Siis miksi tuon curlingin kapteenin nimen edessä lukee tuo UUSIPAAVAL? siis ymmärrän että on uusi päävalmentaja mutta en
Kommentit (196)
Ei voi olla totta ... tää on pakosti provo .... eihän kukaan siis tosissaan ole voinut luulla että ..... ei
LOL
on sitä pahempaakin sattunut , en vaan muista missä ....
hei,
minulle jäi edelleen hiukan epäselväksi, että onko se Markku uusi valmentaja vai mitä tämä kaikki oikein tarkoitti. Kukahan nyt oikein hassuttelee täällä. Nimen mukaan se voisi olla uusi päävalmentaja ja onhan sitä Markkua jo kysyttykin, fiksu mies.
terkkusia ja halituksia kaikille tutuille !!
Nuori Äiti Tuusulasta
AP olet nero
Muut mammat ovat taatusti kateellisia sillä heidän viestejään ei jaksa avata kuin murto-osa saatikka vastata niihin.
Onnea
Siis tää todistaa mun väittämän että lapsen hankkineet naiset menettää älykkysosamäärästänsä 70%
Sori.niin se vaan on.
oikeasti että joku voi kysyä tollaista ..
heh heh .. tää viesti täytyy laittaa eteenpän nii saa muutkin kunnon naurut :) hahhahh
Ja mitä hauskaa on tuossa Uusipaaval-jutussa oli totta tai ei..en ymmara en ymmara.
Hehhehh!! AIka hauska juttu ap:ltä. Mulle ois voinu käydä tämmönen moka ihan milloin vaan...!!
Tää mainittiin tänään NRJ:llä, tosin ei mainittu mistä juttu on lähtöisin : DD
Vierailija:
Olenko ainoa joka epäilee, ettei ap ollut ihan oikeasti tosissaan, vaan keksi vaan hauskan jutun?
Sinänsä sama, juttu on ihan lysti anyway.
no tota, hävettää myöntää mutta mulla kävi kyllä aikoinaan sama mielessä - siis sama kuin alkuperäisellä... *nolo*
Muttei silti yllä perseisten käsien tai 2,20 neliön talon tasolle!
Taas sai hyvät naurut ja tuli hyvälle mielelle, vaikka onkin vanha juttu jo.
On mulla nopeli vielä saamatta! Terveisin ap :)
ihmisten tyhmyys on näköjään rajatonta ;)