Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen antanut lapsen adoptoitavaksi

Vierailija
29.12.2015 |

Tänään hänellä syntymäpäivä...itkettää, en tiedä miksi :(

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö halunnut pitää lasta, jotta voit viettää villiä yliopisto elämää? Toivottovasti et tule saamaan ikinä lasta, sorry.

Itsekkäältä lähinnä vaikutat ja ihmiset täällä ylistää

Kumpi on itsekäänpää pitää lapsi joka joutuu jo pienestä asti olemaan paljon hoidossa ja kuka oli ns vahinko ja ei saa kasvaa ehjässä perheessä ja taloudellisesti vakaassa ympäristössä vai antaa lapselle rakastava koti jossa hän tuntee olevansa rakastettu ja toivottu? Itse samanikäisenä ja samassa elämäntilanteessa voin todellakin ymmärtää että en olisi edes nyt valmis äidiksi ja olen sentään naimisissa ja taloudellisesti vakaassa elämäntilanteessa!

Aina ei toki adoptiolapsen ja adoptiovanhempien kemiat kohtaa eikä lapsi ole kovin rakastettu. Näin ollut oman adoptioon antaman lapsen kohdalla mutta sille ei mitään voi.t.ammattivalittaja

Jos ihminen haluaa adoptoida toisen henkilön lapsen tämä kertoo syvästä lapsen kaipuusta. Ei kukaan lähde mukaan adoptioon jos ei ole varma että haluaa lapsen. Yleensä adoptio on keino hankkia lapsi jos ei itse pysty biologisia lapsia saamaan joten tällaiset ihmiset yleensä näkevät lapsen lahjana. Lapset on lapsia eikä edes ydinperheessä aina mene kaikki yksiin ei sellaista perhettä ole olemassa missä ei ikinä koskaan ole erimielisyyttä.

Vierailija
62/64 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö halunnut pitää lasta, jotta voit viettää villiä yliopisto elämää? Toivottovasti et tule saamaan ikinä lasta, sorry.

Itsekkäältä lähinnä vaikutat ja ihmiset täällä ylistää

Kumpi on itsekäänpää pitää lapsi joka joutuu jo pienestä asti olemaan paljon hoidossa ja kuka oli ns vahinko ja ei saa kasvaa ehjässä perheessä ja taloudellisesti vakaassa ympäristössä vai antaa lapselle rakastava koti jossa hän tuntee olevansa rakastettu ja toivottu? Itse samanikäisenä ja samassa elämäntilanteessa voin todellakin ymmärtää että en olisi edes nyt valmis äidiksi ja olen sentään naimisissa ja taloudellisesti vakaassa elämäntilanteessa!

Aina ei toki adoptiolapsen ja adoptiovanhempien kemiat kohtaa eikä lapsi ole kovin rakastettu. Näin ollut oman adoptioon antaman lapsen kohdalla mutta sille ei mitään voi.t.ammattivalittaja

Jos ihminen haluaa adoptoida toisen henkilön lapsen tämä kertoo syvästä lapsen kaipuusta. Ei kukaan lähde mukaan adoptioon jos ei ole varma että haluaa lapsen. Yleensä adoptio on keino hankkia lapsi jos ei itse pysty biologisia lapsia saamaan joten tällaiset ihmiset yleensä näkevät lapsen lahjana. Lapset on lapsia eikä edes ydinperheessä aina mene kaikki yksiin ei sellaista perhettä ole olemassa missä ei ikinä koskaan ole erimielisyyttä.

Juu ei  adoptiovanhemmat täydellisiä ihmisiä tai vanhempia ole. ihan samanlaisia ihmisiä kuin muutkin. tosin on kyllä käyty vuosikausien mylly läpi selvityksineen. useimmat varmaan on oikein jees. siksipä puhutankin riittävän hyvästä vanhemmuudesta. mutta yllätylsiä tietysti voi tulla aina. 

ja adoptiolapset on aina erityislapsia taustansa takia- odotettavissa on että kovaa myllerrystä on hylkäämiskokemusten takia. nykyää tosi hyvin jo valmennetaan ja suorastaan pelotellaa adovanhemmiksi haluavia. ihan jotta oltais valmiita siihen kaikkeen eikä olis vaaleanpunaisia kuvitelmia mitä se sitten on kun saadan se kauan odotettu lapsi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet yksi todella, todella harvoista, jotka ovat uskaltaneet jättää abortin tekemättä, ja sen sijaan tehneet noin, kuten sinä. Itse en uskaltaisi, pidän sinua todella rohkeana!

Täällä on naisia (ja miehiä?) joilla on hyvin paha olla. Uskon, että haukkujien joukossa on niitä, joita painaa oma valinta tehdä abortti. Lisäksi, täällä on myös niitä, jotka ovat avoimesti kertoneet, että eivät ole koskaan rakastaneet lastansa. Molemmat varmasti toivovat, että olisivat uskaltaneet tehdä kuten sinä, mutta olo vain purkautuu vihana. Älä välitä. Tiedät itsekin, että olet poikkeuksellinen :) !

Vierailija
64/64 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi