? http://www.southpolestation.com/trivia/igy1/appendix.html
-
HUOM! Herkät ihmiset! Linkissä on kuva avatusta vatsasta.
Ihan mielenkiintoinen juttu! Itse olin sen verran nössö, että tein sen nukutuksessa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle on varmasti tuttu tämä klassikko? http://www.southpolestation.com/trivia/igy1/appendix.html
-
Ihan mielenkiintoinen juttu! Itse olin sen verran nössö, että tein sen nukutuksessa.
ap
Of course my horse.
Hei lääkäri! Aivan mahtava juttu, vaan oletko tosissas? Mitenkä voit nukutuksessa toimia ja leikata, kun silloinhan ollaan nukuksissa?
Vierailija kirjoitti:
Hei lääkäri! Aivan mahtava juttu, vaan oletko tosissas? Mitenkä voit nukutuksessa toimia ja leikata, kun silloinhan ollaan nukuksissa?
Nyt en ole varma ymmärsinkö kysymystä...
ap
Olen siis kokki ammatiltani ja tein itselleni ruokaa. Vaimoni on lastenjoitaja ja hoitaa siis omatkin lapset. Meilläkin melkoista tee-se-itse -meininkiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen siis kokki ammatiltani ja tein itselleni ruokaa. Vaimoni on lastenjoitaja ja hoitaa siis omatkin lapset. Meilläkin melkoista tee-se-itse -meininkiä.
Meilläkin! Mieheni on keinosiementäjä ja... ei kun ei mitään. Unohtakaa koko juttu!
Vierailija kirjoitti:
Itse olen hautausurakoitsija, ja hautasin juuri itseni. Hyvää yötä.
Kevyet mullat!
Minä tein itselleni ja miehelleni pallolaajennuksen. Toivottavasti saimme lisää elinvuosia.
Olen korva-, nenä-, kurkkulääkäri ja samat systremit täälläkin. Poistin nielurisani pari vuotta sitten ja korvatulehduksen havaittuani puhkaisin tärykalvoni nukutuksessa.
Mieheni on muuten lihanleikkaajana Saarioisilla.
Minä olen ammatiltani valtionvarainministeri ja kusetan itseäni joka päivä.
Minä kainostellen kerron, että elätän itseni ja perheeni maailman vanhinta ammattia harjoittaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Et ymmärtänyt kysymystä? Nukutuksessa ihmiseltä on taju kankaalla. Miten onnistuit itseäsi operoimaan tajuttomana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Et ymmärtänyt kysymystä? Nukutuksessa ihmiseltä on taju kankaalla. Miten onnistuit itseäsi operoimaan tajuttomana?
Kyllähän ihminen näkee unia, hengittää ja joskus jopa kävelee unissaan. Ei ihmisen tarviste olla vahvassa tietoisuudentilassa tehdäkseen asioita. Katso vaikka hallituksen toimintaa.
En oo siivooja mutta siivoan kerran viikossa ja mies pyyhkii pölyt. Tee se itse meininkiä täälläkin.
-