Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia kävellä ystävättären kanssa käsi kädessä?

Vierailija
29.12.2015 |

Kävelettekö te ikinä ystävän kanssa esim. lenkillä käsi kädessä?
Minä joskus satunnaisesti pieniä hetkiä, mutta sitten on yksi ystävä jonka kanssa alettu kävellä enemmänkin, ja samalla tämä ihminen alkanut tuntua enemmän kuin ystävältä :). Tiedä sitten.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläisnaiset kulkee käsikynkässä usein. En halua sotkeentua heihin, joten pidän kunnon hajuraon ystävääni.

Vierailija
2/42 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

teininä tuli käveltyä, nykyään enää juurikaan ei muuten kuin humalassa :D 

Vierailija
4/42 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä oon vähän ajatellu että tässä vois olla vähän enemmänkin kuin ystävyyttä :)

Vierailija
5/42 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaan ystävän kanssa usein :D hän on tosin mies, mutta ei tunnu mitenkään enemmän kuin ystävältä, kättelen tuntemattomiakin, miksi en voisi pitää ystävää kädestä?

Vierailija
6/42 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan! Enkä kyllä tykkää ketään kätelläkään, enkä halaile kuin omaa miestä ja lapsia.

Vierailija
7/42 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen usein siskoni kanssa käsikädessä. Sisko saattaa joskus sohvalla istuessakin ottaa kädestä kiinni ja sitten istutaan käsi kädessä kattomassa telkkaria :D Siskoni on minua 9 vuotta nuorempi. En tiedä liittyykö jotenkin tähän. On aina ollut meidän perheen "vauva", vaikka ollaan jo kaikki aikuisia, ja on tottunut siihen, että kaikki perheenjäsenet hellivät häntä. Olisko tapa jäänyt siksi aikuisuuteenkin :)

Vierailija
8/42 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä tuo oli mullakin normaalia, ja juu joskus aikuisempanakin. Mutta nyt on semmonen ihminen kyseessä joka ei normaalisti ole osoittanut mitään fyysistä, ja nyt yhtäkkiä näin. Ja ollaan ihan aikuisia, yli kolmekymppisiä naisia. Oon kyllä vähän ihastunut... :)

ap

Vierailija
9/42 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin opiskelemassa Venäjällä, niin sikäläiset ystävättäreni halusivat usein kulkea joko käsikynkkää tai käsi kädessä

Se tuntui tosi kiusalliselta minusta, joka en pidä halailuista, poskisuudelmista ja liiasta läheisyydestä.

Vierailija
10/42 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin virolainen ystävä, nainen siis, joka haluaisi kävellä kanssani käsikynkkää. Itsestäni se ei tunnu luontevalta.

Vierailija
11/42 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kyseessä ihan suomalainen nainen :) tai siis kaksi

ap

Vierailija
12/42 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Jos se teistä molemmista tuntuu kivalta ja luontevalta, niin mitäs se kellekään muulle kuuluu.

Ja jos ne tunteetkin ovat syvemmät kuin "vain" ystävillä - niin sehän on ihanaa. Eikä sekään kuulu muille.

Vierailija
13/42 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Jos se teistä molemmista tuntuu kivalta ja luontevalta, niin mitäs se kellekään muulle kuuluu.

Ja jos ne tunteetkin ovat syvemmät kuin "vain" ystävillä - niin sehän on ihanaa. Eikä sekään kuulu muille.

Juurikin näin :). En kyllä uskalla olla varma hänen tunteistaan, mutta kivaltahan tuo tuntuu ja vähän erityiseltäkin, silläpä kyselinkin onko muilla tälläistä. Ja olen samaa mieltä, että ihanaahan tuo on :).

ap

Vierailija
14/42 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa😊. Voin kynkätä ystävän kanssa mutten käpsiä tassu tassussa. Kyllä teillä on vipinää.

Vierailija
15/42 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en harrasta muuta kuin väkijoukossa sen takia, ettemme hukkaa toisiamme. En ole edes teininä kävellyt käsi kädessä kavereiden kanssa. Tuntuisi omituiselta, jos joku ystäväni haluaisi pitää kädestä vaikka shoppaillessamme.

Kaveripiirissänikään en ole tämmöistä käytöstä huomannut, joten sanoisin ettei tuo kovin normaalia ole. Mutta jos te molemmat tykkäätte kävellä käsikkäin, niin mikäs siinä. :)

Vierailija
16/42 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa😊. Voin kynkätä ystävän kanssa mutten käpsiä tassu tassussa. Kyllä teillä on vipinää.

Samaa mieltä, tai on joskus tullut jonkun höpsöttelevän kamun kanssakin käsi kädessä kuljettua pikkuisen matkaa, mutta tänä vaan tuntuu erilaiselta ja siis positiivisen jännittävältä :). Tällä ikää aika mukavaa.

ap

Vierailija
17/42 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en harrasta muuta kuin väkijoukossa sen takia, ettemme hukkaa toisiamme. En ole edes teininä kävellyt käsi kädessä kavereiden kanssa. Tuntuisi omituiselta, jos joku ystäväni haluaisi pitää kädestä vaikka shoppaillessamme.

Kaveripiirissänikään en ole tämmöistä käytöstä huomannut, joten sanoisin ettei tuo kovin normaalia ole. Mutta jos te molemmat tykkäätte kävellä käsikkäin, niin mikäs siinä. :)

Juu ei se ainakaan tässä iässä enää kovin tavallista ole ;)

Mutta mikäs sen ihanampaa !

Vierailija
18/42 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

teininä tuli käveltyä, nykyään enää juurikaan ei muuten kuin humalassa :D 

Teininä tuli tehtyä ystävättärien kanssa vähän enemmänkin kuin käveltyä, mutta se vaan kuuluu siihen ikään. Nyt ei tulisi mieleen edes humalassa.

Vierailija
19/42 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäläisnaiset kulkee käsikynkässä usein. En halua sotkeentua heihin, joten pidän kunnon hajuraon ystävääni.

Käsikynkkä on ihan eri kuin käsikädessä.

Vierailija
20/42 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän teinijuttuja nämä :) Kuuluu tonne demi.fi osastolle :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme