Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada voimakkaampia orgasmeja?

Vierailija
29.12.2015 |

Saan vain klitorisorgasmeja ja ne eivät ole kovin voimakkaita. Miten tässä voisi harjaantua?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä pariskuntavibraa apuna. Katso howtousethewevibe.com -sivustolta mallia.

Vierailija
2/14 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitapa joskus klitorisorgasmia peppuseksin aikana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitorisorgasmin jälkeen voisitte yrittää etsiä sun g-pistettä. Siitä oli juuri ketju täällä, ensin stimuloitte sitä sormin tai tarkoitukseen sopivalla dildolla. Ainakin minä laukean siitä todella lujaa. Edellyttää kyllä, että olen täysin rento.

Vierailija
4/14 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras vaihtoehto on vibraattori klitoriksella ja anaaliyhdyntä.

Siinä saa kaikkein voimakkaimmat orgasmit.

Vierailija
5/14 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen/naisen käsi vitussa ja klitoriksen nuolentaa, kun parisi saa älä ota kättä vitusta ja jatka kädellä runkkaamista. Satavarma ja mega orgasmi. Kokemusta on näin voi ystäväsi auttaa sinua.

Vierailija
6/14 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen/naisen käsi vitussa ja klitoriksen nuolentaa, kun parisi saa älä ota kättä vitusta ja jatka kädellä runkkaamista. Satavarma ja mega orgasmi. Kokemusta on näin voi ystäväsi auttaa sinua.

Auttaa ja toimii minulla iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnaaaaaaaaaaaaaa.

Vierailija
7/14 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun klitorisorgasmit on voimakkaampia, kun samalla on jotain pillussa tai pepussa, tai vaikka kummassakin. :)

Vierailija
8/14 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kulli seiso vaikka mitä tekisi. Löysänä luikerona se makaa pallejani vasten, ainut mitä sillä nykyään teen on kuseminen. Nuorena poikana kulli oli kovana jatkuvasti, runkkasin jopa kuusi kertaa päivässä. Oi niitä suloisia aikoja!

Vierailija
9/14 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei kulli seiso vaikka mitä tekisi. Löysänä luikerona se makaa pallejani vasten, ainut mitä sillä nykyään teen on kuseminen. Nuorena poikana kulli oli kovana jatkuvasti, runkkasin jopa kuusi kertaa päivässä. Oi niitä suloisia aikoja!

Käyppä lääkärissä, useimmiten erektio lääkkeet auttaa.

Vierailija
10/14 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile sisällesi Intimate Spreader. Se on taipuisa, silikoninen "jousi", joka  hieroo g-pisteen aluetta ja levittää häpyhuulia kiihottavasti. Käytä yhdynnän aikana ja maksimoi molempien nautinto.

Ihan Anttilakin myy:

http://www.anttila.com/shop/fi/netanttila/kauneus-ja-terveys/intiimituo…

asettaminen paikoilleen on kivaa esileikkiä.

Vierailija
11/14 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidemmät esileikit auttaa meillä

Vierailija
12/14 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisinpa edes tavallisen orgasmin..

Vierailija
13/14 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

saisinpa edes tavallisen orgasmin..

Voi kumpa voisin auttaa sinua, mutta vielä tulee se päivä kun saat kokea sen oikean orgasmin. Uskon vahvasti näin, älä vaivu synkkyyteen kyllä se aurinko paistaa vielä risukasaankin AP M50+.

Vierailija
14/14 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minä saan kaikkein voimakkaimmat orgasmit siten, että olen selälläni jalat koukussa ja mies on kyljellään ja jalkojen alta sisälläni. Otan Womanizerin ja laitan sen klitorikseni päälle. Mies liikkuu sisälläni juuri niin syvällä ja niin paljon kuin minä haluan ja osuu G-pisteeseen koska jalkani ovat koukussa. Kun orgasmi tulee noin minuutin päästä, se vie tajunnan, mutta eihän sillä ole niin väliä kun en putoa mihinkään. Mieskään ei pysty pidättämään kauempaa, kun puristelen häntä orgasmissani ja huudan suoraa huutoa. Niin ja radio päälle, etteivät naapurit koputtele seinään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi