Siis miksi tuon curlingin kapteenin nimen edessä lukee tuo UUSIPAAVAL? siis ymmärrän että on uusi päävalmentaja mutta en
Kommentit (196)
HAHAHAAAA
Mä putosin tuolilta , kyyneleet valuu ja melkein pissi housussa.
Ihana juttu tämä!
Meinaan vaikka joku tommonen M25 kuulostais paremmalta.
Nimim. Koolla on väliä
Heh, ihana logiikka sulla ap:) Ja te tyhmän huutelijat, tartteeko aina olla noin negatiivinen?
on ihan ainutlaatuinen ajatuksenjuoksu eikä se ole tyhmyyttä. Parasta on, että saat ihmiset nauramaan ja osaat nauraa itsellesikin.
Tyhmäksi haukkujat ovat itse tylsiä tosikoita, jotka eivät pysty laskemaan laskemaan leikkiä itsestään. Sellaisten kanssa on erittäin hankala tulla toimeen.
Hyvää jatkoa sulle!
Vierailija:
ymmärrä miksi se kirjoitetaan noin ja viel joka paikkaan? Siis markku Uuspaavalniemi? Häh???
en oo nauranu aikoihin näin kovasti :DDDDDDDDD
Vierailija:
ymmärrä miksi se kirjoitetaan noin ja viel joka paikkaan? Siis markku Uuspaavalniemi? Häh???
AHAHHAHAHAHAHHA MUHUHUAHAHAAUHA
Niin ihmettelen itse että miksi selostana kohdalla korostetaan kokoajan Voittoa ja Ukkosta, eikö miehen nimi ole vain Li. Se kuuluisa Li joka kiehnää eroottisesti kun Markku Uusipäävalmentaja-Mäki panee kiven nänniin!!! huh huh mitä dorkailua!
Juhani Alaperävako-Helenius
kirjoituksia, silloin on perus-av-äitee ihmeissään täällä.
melki vähän pelottaa... mut olkoon kertomati mikä
huhhuh.. hehhhe..
Hauskasta pikkuvirheestä riittää iloa koko Suomelle. Sattuuhan noita, mutta harvoi tällainen kohu nousee. Hauska juttu, hehehe aina ei se hissi mene ihan yläkertaan. hehehe..
Oletpa aika keijo! Jos et tuossa kaivanut nenääsi niin olet kyllä selkeästi oivaa materiaalia liimatehtaalle. Ei sen puoleen, naurattihan toi tyhmyys niin helvatusti!
menee vissiin gategoriaan ku tutun tapaa esim. laivan terminaalissa jälkeen...hei! ookko menossa ruottiin? .... ps. kuulut varmasti promilliin 1/5miljoonaa tai jotain joka ei uusista/m15/markkua/uusipaavalniemeä/suomen mustanaamiona...nykyään tunnettuna myös päävalmentajana...heh,heh,LOL:)...söpöä;)
MUTTA! nyt se kulta otetaan eikö juu!!!
siis ei v**** voiks oikeesti joku olla noin tyhmä... siis... ei prkl
pääsi hesarin NYT-liitteeseenkin kuten tuolla jo sanottiinkin.
Sinänsä sama, juttu on ihan lysti anyway.
Ei kai kukaan voi olla oikeasti näin tyhmä?Vierailija: