Vauva vilkutti minulle rattaista äsken
Huomasin tämän nappinenän ja katsoin häntä tietysti silmät kirkkaina. Hän vilkutti minulle! °▼° Päiväni on pelastettu! Vauvat on ihania kun ne vilkuttaa ihmiselle jota eivät edes tunne ♡ Voi mikä ihanuus. Tykkäättekö tekin jos pikkuiset vilkuttaa teille?
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
:D
Mikä naurattaa!? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä naurattaa!? Ap
Miten vauva (vastasyntyny)voi muka vilkuttaa rattaista? :D
Minulla on iso koira jota monet pikkulapset osoittavat ja hihkuvat niin innoissaan että pakostakin piristyy omakin päivä. :) Ihania nuo pikkuihmiset jotka eivät ole vielä ehtineet kyynistyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä naurattaa!? Ap
Eihän ap sanonut vauvan olleen vastasyntynyt. Vauva on vauva niin kauan kun ei kävele ja kyllä tollanen isompi vauva (lähelle vuoden ikäinen) jo osaa vilkuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä naurattaa!? Ap
No ei se ollutkaan vastasyntynyt vaan joku 1-2-vuotias!? Kyllä se näytti vauvalta♡ ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä naurattaa!? Ap
Vauvahan ei automaattisesti tarkoita vastasyntynyttä...
Itse en tykkää lapsista, mutta pakko myöntää ettäjotkut on oikein suloisia tapauksia ja piristävät päivää
Musta tuntuu että lapset kiinnittää aina huomiota ihmisiin jotka ei huomio niitä :D
Itse en yhtään osaa olla tai jutella lasten kanssa enkä erityisemmin edes lapsista pidä ja silti todella usein tulee lapset juttelemaan ja vauvat hymyilee/vilkuttaa/nauraa ja haluaa syliin. Oon kans se joka aina revitään sukulaisten lasten toimesta leikkimään ja pelaamaan.
Minua usein vaan tuijottavat silmät pyöreinä, lopettavat huutamisenkin jos näkevät minut. Kai olen vaan niin ihmeellisen näköinen otus, että mielenkiinto herää ja kaikki muu unohtuu siihen paikkaan. Ihan kiva kun tuijottelevat, koska onhan ne vauvelit ja pikkunassikat aika veikeitä, eivätkä ainakaan ole ilkeitä.
Terveisin Naispelko22
Tuollainen pelastaa huononkin päivän!
Söpö. Se halus selvästi ilahduttaa sua :)
Yäk... Mitä ihanaa jossain lapsissa ja vauvoissa voi olla?
Mun mielestä koiranpennutkin ovat ihanempia ja söpömpiä mitä yksikään lapsi tai vauva.
Vierailija kirjoitti:
Yäk... Mitä ihanaa jossain lapsissa ja vauvoissa voi olla?
Mun mielestä koiranpennutkin ovat ihanempia ja söpömpiä mitä yksikään lapsi tai vauva.
Minä pidän kaikista eläinlapsista! Se että tykkää vauvoista ei poissulje sitä etteikö voisi tykätä myös eläimistä. Itse kyllä henk.koht. pidän enemmän eläimistä kuin ihmisvauvoista, mutta sekään ei tarkoita etten pitäisi ihmisvauvoista! Ap