Onko normaalia kävellä ystävättären kanssa käsi kädessä?
Kävelettekö te ikinä ystävän kanssa esim. lenkillä käsi kädessä?
Minä joskus satunnaisesti pieniä hetkiä, mutta sitten on yksi ystävä jonka kanssa alettu kävellä enemmänkin, ja samalla tämä ihminen alkanut tuntua enemmän kuin ystävältä :). Tiedä sitten.
Kommentit (42)
Kynkkäily onkin ihan normaalia mutta käsi kädessä kulkeminen kertoo mielestäni selkeistä tunteista <3
Kerran käveltiin kaverin kanssa käsikynkkää kaupungilla. Oli ihan pakko, kadut jäässä ja mulla ihan tolkuttoman liukkaat kengät. Olihan se noloo.
Miksi täällä puhutaan käsikynkästä..lukekaa otsikko.
Vierailija kirjoitti:
teininä tuli käveltyä, nykyään enää juurikaan ei muuten kuin humalassa :D
Tämä mullekin tuli mieleen,yläasteella kuljettiin aina parhaan ystäväni kanssa käsikynkässä :D Harvemmin kai aikuiset tekee niin jos ovat tosiaan vain ystäviä.Ei siinä mitään pahaa ole,mutta ei ole kovin yleistä.
En kävele, koska en ole lesbo enkä halua pettää miestäni.
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli mielenkiintoinen kommentti.Koet siis,että jos kulkisit naispuolisen ystävän kanssa käsikädessä,pettäisit miestäsi? Jännät säännöt teidän parisuhteessa.Saatko halata kavereita vai lasketaanko sekin pettämiseksi?
Käsikynkässä tulee kuljettua silloin tällöin mutta kahta aikuista naista ei kyllä taida käsi kädessä nähdä jollei heidän välillä ole jotain ystävyyttä enempää, se vaan on mun mielipide.
ap
Jaa ystävän kädestä pitäminen pettämistä?
Entä haliminen??
Huh
Vierailija kirjoitti:
Eipä käy kateeksi,mua ahdistaisi parisuhde jossa kaikenlainen toisen ihmisen koskettaminen on pettämistä :D
rakastan palstailua kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä käy kateeksi,mua ahdistaisi parisuhde jossa kaikenlainen toisen ihmisen koskettaminen on pettämistä :D
Heterotkin kulkevat ainakin käsikynkkää.
Ja kamalaahan tuo on jos KAIKKI KOSKETUS on pettämistä, hyhhyh, kamalaa!
On kulttuureja joissa miehetkin kävelevät käsi kädessä eikä kyseessä ole mikään homostelu - tietty näin täältä näkövinkkelistä se tuntuu hankalalta. Mutta hyvä muistutus siitä että kosketus on sinällään tuikiluonnollista ja elämää ylläpitävää (vrt. vauva).
Ja kosketus on positiivista kun se on molempia miellyttävää :)
Harvoinpa kyllä aikuisia naisiakaan käsi kädessä näkee
Venäjällä ihan tavallista, Suomessa ei.
Yhden kanssa usein käsikynkässä. Muiden kanssa korkeintaan jossakin stockmannin jouluruuhkassa ettei mennä hukkaan kun koitetaan oikaista siitä läpi.
Ei kovinkaan tavallista?
Ehkä teillä on keskinäistä kemiaa, ihastumistakin?
Jos näen kaksi vanhempaa naista käsi kädessä, pidän kyllä parina.
Käsikynkkä on eri asia.
Tirskuvat pikkulikat kulkevat käsi kädessä, ei aikuiset naiset, ellei sitten ole kyseessä seksuaalisuhde. Ennen keski-ikäiset ja vanhemmat naiset kulkivat käsikoukkua, samoin monet pariskunnat, mutta nykyään sitä näkee harvoin. Ehkä huonojalkaista tai huimauksesta kärsivää tuetaan kynkättämällä, ei juuri muuten.
Vierailija kirjoitti:
Tirskuvat pikkulikat kulkevat käsi kädessä, ei aikuiset naiset, ellei sitten ole kyseessä seksuaalisuhde. Ennen keski-ikäiset ja vanhemmat naiset kulkivat käsikoukkua, samoin monet pariskunnat, mutta nykyään sitä näkee harvoin. Ehkä huonojalkaista tai huimauksesta kärsivää tuetaan kynkättämällä, ei juuri muuten.
Taidan olla ihastunut ja rakastunut. Vähän kuin sellainen tirskuva pikkulikka :)
ap
Mä kynkkään oikeastaan kaikkia ystäviäni, myös miehiä jos oma mies ei ole mukana. Minusta se on vain kohteliasta. En kävele käsikädessä kuin lasten kanssa. Mutta tosiaan aina jos olen jonkun kanssa kaupungilla tai liikenteessä niin kynkkään. Taidan olla outo, mun kaveritkin ovat sanoneet etteivät muiden kuin mun kanssa tätä harrasta :D
Lisätään tähän nyt kuitenkin se että minulla on osteoporoosi, vaikka olen vasta 25v eli se varmaan vaikutata asiaan.