Siis miksi tuon curlingin kapteenin nimen edessä lukee tuo UUSIPAAVAL? siis ymmärrän että on uusi päävalmentaja mutta en
Kommentit (196)
Olet häpeäksi koko naiskunnalle!
Mun mies meinas tukehtua kahviinsa kun mä kerroin tän jutun sille. Totes sitte kun oli saanut kurkkunsa selvitettyä, että onneks meitä on moneen junaan.... Tää juttu on oikeesti hauska
Toivottavasi kukaan mies ei lue tätä, naiset saa kuulla taas älykkyydestään
KENELLÄKÄÄN EI TIETENKÄÄN VOI OLLA MITÄÄN ERIKOISTA NIMEÄ...OLEMME KAIKKI NIEMISIÄ JA VIRTASIA. ITSE OLISIN MIELUMMIN UPN KUIN N-V.HÖH
MINUN MIELESTÄNI, NÄIDEN JUTTUJEN PERUSTELLAA OULUKYLÄÄN (HELSINKIIN) VOITAIS PERUSTAA SUOMEN VATIKAANI. HUH HUH !
UUSIPAEAEVAL olisi ollut oikein, jos valmentajasta olisi ollut kyse.
ei kyllä naurata yhtään kun on niin väkisin väännetty juttu tai sit saa olla todella tyhmä ihminen.. ei silti hauskaa!!
Hyvä tytöt! Sana leviää teistä jo täälläkin hieman miehisemmällä palstalla: http://www.petrisimolin.com/ThePalsta/topic.asp?TOPIC_ID=24411
ymmärrä miksi se kirjoitetaan noin ja viel joka paikkaan? Siis markku Uuspaavalniemi? Häh???
eikö se ole siis uusi päävalmentaja???? onko sen nimi uuspaavalniemi????? en ymmärrä..ihan outo...ap
on lyhennys sanoista uusi päävalmentaja ja kun on olympialaisista kyse niin ä:n pisteet jätetty pois...häh
tämä selittää sen miksi porukka katto mua ku vähäpäistä kahvitaolla kun puhuin siitä miksi se titteli kirjoitetaan keskelle sen nimeä...siis Markku Niemi...voi v....
Pekka Vanhapaavalmäki. Eli Pekka Mäki.
Jarkko Kakkosvallahti. Eli Jarkko Lahti.
hihittelin itekseni koko eilisen illan, kun katselin Suomi-Usa curlingmatsia. Onhan se erikoinen sukunimi mutta " uusi päävalmentaja Niemi" ... ei hyvänen aika =D
t. rami vanhapaavalsummanen